Idgafquote:Op donderdag 28 april 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat jij dat was is een feit ja, je leert snel
heb je peaky blinders al gezien?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar jij bent de enige die het niet over die saaie poepsport heeft
echte mannen kunnen multitaskenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:11 schreef FreshHead het volgende:
[..]
jonge kies 1 ik ga niet met kak aan mn reet met je vechten
Wat sneu dat je nog maagd bent.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben we toch nog iets gemeen, ik heb mijn hele leven ook geen neuks gegeven
nee dat heb ik nietquote:Op donderdag 28 april 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je peaky blinders al gezien?
waarom is dat sneuquote:Op donderdag 28 april 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat sneu dat je nog maagd bent.
ik waag dagelijksquote:Op donderdag 28 april 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie niet waagt, blijft maagd.
Dat kan jij nog niet weten, je bent niet voor niets maagd.quote:
ja sneu dat je je daar je hele jeugd druk om hebt gemaaktquote:Op donderdag 28 april 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan jij nog niet weten, je bent niet voor niets maagd.
Als je eenmaal ontmaagd bent zal je weten hoe sneu het was.
Ben ik het niet mee eens. Kan een heel verhaal gaan ophangen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niets mis met een corrigerende tik. Op jonge leeftijd beseffen ze nog niet waarom ze iets niet mogen doen. Een klap als afschrikmiddel is dan het enige wat werkt.
maar JimmyDean is blijkbaar ontmaagd en sneuer kan iemand niet wordenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan jij nog niet weten, je bent niet voor niets maagd.
Als je eenmaal ontmaagd bent zal je weten hoe sneu het was.
ja sorryquote:Op donderdag 28 april 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh jammer dat je achter loopt
Mijn alarm ging af.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar JimmyDean is blijkbaar ontmaagd en sneuer kan iemand niet worden
daarom snap ik het niet zo
goeie zelfpersiflagequote:Op donderdag 28 april 2016 20:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn alarm ging af.
Ik ben juist cool en dáárom heb ik wel seks gehad en jij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |