Koffiequote:
ow dus toch regen, raar weer is het tochquote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Twee hoosbuien overleefd. Lekker rustig op straat...
Ik zal misschien nog wel even een rondje gaan zo.. Kijken wat er te doen is.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]Hey!
Echte FOK!kers ook allemaal wij, he?
elleuquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]Hey!
Echte FOK!kers ook allemaal wij, he?
Je ken beter binnen blijven.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zal misschien nog wel even een rondje gaan zo.. Kijken wat er te doen is.
buiten is het eng maar ik zo het zo toch maar proberenquote:
wel heel plaatselijk hier is het droog of zit je niet in amsterdamquote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Twee hoosbuien overleefd. Lekker rustig op straat...
Ik zie een gat in de vrijmarkt voor jequote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Nergens whisky miniaturen te vinden. Slechte vrijmarkt...
Hier schijnt de zon heerlijk, maar is alles zeiknat van een recente hoosbui.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ow dus toch regen, raar weer is het toch
Ah!quote:Op woensdag 27 april 2016 11:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zal misschien nog wel even een rondje gaan zo.. Kijken wat er te doen is.
quote:
Ik zit in Amstelveen, net even om de hoek...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel heel plaatselijk hier is het droog of zit je niet in amsterdam
wel zon, geen regenquote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon heerlijk, maar is alles zeiknat van een recente hoosbui.
Kijk daar heb je het alquote:Op woensdag 27 april 2016 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit in Amstelveen, net even om de hoek...
Ik wil kopen, niet verkopen...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de vrijmarkt voor je
Hoertjes ook.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die gaten van jouw gaan werken.?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een plus.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben ze sushi in plaats van Vietnamese loempia's...
ah! scherpquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoertjes ook.Die zitten altijd in de vrijmarkt!
En hun klanten zien er wel een gat in!
Mocht je Kumiko Kobori tegenkomen, doe haar de hartelijke groeten van mijquote:Op woensdag 27 april 2016 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben ze sushi in plaats van Vietnamese loempia's...
uhohquote:
In de Rijnstraat zit een erg goeie sushi bar. Voor als je straks niet meer vol zitquote:
Die ken ik. Klein shopje, maar goed...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de Rijnstraat zit een erg goeie sushi bar. Voor als je straks niet meer vol zit
Ik ben er wel 30 tegen gekomen...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mocht je Kumiko Kobori tegenkomen, doe haar de hartelijke groeten van mij![]()
Ik ben haar tegengekomen op Anime2001
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er wel 30 tegen gekomen...
Ik heb het nog niet mogen ervaren...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Damn, wat staat oranje jullie goed.
Het is om de zoveel posts zo te zien.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet mogen ervaren...
Mobiel zie je niks...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is om de zoveel posts zo te zien.
12 x over de kop, dit dat?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nog steeds trauma van oranje BMW 2002 op de snelweg in 1988
Ik reed niets vermoedend over de snelweg en allerlei mensen gingen raar doen.quote:
sja, als je met 360 over de snelweg raast, dit datquote:Op woensdag 27 april 2016 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik reed niets vermoedend over dee snelweg en allerlei mensen gingen raar doen.
quote:
multi-interpretabel welquote:Op woensdag 27 april 2016 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wij zijn net zo fascistisch als dat Hitler een schilder was."
Tanzen und springen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wij zijn net zo fascistisch als dat Hitler een schilder was."
Ben jij dat, Piet?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja met zo 1 was dat. Nou werd er niet vrolijk van toen.
* knokkels drukt op een paar knopjes en zijn CSI lab komt tevoorschijn.. Even leeftijdscorrigerende software op die foto loslaten hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ja, die foto is heulnie van tegenwoordig johquote:
Die heb je zelf de vernieling in geholpen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze heb ik ook jaren gehad.
[ afbeelding ]
Die zijn zo mooiquote:Op woensdag 27 april 2016 12:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze heb ik ook jaren gehad.
[ afbeelding ]
quote:
Snoekquote:
Die is altijd blij met mijn auto's.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Uiteindelijk goed bevonden door je muts?
Ik moest laatst een 45 KM karretje op een trailer duwen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Die dingen zijn fucking zwaar zeg!Ooit eentje aan moeten duwen!
Eerwaardequote:
Ik heb er een mee geplukt naar de vrijmarkt Lucky2Bastard. Het regent hier.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De paraplu's zijn weer netjes op rij gestald, vader?
Hier nietquote:Op woensdag 27 april 2016 12:34 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Ik heb er een mee geplukt naar de vrijmarkt Lucky2Bastard. Het regent hier.
Kan het mooi schoonspoelen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:34 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
waar is hier ?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:34 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |