heel primitief met de hand een gat slaan in het pastic omhulsel en dan gaat dat in een container met waterquote:Op woensdag 27 april 2016 10:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh ja, electronische schakelingen enzo..![]()
Hmmm.. Hoe gaat dat bij jullie dan, vuurwerk vernietigen?
dit poedertje bij die oplossing gooien.. dat rooie spul erb... *BOEM*quote:Op woensdag 27 april 2016 10:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ik was altijd goed met scheikunde practicum
Wat saaiquote:Op woensdag 27 april 2016 10:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
heel primitief met de hand een gat slaan in het pastic omhulsel en dan gaat dat in een container met water
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Soda en aluminium. En leuk dat het was vroegàh.
De leraar stond te kijken wat ik voor elkaar kreeg.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
dit poedertje bij die oplossing gooien.. dat rooie spul erb... *BOEM*
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klonk zo'n beetje als jij net op het toilet, gok ik.
fuck that albatraoz, you're an epic mousequote:
Bernard & Biancaquote:
Kun je dat nader uitleggen?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Duurt het paar jaar voor een opgekweekte nectarine uit pit in bloei komt of zo? Dit is nu het 3e jaar. Had net zo goed aspergezaad in de grond kunnen proppen.
Pit in aarde gedaan van een nectarine. Die kwam keurig op en is winterhard, maar komt niet in bloei. Verder kan ik die info niet vinden over steenvruchten.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn schoonzoon regelt de planten, ik heb maar van 1 soort vertand als Tilburgs vee van de richel.
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 27 april 2016 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pit in aarde gedaan van een nectarine. Die kwam keurig op en is winterhard, maar komt niet in bloei. Verder kan ik die info niet vinden over steenvruchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |