SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet altijd feest , maar vandaag wel
Altijd feest als het aan mij ligt.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet altijd feest , maar vandaag wel
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Altijd feest als het aan mij ligt.
quote:
Ik zet alles in minimaal 256 of Flac maar de stream is is 192.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mixxx gebruikers, hebben jullie Bit snelheid op 128 kbps staan, of de hoogste rate?
Omdat je regelmatig op pad gaat met dat spul, of voor als je zelf luistert?quote:Op woensdag 27 april 2016 09:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zet alles in minimaal 256 of Flac maar de stream is is 192.
Mijn laptop is altijd mijn redder in nood wanneer de inspriratie met vinyl ophoudtquote:Op woensdag 27 april 2016 09:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omdat je regelmatig op pad gaat met dat spul, of voor als je zelf luistert?
Ben echt nog mijn best aan het doen.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muziek erop en klaar is het weer.
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben echt nog mijn best aan het doen.
Was ik de tijd weer vergeten?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:00 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb er even een half uurtje bijgegooid Piet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |