SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet altijd feest , maar vandaag wel
Altijd feest als het aan mij ligt.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet altijd feest , maar vandaag wel
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Altijd feest als het aan mij ligt.
quote:
Ik zet alles in minimaal 256 of Flac maar de stream is is 192.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mixxx gebruikers, hebben jullie Bit snelheid op 128 kbps staan, of de hoogste rate?
Omdat je regelmatig op pad gaat met dat spul, of voor als je zelf luistert?quote:Op woensdag 27 april 2016 09:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zet alles in minimaal 256 of Flac maar de stream is is 192.
Mijn laptop is altijd mijn redder in nood wanneer de inspriratie met vinyl ophoudtquote:Op woensdag 27 april 2016 09:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat je regelmatig op pad gaat met dat spul, of voor als je zelf luistert?
Ben echt nog mijn best aan het doen.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muziek erop en klaar is het weer.
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben echt nog mijn best aan het doen.
Was ik de tijd weer vergeten?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:00 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb er even een half uurtje bijgegooid Piet
Have Funquote:Op woensdag 27 april 2016 10:02 schreef GodmotherR49 het volgende:
* GodmotherR49 gaat aan de slag
dank voor de muziekjes en tot later
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:02 schreef GodmotherR49 het volgende:
* GodmotherR49 gaat aan de slag
dank voor de muziekjes en tot later
192 is toch wel het minimale hoor, Luckyquote:
Goed nummerquote:
Het is alleen voor R49 uitzendingen, dan laat ik het daar op staan.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
192 is toch wel het minimale hoor, Lucky
Ben best wel braaf geweest.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan, Piet?
die belletjesquote:
Voor jouw doen of in het algemeen?quote:
Wat smeert ze?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer mijn muts 'm smeert dan stort ik in.
quote:
Wat heb jij vandaag?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer mijn muts 'm smeert dan stort ik in.
lullig als je tainted love - where did your love go (12 inch original) als ringtone hebt ookquote:Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Klonk zo helder dat ik in een fractie van een seconde dat dat het de telefoon was.
Laterzquote:Op woensdag 27 april 2016 10:13 schreef Annagh het volgende:
De televisie gaat hier weer op volle sterkte aan, dus muziek luisteren kan ik nu wel vergeten. Gelukkig toch nog een tijdje kunnen meegenieten, bedankt Piet![]()
Laterz dan maar.
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
lullig als je tainted love - where did your love go (12 inch original) als ringtone hebt ook
Laterz Annaghquote:Op woensdag 27 april 2016 10:13 schreef Annagh het volgende:
De televisie gaat hier weer op volle sterkte aan, dus muziek luisteren kan ik nu wel vergeten. Gelukkig toch nog een tijdje kunnen meegenieten, bedankt Piet![]()
Laterz dan maar.
Tot straks denk ik, of ik moet instorten omdat ik weer eens midden in de nacht wakker werd.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:13 schreef Annagh het volgende:
Laterz dan maar.
toch je heupkom, Piet?quote:
All day, aaaaaaaaaaaaall dayquote:
Die lag nog in bed?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:15 schreef knokkels het volgende:
Zo, ik zal die schaduwluisteraar even de nek omdraaien
Nee, die lag naast me. Ik moet natuurlijk wel muziek hebben onder de douche hoorquote:
Heb nog wel iets last van die val.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:15 schreef knokkels het volgende:
Zo, ik zal die schaduwluisteraar even de nek omdraaien
Natuurlijk!quote:Op woensdag 27 april 2016 10:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, die lag naast me. Ik moet natuurlijk wel muziek hebben onder de douche hoor
Kan ik me voorstellen.. Voorzichtig manquote:Op woensdag 27 april 2016 10:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog wel iets last van die val.
nuff saidquote:
Ik voel me meteen weer 7quote:
Ik en voorzichtig doen dat gaat niet goed samen.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Voorzichtig man
Ow jaquote:Op woensdag 27 april 2016 10:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik en voorzichtig doen dat gaat niet goed samen.
Aansteker erbij en bordje kan weg.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:25 schreef knokkels het volgende:
* knokkels hangt een bordje: "Waarschuwing! Gassen!" op bij de wc
Nou ja, 1 lucifer, de zwavel doet het hemquote:Op woensdag 27 april 2016 10:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aansteker erbij en bordje kan weg.
of een telefoontje moest gister vuurwerk vernietigen moest ik ook m'n telefoon inleverenquote:Op woensdag 27 april 2016 10:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, 1 lucifer, de zwavel doet het hem
oeh ja, electronische schakelingen enzo..quote:Op woensdag 27 april 2016 10:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
of een telefoontje moest gister vuurwerk vernietigen moest ik ook m'n telefoon inleveren
Ja ik was altijd goed met scheikunde practicumquote:Op woensdag 27 april 2016 10:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, 1 lucifer, de zwavel doet het hem
heel primitief met de hand een gat slaan in het pastic omhulsel en dan gaat dat in een container met waterquote:Op woensdag 27 april 2016 10:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh ja, electronische schakelingen enzo..![]()
Hmmm.. Hoe gaat dat bij jullie dan, vuurwerk vernietigen?
dit poedertje bij die oplossing gooien.. dat rooie spul erb... *BOEM*quote:Op woensdag 27 april 2016 10:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ik was altijd goed met scheikunde practicum
Wat saaiquote:Op woensdag 27 april 2016 10:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
heel primitief met de hand een gat slaan in het pastic omhulsel en dan gaat dat in een container met water
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Soda en aluminium. En leuk dat het was vroegāh.
De leraar stond te kijken wat ik voor elkaar kreeg.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
dit poedertje bij die oplossing gooien.. dat rooie spul erb... *BOEM*
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klonk zo'n beetje als jij net op het toilet, gok ik.
fuck that albatraoz, you're an epic mousequote:
Bernard & Biancaquote:
Kun je dat nader uitleggen?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Duurt het paar jaar voor een opgekweekte nectarine uit pit in bloei komt of zo? Dit is nu het 3e jaar. Had net zo goed aspergezaad in de grond kunnen proppen.
Pit in aarde gedaan van een nectarine. Die kwam keurig op en is winterhard, maar komt niet in bloei. Verder kan ik die info niet vinden over steenvruchten.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn schoonzoon regelt de planten, ik heb maar van 1 soort vertand als Tilburgs vee van de richel.
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 27 april 2016 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pit in aarde gedaan van een nectarine. Die kwam keurig op en is winterhard, maar komt niet in bloei. Verder kan ik die info niet vinden over steenvruchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |