SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet altijd feest , maar vandaag wel
Altijd feest als het aan mij ligt.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet altijd feest , maar vandaag wel
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Altijd feest als het aan mij ligt.
quote:
Ik zet alles in minimaal 256 of Flac maar de stream is is 192.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mixxx gebruikers, hebben jullie Bit snelheid op 128 kbps staan, of de hoogste rate?
Omdat je regelmatig op pad gaat met dat spul, of voor als je zelf luistert?quote:Op woensdag 27 april 2016 09:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zet alles in minimaal 256 of Flac maar de stream is is 192.
Mijn laptop is altijd mijn redder in nood wanneer de inspriratie met vinyl ophoudtquote:Op woensdag 27 april 2016 09:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat je regelmatig op pad gaat met dat spul, of voor als je zelf luistert?
Ben echt nog mijn best aan het doen.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muziek erop en klaar is het weer.
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben echt nog mijn best aan het doen.
Was ik de tijd weer vergeten?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:00 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb er even een half uurtje bijgegooid Piet
Have Funquote:Op woensdag 27 april 2016 10:02 schreef GodmotherR49 het volgende:
* GodmotherR49 gaat aan de slag
dank voor de muziekjes en tot later
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:02 schreef GodmotherR49 het volgende:
* GodmotherR49 gaat aan de slag
dank voor de muziekjes en tot later
192 is toch wel het minimale hoor, Luckyquote:
Goed nummerquote:
Het is alleen voor R49 uitzendingen, dan laat ik het daar op staan.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
192 is toch wel het minimale hoor, Lucky
Ben best wel braaf geweest.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan, Piet?
die belletjesquote:
Voor jouw doen of in het algemeen?quote:
Wat smeert ze?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer mijn muts 'm smeert dan stort ik in.
quote:
Wat heb jij vandaag?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer mijn muts 'm smeert dan stort ik in.
lullig als je tainted love - where did your love go (12 inch original) als ringtone hebt ookquote:Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Klonk zo helder dat ik in een fractie van een seconde dat dat het de telefoon was.
Laterzquote:Op woensdag 27 april 2016 10:13 schreef Annagh het volgende:
De televisie gaat hier weer op volle sterkte aan, dus muziek luisteren kan ik nu wel vergeten. Gelukkig toch nog een tijdje kunnen meegenieten, bedankt Piet![]()
Laterz dan maar.
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
lullig als je tainted love - where did your love go (12 inch original) als ringtone hebt ook
Laterz Annaghquote:Op woensdag 27 april 2016 10:13 schreef Annagh het volgende:
De televisie gaat hier weer op volle sterkte aan, dus muziek luisteren kan ik nu wel vergeten. Gelukkig toch nog een tijdje kunnen meegenieten, bedankt Piet![]()
Laterz dan maar.
Tot straks denk ik, of ik moet instorten omdat ik weer eens midden in de nacht wakker werd.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:13 schreef Annagh het volgende:
Laterz dan maar.
toch je heupkom, Piet?quote:
All day, aaaaaaaaaaaaall dayquote:
Die lag nog in bed?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:15 schreef knokkels het volgende:
Zo, ik zal die schaduwluisteraar even de nek omdraaien
Nee, die lag naast me. Ik moet natuurlijk wel muziek hebben onder de douche hoorquote:
Heb nog wel iets last van die val.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:15 schreef knokkels het volgende:
Zo, ik zal die schaduwluisteraar even de nek omdraaien
Natuurlijk!quote:Op woensdag 27 april 2016 10:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, die lag naast me. Ik moet natuurlijk wel muziek hebben onder de douche hoor
Kan ik me voorstellen.. Voorzichtig manquote:Op woensdag 27 april 2016 10:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel iets last van die val.
nuff saidquote:
Ik voel me meteen weer 7quote:
Ik en voorzichtig doen dat gaat niet goed samen.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Voorzichtig man
Ow jaquote:Op woensdag 27 april 2016 10:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik en voorzichtig doen dat gaat niet goed samen.
Aansteker erbij en bordje kan weg.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:25 schreef knokkels het volgende:
* knokkels hangt een bordje: "Waarschuwing! Gassen!" op bij de wc
Nou ja, 1 lucifer, de zwavel doet het hemquote:Op woensdag 27 april 2016 10:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aansteker erbij en bordje kan weg.
of een telefoontje moest gister vuurwerk vernietigen moest ik ook m'n telefoon inleverenquote:Op woensdag 27 april 2016 10:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, 1 lucifer, de zwavel doet het hem
oeh ja, electronische schakelingen enzo..quote:Op woensdag 27 april 2016 10:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
of een telefoontje moest gister vuurwerk vernietigen moest ik ook m'n telefoon inleveren
Ja ik was altijd goed met scheikunde practicumquote:Op woensdag 27 april 2016 10:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, 1 lucifer, de zwavel doet het hem
heel primitief met de hand een gat slaan in het pastic omhulsel en dan gaat dat in een container met waterquote:Op woensdag 27 april 2016 10:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh ja, electronische schakelingen enzo..![]()
Hmmm.. Hoe gaat dat bij jullie dan, vuurwerk vernietigen?
dit poedertje bij die oplossing gooien.. dat rooie spul erb... *BOEM*quote:Op woensdag 27 april 2016 10:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ik was altijd goed met scheikunde practicum
Wat saaiquote:Op woensdag 27 april 2016 10:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
heel primitief met de hand een gat slaan in het pastic omhulsel en dan gaat dat in een container met water
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Soda en aluminium. En leuk dat het was vroegāh.
De leraar stond te kijken wat ik voor elkaar kreeg.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
dit poedertje bij die oplossing gooien.. dat rooie spul erb... *BOEM*
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klonk zo'n beetje als jij net op het toilet, gok ik.
fuck that albatraoz, you're an epic mousequote:
Bernard & Biancaquote:
Kun je dat nader uitleggen?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Duurt het paar jaar voor een opgekweekte nectarine uit pit in bloei komt of zo? Dit is nu het 3e jaar. Had net zo goed aspergezaad in de grond kunnen proppen.
Pit in aarde gedaan van een nectarine. Die kwam keurig op en is winterhard, maar komt niet in bloei. Verder kan ik die info niet vinden over steenvruchten.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn schoonzoon regelt de planten, ik heb maar van 1 soort vertand als Tilburgs vee van de richel.
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 27 april 2016 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pit in aarde gedaan van een nectarine. Die kwam keurig op en is winterhard, maar komt niet in bloei. Verder kan ik die info niet vinden over steenvruchten.
Nah dat je je vee van de richel noemdequote:Op woensdag 27 april 2016 10:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan daar om lachen maar eik is het treurig.
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:53 schreef knokkels het volgende:
schildgriffelen.... mm die onthou ik voor wordfeud
Weet niet of het te verzamelen valt, maar dan zou je helemáál een fraaie hebben. Schildgriffelverzamelaarsalbum.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:53 schreef knokkels het volgende:
schildgriffelen.... mm die onthou ik voor wordfeud
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet of het te verzamelen valt, maar dan zou je helemáál een fraaie hebben. Schildgriffelverzamelaarsalbum.
* knokkels gooit koffie in Pietquote:
ik bedoelde natuurlijk een special brownie, of tweequote:
Heb nog wat spul gevonden van buitenteeltquote:Op woensdag 27 april 2016 11:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee, dat is allemaal psychisch. Wietloze Piet, dit dat.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee, dat is allemaal psychisch. Wietloze Piet, dit dat.
Jij bent me er eentje.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wat spul gevonden van buitenteelt
quote:
Oh ja! Dat komt ook nog. Dat zal wel van start gaan als ik onder water sta, of net onderweg ben.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog niet eens aan de dancehall begonnen.
Daar ben ik erg slecht in.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
past netjes om je pols inderdaad
Ik heb mijn horloge al eons geleden verwisseld voor een telefoon. Daar kan je ook de tijd op zien natuurlijkquote:
Dit. Maar dat doet ie vakerquote:
Toch geef ik de voorkeur aan een horloge.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb mijn horloge al eons geleden verwisseld voor een telefoon. Daar kan je ook de tijd op zien natuurlijk
Niet weten wat de tijd is aan de stand van de zonquote:Op woensdag 27 april 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch geef ik de voorkeur aan een horloge.Altijd automaten. Het kijkt lastig op een telefoon als je buiten staat én je moet 'm eerst pakken.
Welke zonquote:Op woensdag 27 april 2016 11:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet weten wat de tijd is aan de stand van de zon![]()
*kuch*
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die hier schijnt.
* knokkels kijkt naar de zon en ziet dat het bij de volgende toon 11:17 is
[ afbeelding ]
Is wel apartquote:
post-punk?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is wel apart![]()
wat voor genre is dit?
Van de pot gerukt.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is wel apart![]()
wat voor genre is dit?
quote:
Hetzelfde verhaal als bij house imo, niet meer in te delen omdat er 74737 subcategorieën zijn ontstaan in de loop der jaren.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is wel apart![]()
wat voor genre is dit?
Zat ik met het punk gedeelte in ieder geval goedquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zat ik met het punk gedeelte in ieder geval goed
quote:
SPOILER: De animated gif die je wist dat komen zouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Zó dan!quote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo. vanaf gisteravond 7 uur tot een half uurtje geleden lekker liggen maffen.![]()
Goeiemorgen
Mogge de wereld ziet er nog steeds hetzelfde uitquote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo. vanaf gisteravond 7 uur tot een half uurtje geleden lekker liggen maffen.![]()
Goeiemorgen
Goeiemorgenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen
güd mëuningquote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen
Nou.. ik had regen, hagel en sneeuw verwacht, maar de zon schijnt hier..quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mogge de wereld ziet er nog steeds hetzelfde uit
Oeh, dat wil je niet krijgen.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vader van schoonzoon had dat, ik mis 'm nog steeds want was een kameraad
hier ookquote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou.. ik had regen, hagel en sneeuw verwacht, maar de zon schijnt hier..
True en er lopen opeens mensen in het oranje op straatquote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou.. ik had regen, hagel en sneeuw verwacht, maar de zon schijnt hier..
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze set is voor Thijs die gekke koeien ziekte kreeg en in paar maanden weg was.
QFTquote:
Deze set is voor Thijs die gekke koeien ziekte kreeg en in paar maanden weg was.
Soms ben ik gevoelig persoon.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat vind ik een prachtig gebaar én gehoor, Piet
doe je goed Pietquote:Op woensdag 27 april 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je verandert niets aan de shit en maak er het beste van.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je verandert niets aan de shit en maak er het beste van.
Ruwe bolster, en een blanke pit deze baasquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uit alle uitgegeven CD's van de Thunderdome serie zitten welgeteld 23 nummers die nu nog wel oké klinken. Niet de moeite.
Sja, vanaf Thunderdome 13 werd het wel dramatisch eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uit alle uitgegeven CD's van de Thunderdome serie zitten welgeteld 23 nummers die nu nog wel oké klinken. Niet de moeite.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit een fluitje in dit nummer.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit een fluitje in dit nummer.
quote:
Droogzakkenquote:
Jouw vriend is stiekem Captain Obviousquote:
Dat kwam daar ook uit, op het 'knok'-nummer na.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik moest gisteravond nog aan de Thunderdome serie denken (toen ik om gabber vroeg)
Die is tofquote:Op woensdag 27 april 2016 11:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kwam daar ook uit, op het 'knok'-nummer na.Het enige wat in de buurt kwam van wat jij vroeg is I want to be a hippy van Technohead. Wat ik overigens wel een heel leuk nummer vind.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw vriend is stiekem Captain Obvious
ToTquote:
Goed he.. He... hequote:
Koffiequote:
ow dus toch regen, raar weer is het tochquote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Twee hoosbuien overleefd. Lekker rustig op straat...
Ik zal misschien nog wel even een rondje gaan zo.. Kijken wat er te doen is.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]Hey!
Echte FOK!kers ook allemaal wij, he?
elleuquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]Hey!
Echte FOK!kers ook allemaal wij, he?
Je ken beter binnen blijven.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zal misschien nog wel even een rondje gaan zo.. Kijken wat er te doen is.
buiten is het eng maar ik zo het zo toch maar proberenquote:
wel heel plaatselijk hier is het droog of zit je niet in amsterdamquote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Twee hoosbuien overleefd. Lekker rustig op straat...
Ik zie een gat in de vrijmarkt voor jequote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Nergens whisky miniaturen te vinden. Slechte vrijmarkt...
Hier schijnt de zon heerlijk, maar is alles zeiknat van een recente hoosbui.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ow dus toch regen, raar weer is het toch
Ah!quote:Op woensdag 27 april 2016 11:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zal misschien nog wel even een rondje gaan zo.. Kijken wat er te doen is.
quote:
Ik zit in Amstelveen, net even om de hoek...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel heel plaatselijk hier is het droog of zit je niet in amsterdam
wel zon, geen regenquote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon heerlijk, maar is alles zeiknat van een recente hoosbui.
Kijk daar heb je het alquote:Op woensdag 27 april 2016 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit in Amstelveen, net even om de hoek...
Ik wil kopen, niet verkopen...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de vrijmarkt voor je
Hoertjes ook.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die gaten van jouw gaan werken.?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een plus.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben ze sushi in plaats van Vietnamese loempia's...
ah! scherpquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoertjes ook.Die zitten altijd in de vrijmarkt!
En hun klanten zien er wel een gat in!
Mocht je Kumiko Kobori tegenkomen, doe haar de hartelijke groeten van mijquote:Op woensdag 27 april 2016 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben ze sushi in plaats van Vietnamese loempia's...
uhohquote:
In de Rijnstraat zit een erg goeie sushi bar. Voor als je straks niet meer vol zitquote:
Die ken ik. Klein shopje, maar goed...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de Rijnstraat zit een erg goeie sushi bar. Voor als je straks niet meer vol zit
Ik ben er wel 30 tegen gekomen...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mocht je Kumiko Kobori tegenkomen, doe haar de hartelijke groeten van mij![]()
Ik ben haar tegengekomen op Anime2001
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er wel 30 tegen gekomen...
Ik heb het nog niet mogen ervaren...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Damn, wat staat oranje jullie goed.
Het is om de zoveel posts zo te zien.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet mogen ervaren...
Mobiel zie je niks...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is om de zoveel posts zo te zien.
12 x over de kop, dit dat?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nog steeds trauma van oranje BMW 2002 op de snelweg in 1988
Ik reed niets vermoedend over de snelweg en allerlei mensen gingen raar doen.quote:
sja, als je met 360 over de snelweg raast, dit datquote:Op woensdag 27 april 2016 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik reed niets vermoedend over dee snelweg en allerlei mensen gingen raar doen.
quote:
multi-interpretabel welquote:Op woensdag 27 april 2016 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wij zijn net zo fascistisch als dat Hitler een schilder was."
Tanzen und springen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wij zijn net zo fascistisch als dat Hitler een schilder was."
Ben jij dat, Piet?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja met zo 1 was dat. Nou werd er niet vrolijk van toen.
* knokkels drukt op een paar knopjes en zijn CSI lab komt tevoorschijn.. Even leeftijdscorrigerende software op die foto loslaten hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ja, die foto is heulnie van tegenwoordig johquote:
Die heb je zelf de vernieling in geholpen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze heb ik ook jaren gehad.
[ afbeelding ]
Die zijn zo mooiquote:Op woensdag 27 april 2016 12:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze heb ik ook jaren gehad.
[ afbeelding ]
quote:
Snoekquote:
Die is altijd blij met mijn auto's.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Uiteindelijk goed bevonden door je muts?
Ik moest laatst een 45 KM karretje op een trailer duwen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Die dingen zijn fucking zwaar zeg!Ooit eentje aan moeten duwen!
Eerwaardequote:
Ik heb er een mee geplukt naar de vrijmarkt Lucky2Bastard. Het regent hier.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De paraplu's zijn weer netjes op rij gestald, vader?
Hier nietquote:Op woensdag 27 april 2016 12:34 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Ik heb er een mee geplukt naar de vrijmarkt Lucky2Bastard. Het regent hier.
Kan het mooi schoonspoelen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:34 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
waar is hier ?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:34 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Je leest duidelijk geen posts terug.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:36 schreef MaryMouse het volgende:
Whehehe, op buienradar is Nederland oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |