Nah dat je je vee van de richel noemdequote:Op woensdag 27 april 2016 10:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan daar om lachen maar eik is het treurig.
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:53 schreef knokkels het volgende:
schildgriffelen.... mm die onthou ik voor wordfeud
Weet niet of het te verzamelen valt, maar dan zou je helemáál een fraaie hebben. Schildgriffelverzamelaarsalbum.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:53 schreef knokkels het volgende:
schildgriffelen.... mm die onthou ik voor wordfeud
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet of het te verzamelen valt, maar dan zou je helemáál een fraaie hebben. Schildgriffelverzamelaarsalbum.
* knokkels gooit koffie in Pietquote:
ik bedoelde natuurlijk een special brownie, of tweequote:
Heb nog wat spul gevonden van buitenteeltquote:Op woensdag 27 april 2016 11:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee, dat is allemaal psychisch. Wietloze Piet, dit dat.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee, dat is allemaal psychisch. Wietloze Piet, dit dat.
Jij bent me er eentje.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wat spul gevonden van buitenteelt
quote:
Oh ja! Dat komt ook nog. Dat zal wel van start gaan als ik onder water sta, of net onderweg ben.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog niet eens aan de dancehall begonnen.
Daar ben ik erg slecht in.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
past netjes om je pols inderdaad
Ik heb mijn horloge al eons geleden verwisseld voor een telefoon. Daar kan je ook de tijd op zien natuurlijkquote:
Dit. Maar dat doet ie vakerquote:
Toch geef ik de voorkeur aan een horloge.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb mijn horloge al eons geleden verwisseld voor een telefoon. Daar kan je ook de tijd op zien natuurlijk
Niet weten wat de tijd is aan de stand van de zonquote:Op woensdag 27 april 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch geef ik de voorkeur aan een horloge.Altijd automaten. Het kijkt lastig op een telefoon als je buiten staat én je moet 'm eerst pakken.
Welke zonquote:Op woensdag 27 april 2016 11:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet weten wat de tijd is aan de stand van de zon![]()
*kuch*
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die hier schijnt.
* knokkels kijkt naar de zon en ziet dat het bij de volgende toon 11:17 is
[ afbeelding ]
Is wel apartquote:
post-punk?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is wel apart![]()
wat voor genre is dit?
Van de pot gerukt.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is wel apart![]()
wat voor genre is dit?
quote:
Hetzelfde verhaal als bij house imo, niet meer in te delen omdat er 74737 subcategorieën zijn ontstaan in de loop der jaren.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is wel apart![]()
wat voor genre is dit?
Zat ik met het punk gedeelte in ieder geval goedquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zat ik met het punk gedeelte in ieder geval goed
quote:
SPOILER: De animated gif die je wist dat komen zouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Zó dan!quote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo. vanaf gisteravond 7 uur tot een half uurtje geleden lekker liggen maffen.![]()
Goeiemorgen
Mogge de wereld ziet er nog steeds hetzelfde uitquote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo. vanaf gisteravond 7 uur tot een half uurtje geleden lekker liggen maffen.![]()
Goeiemorgen
Goeiemorgenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen
güd mëuningquote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen
Nou.. ik had regen, hagel en sneeuw verwacht, maar de zon schijnt hier..quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mogge de wereld ziet er nog steeds hetzelfde uit
Oeh, dat wil je niet krijgen.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vader van schoonzoon had dat, ik mis 'm nog steeds want was een kameraad
hier ookquote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou.. ik had regen, hagel en sneeuw verwacht, maar de zon schijnt hier..
True en er lopen opeens mensen in het oranje op straatquote:Op woensdag 27 april 2016 11:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou.. ik had regen, hagel en sneeuw verwacht, maar de zon schijnt hier..
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze set is voor Thijs die gekke koeien ziekte kreeg en in paar maanden weg was.
QFTquote:
Deze set is voor Thijs die gekke koeien ziekte kreeg en in paar maanden weg was.
Soms ben ik gevoelig persoon.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat vind ik een prachtig gebaar én gehoor, Piet
doe je goed Pietquote:Op woensdag 27 april 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je verandert niets aan de shit en maak er het beste van.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je verandert niets aan de shit en maak er het beste van.
Ruwe bolster, en een blanke pit deze baasquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uit alle uitgegeven CD's van de Thunderdome serie zitten welgeteld 23 nummers die nu nog wel oké klinken. Niet de moeite.
Sja, vanaf Thunderdome 13 werd het wel dramatisch eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uit alle uitgegeven CD's van de Thunderdome serie zitten welgeteld 23 nummers die nu nog wel oké klinken. Niet de moeite.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit een fluitje in dit nummer.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit een fluitje in dit nummer.
quote:
Droogzakkenquote:
Jouw vriend is stiekem Captain Obviousquote:
Dat kwam daar ook uit, op het 'knok'-nummer na.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik moest gisteravond nog aan de Thunderdome serie denken (toen ik om gabber vroeg)
Die is tofquote:Op woensdag 27 april 2016 11:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kwam daar ook uit, op het 'knok'-nummer na.Het enige wat in de buurt kwam van wat jij vroeg is I want to be a hippy van Technohead. Wat ik overigens wel een heel leuk nummer vind.
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw vriend is stiekem Captain Obvious
ToTquote:
Goed he.. He... hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |