doe je goed Pietquote:Op woensdag 27 april 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je verandert niets aan de shit en maak er het beste van.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je verandert niets aan de shit en maak er het beste van.
Ruwe bolster, en een blanke pit deze baasquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uit alle uitgegeven CD's van de Thunderdome serie zitten welgeteld 23 nummers die nu nog wel oké klinken. Niet de moeite.
Sja, vanaf Thunderdome 13 werd het wel dramatisch eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uit alle uitgegeven CD's van de Thunderdome serie zitten welgeteld 23 nummers die nu nog wel oké klinken. Niet de moeite.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit een fluitje in dit nummer.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit een fluitje in dit nummer.
quote:
Droogzakkenquote:
Jouw vriend is stiekem Captain Obviousquote:
Dat kwam daar ook uit, op het 'knok'-nummer na.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik moest gisteravond nog aan de Thunderdome serie denken (toen ik om gabber vroeg)
Die is tofquote:Op woensdag 27 april 2016 11:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kwam daar ook uit, op het 'knok'-nummer na.Het enige wat in de buurt kwam van wat jij vroeg is I want to be a hippy van Technohead. Wat ik overigens wel een heel leuk nummer vind.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw vriend is stiekem Captain Obvious
ToTquote:
Goed he.. He... hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |