Zodra je je een beetje gaat verdiepen, kom je er vrij snel achter of iets of iemand achterlijk is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Bij voorbaat weet je niet of deze vijfde persoon gehandicapped is, dat weet je pas achteraf. Er vanuit gaan dat hij gehandicapt is is ook jezelf afsluiten.
Maar goed het is weer een nieuwe dag en weekend. Tijd voor leuke dingen, nog party gemacht?
Heerlijk die obsessie met Joden.quote:
Yup maar dan verdiep je je dus al. Ik heb het over mensen die het bij voorbaat afschieten omdat het niet in hun wereldbeeld past.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zodra je je een beetje gaat verdiepen, kom je er vrij snel achter of iets of iemand achterlijk is.
Complotidioten zijn achterlijk. Niet omdat 'alles is de schuld van de joden', 'de maanlanding was een hoax' en '9/11 was een inside job' niet in mijn wereldbeeld passen, maar omdat het bizarre verzinsels zijn die gepresenteerd worden als 'kritische blik'.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup maar dan verdiep je je dus al. Ik heb het over mensen die het bij voorbaat afschieten omdat het niet in hun wereldbeeld past.
Ja en dat vind ik dus bekrompen. Die maanlanding en joden snap ik ook niet helemaal, maar 9/11 heeft meer in zich dan het officiele verhaal. Dat gooi je wel weg op deze manier. Wat overigens natuurlijk geen enkele theorie als waarheid bestempeld maar het afdoen als verzinsel zonder de feiten te kennen getuigt wel van een enorme tunnelvisie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Complotidioten zijn achterlijk. Niet omdat 'alles is de schuld van de joden', 'de maanlanding was een hoax' en '9/11 was een inside job' niet in mijn wereldbeeld passen, maar omdat het bizarre verzinsels zijn die gepresenteerd worden als 'kritische blik'.
Of tel gewoon het aantal taal- en spelfouten dat de gemiddelde complotidioot per zin weet te produceren. Als spelling op groep 6-niveau al te hoog gegrepen is, dan hoef je ook op andere vlakken geen diepe inzichten te verwachten.
Ironisch genoeg zijn dat vooral de complotidioten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup maar dan verdiep je je dus al. Ik heb het over mensen die het bij voorbaat afschieten omdat het niet in hun wereldbeeld past.
Ho, voor de dertigduizendste keer: niks mis met kritische vragen, maar alles mis met zelfverzonnen antwoorden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik dus bekrompen. Die maanlanding en joden snap ik ook niet helemaal, maar 9/11 heeft meer in zich dan het officiele verhaal. Dat gooi je wel weg op deze manier. Wat overigens natuurlijk geen enkele theorie als waarheid bestempeld maar het afdoen als verzinsel zonder de feiten te kennen getuigt wel van een enorme tunnelvisie.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:35 schreef Jigzoz het volgende:
En wat de fuck is een 'officieel verhaal'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?wooblabalurg
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]Ja? Daar is een stempel opgezet met 'officieel' en nu mag er niet meer over gepraat worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
Je vroeg wat een officieel verhaal is. Dit is het verhaal zoals het gebracht is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Daar is een stempel opgezet met 'officieel' en nu mag er niet meer over gepraat worden?
Een verhaal zoals het gebracht is is niet officieel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je vroeg wat een officieel verhaal is. Dit is het verhaal zoals het gebracht is.
Van mij mag je er best nog over doorpraten, niks mis mee.
Ik dacht dat je niet wist wat het was, maar ik snap nu dat je het oneens bent met de term.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een verhaal zoals het gebracht is is niet officieel.
Vraag eens aan de VS overheid wat er gebeurd is op 9/11. Dat is het officiële verhaal.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een verhaal zoals het gebracht is is niet officieel.
Ja, het is een onzinterm. Bedacht door complotidioten om te kunnen doen alsof er één centrale waarheid gepresenteerd wordt waar geen twijfel over mag bestaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet wist wat het was, maar ik snap nu dat je het oneens bent met de term.
Nee, ook dat is geen officieel verhaal.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vraag eens aan de VS overheid wat er gebeurd is op 9/11. Dat is het officiële verhaal.
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ook dat is geen officieel verhaal.
Nu wordt het mooi. "Een officieel verhaal" is een term bedacht door complotidioten. Het is een complot van complotidioten!quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, het is een onzinterm. Bedacht door complotidioten om te kunnen doen alsof er één centrale waarheid gepresenteerd wordt waar geen twijfel over mag bestaan.
Nee. Het is een term bedacht door complotidioten. Je weet wel, net als chemtrails en reptilians.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nu wordt het mooi. "Een officieel verhaal" is een term bedacht door complotidioten. Het is een complot van complotidioten!
EEN COMPLOT!
Kijk je wel eens nieuws? NOS of zo?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Het is een term bedacht door complotidioten. Je weet wel, net als chemtrails en reptilians.
Niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kijk je wel eens nieuws? NOS of zo?
Soms hebben ze het daar over het officiële verhaal.
Ik zie de link niet tussen berichten van de overheid en ergens geen twijfel over mogen hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, het is een onzinterm. Bedacht door complotidioten om te kunnen doen alsof er één centrale waarheid gepresenteerd wordt waar geen twijfel over mag bestaan.
quote:
http://nos.nl/artikel/204(...)-zijn-versteend.htmlquote:“In het officiële verhaal vanaf 1995 is Nederland al neergezet als slachtoffer van een internationaal ‘complot’, waarbij de Fransen en Amerikanen bewust geen luchtsteun hebben geboden aan de Nederlandse blauwhelmen. Dat beeld bestaat al heel lang en die documenten lijken dat te bevestigen. Maar het is wat mij betreft nog niet het keiharde bewijs. De documenten zijn eerder nieuwe stukjes in de ingewikkelde legpuzzel ‘Srebrenica’.”
Stop. Van mij mag je echt overal over twijfelen. Moet je ook, in de gevallen dat je denkt dat het zinnig is, absoluut doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen berichten van de overheid en ergens geen twijfel over mogen hebben.
O, wauw.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:19 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/artikel/204(...)-zijn-versteend.html
Een officieel verhaal twijfelt niet. Vandaar de twijfels bij het officiële verhaal.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Stop. Van mij mag je echt overal over twijfelen. Moet je ook, in de gevallen dat je denkt dat het zinnig is, absoluut doen.
Verhalen kunnen niet twijfelen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een officieel verhaal twijfelt niet. Vandaar de twijfels bij het officiële verhaal.
Klopt. Ik mis totaal wat jullie proberen te zeggen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hij zit een beetje vast in een deadlock nu geloof ik.
Daarom eet ik nu ook geen appelmoes meer.quote:Op maandag 25 april 2016 17:52 schreef PSVCL het volgende:
Aldus de mainstream media schapen die zich voor laten liegen door de media .
[ afbeelding ]
Je bent zelf ook een complotidioot, want je gelooft dat een baardaap vanuit een grot in Afghanistan een masterplan heeft gesmeed om met 9 kapers het financiële en militaire hart van de enige supermacht op aarde te treffen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, wauw.
Oké, ik had ongelijk. Ook andere mensen dan complotidioten gebruiken die term. Wat was verder ook alweer het punt?
En NSA, TTIP en PP zijn niet eens complotten. Panama papers is business as usual, TTIP is een verdrag dat je krijgt als je je oortjes teveel naar de grote bedrijven laat hangen, maar objectief gezien ook vet veel geld gaat opleveren. Of een dergelijk verdrag past binnen je eigen ideologie staat daar verder buiten. etc etc.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
Vervolgens worden de NSA, TTIP en Panama Papers genoemd. Allemaal zaken waar complotdenkers op hun zolderkamer nooit mee op de proppen zijn gekomen. Die geloven nog steeds heilig in het zionistisch complot, de Bilderberggroep en Bohemian Grove.
O, kak. Een complotidioot boos gemaakt. Rustig, neem een chemtrail.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een complotidioot, want je gelooft dat een baardaap vanuit een grot in Afghanistan een masterplan heeft gesmeed om met 9 kapers het financiële en militaire hart van de enige supermacht op aarde te treffen.
Smerige complotidioot die je er bent. Aluhoedje!
Nee hoor, ik ben niet boos. Ik wijs je alleen op je eigen domheid.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, kak. Een complotidioot boos gemaakt. Rustig, neem een chemtrail.
De emotie spat er vanaf. Gaat zo, met religieuze kwesties. Die liggen gevoelig. Is bij andere sektes ook zo. In F&L hangt bijvoorbeeld zo'n superopvliegerige jehova rond. Of neem IS. Ook zo'n sekte die geen weerwoord kan hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet boos. Ik wijs je alleen op je eigen domheid.
ISquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De emotie spat er vanaf. Gaat zo, met religieuze kwesties. Die liggen gevoelig. Is bij andere sektes ook zo. In F&L hangt bijvoorbeeld zo'n superopvliegerige jehova rond. Of neem IS. Ook zo'n sekte die geen weerwoord kan hebben.
Maar leuk dat je de TT even kwam illustreren.
Waar zei ik wat ik precies geloofde?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ISGoede vergelijking man.
Maar goed... je gelooft dus zelf in een omvangrijk complot en loopt al pagina's lang "complotidioten" te roepen. Best een beetje dom.
Kijk nog heel even terug hoe je zelf dit topic kwam binnenflikkeren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bovendien klinkt het alles behalve vriendelijk. Je bent zelf dus zelf zeer agressief in deze discussie aanwezig.
Nou, vertel.... wat geloof jij van 9/11?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waar zei ik wat ik precies geloofde?
Je moet niet zoveel invullen. Niks mis met vragen, maar die zelfverzonnen antwoorden zijn zo dom. Complotidioten...
Omdat ik me kapot ergerde aan jouw nare toontje. Ik moest je er gewoon even op wijzen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kijk nog heel even terug hoe je zelf dit topic kwam binnenflikkeren.
Ah, toch een boze complotidioot.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ik me kapot ergerde aan jouw nare toontje. Ik moest je er gewoon even op wijzen.
Heb je ooit met de overheid van doen gehad? Zo ja, dan zou zulke incompetentie je echt niet moeten verbazen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Over 9/11:
's Werelds enige militaire supermacht was zich voor meer dan een uur klaarblijkelijk onbewust van de locatie van kwaadwillende vliegtuigen in haar eigen luchtruim en militaire bevelhebbers stonden met de handen in het haar omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aanmoesten? Deze verwarring resulteerde vervolgens in straaljagers die doelloos rondvlogen terwijl de top van de hiërarchie inmiddels volledig had beoordeeld wat er gaande was.
Bijn 2 uur lang vlogen gekaapte toestellen in het luchtruim van de VS. Zelfs een uur of langer na de aanslagen op het WTC wist er nog een toestel het militaire zenuwcentrum van de VS te raken door met hoge snelheid op een meter of 9 boven de grond te vliegen... en daarbij lantaarnpalen om te tikken met de vleugels.
De kapers stonden niet op de passagierslijsten.. Hoe hebben ze dan kunnen inchecken en hebben ze kunnen boarden? Valse ID's? Hmm... en hoe zit het dan met het paspoort van een van de kapers dat na de impact in het WTC de straat op gefladderd zou zijn?
Kom op zeg...
Kijk, zijn we het toch nog eens.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Boos worden om een post van een nietsbetekenend iemand op internet.![]()
Reptilians? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kijk, zijn we het toch nog eens.
Kusjes aan de reptilians, of weet ik veel in wat voor waanzin je allemaal gelooft.
Mwah... ik geloof eerder niet in de competentie van onervaren piloten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je ooit met de overheid van doen gehad? Zo ja, dan zou zulke incompetentie je echt niet moeten verbazen.
Ga maar gewoon naar BNW. Daar willen ze uren/dagen/jaren met je praten over 9/11 en het kan ze niet gek genoeg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Reptilians? Nooit van gehoord.
Maar vertel nou, waar geloof jij dan in qua het gebeuren rond 9/11? Moet toch in ieder geval wel een omvangrijk complot zijn, of niet?
Je ontwijkt mijn vraag, want je weet dat je jezelf er keihard voor lul mee gaat zetten. Complotidiootje van me.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ga maar gewoon naar BNW. Daar willen ze uren/dagen/jaren met je praten over 9/11 en het kan ze niet gek genoeg.
(maar het moet wel een 'inside job' zijn, want anders worden ze boos. Maar goed, daar ga jij geen last van hebben)
Nogmaals: als je echt geïnteresseerd bent in 9/11-complotidioterie: ga naar BNW. Bij mij zit je dan echt verkeerd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag, want je weet dat je jezelf er keihard voor lul mee gaat zetten. Complotidiootje van me.![]()
![]()
Kijk, mijn punt is gemaaktquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nogmaals: als je echt geïnteresseerd bent in 9/11-complotidioterie: ga naar BNW. Bij mij zit je dan echt verkeerd.
Vliegen is niet moeilijk. Opstijgen en landen is het probleem. Maar dat hebben ze niet echt gedaan hé.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mwah... ik geloof eerder niet in de competentie van onervaren piloten.
Wie zegt dat mijn hele verdediging daar op rust?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vliegen is niet moeilijk. Opstijgen en landen is het probleem. Maar dat hebben ze niet echt gedaan hé.
Maar goed, als je hele verdediging rust op: "De kapers hadden niet genoeg vlieguren gemaakt om een vliegtuig een toren in te sturen", heb je niet echt een sterke zaak.
Waarom dreinde je er dan de hele tijd zo over door? Was gewoon direct naar BNW gegaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn hele verdediging daar op rust?
Maar goed, dit is niet het 9/11 topic. Discussieer lekker OT verder.
Ik kwam jou even wijzen op je domheid. Dat heb ik toch al aangegeven.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarom dreinde je er dan de hele tijd zo over door? Was gewoon direct naar BNW gegaan.
Ambtenaren doen soms bijna een week om eenvoudige vragen van mijn kant te beantwoorden. Dergelijke figuren acht ik inderdaad tot een hoop gepruts in staat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je ooit met de overheid van doen gehad? Zo ja, dan zou zulke incompetentie je echt niet moeten verbazen.
Door een BNW-stelling te poneren?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kwam jou even wijzen op je domheid. Dat heb ik toch al aangegeven.
En zo is je eigen waarheid weer veilig gesteld. Chapeau.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn hele verdediging daar op rust?
Maar goed, dit is niet het 9/11 topic. Discussieer lekker verder. Ik ben er weer vandoor
Door jou er op te wijzen dat je zelf net zo goed in een omvangrijk complot gelooft.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Door een BNW-stelling te poneren?
Niet echt heel overtuigend.
Ik heb mezelf in het verleden al veel te lang met 9/11 op FOK bezig gehouden. Dat is meer de reden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En zo is je eigen waarheid weer veilig gesteld. Chapeau.
Ik heb echt helemaal nergens gezegd wat ik wel of niet geloof, dus dat is dan wel vrij ernstig mislukt. Ik heb wel al meerdere keren gezegd dat er helemaal niets mis is met kritische vragen, maar wel met zelfbedachte antwoorden. Dat jij je dan op je BNW-pik getrapt voelt is verder niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door jou er op te wijzen dat je zelf net zo goed in een omvangrijk complot gelooft.
Het is je betweterige toontje en je gescheld dat maakte dat ik je even kwam wijzen op je denkfout en gedrag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal nergens gezegd wat ik wel of niet geloof, dus dat is dan wel vrij ernstig mislukt. Ik heb wel al meerdere keren gezegd dat er helemaal niets mis is met kritische vragen, maar wel met zelfbedachte antwoorden. Dat jij je dan op je BNW-pik getrapt voelt is verder niet mijn probleem.
Wat geloof jij?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal nergens gezegd wat ik wel of niet geloof, dus dat is dan wel vrij ernstig mislukt. Ik heb wel al meerdere keren gezegd dat er helemaal niets mis is met kritische vragen, maar wel met zelfbedachte antwoorden. Dat jij je dan op je BNW-pik getrapt voelt is verder niet mijn probleem.
Ik denk dat Jigzoz gelooft in Bin Laden en 9 kapers.quote:
'Complotidioot' is dan ook niet de juiste benaming. 'Alu hoedjes' is treffender.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door jou er op te wijzen dat je zelf net zo goed in een omvangrijk complot gelooft.
Van de complottheorien zonder actieve rol voor aliens moet dat wel de meest bizarre ooit zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat Jigzoz gelooft in Bin Laden en 9 kapers.
Zo omvangrijk is dat complot toch niet? Hoeveel mensen wisten ervan? Negen kapers en een handvol haatbaarden in een grot. Dat is veel minder dan het aantal mensen dat op de hoogte zou moeten zijn als de Amerikaanse regering zelf die aanslagen heeft gepleegd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vrij betekenisloze termquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Complotidioot' is dan ook niet de juiste benaming. 'Alu hoedjes' is treffender.
Dus als je niet gelooft in Bin Laden en 9 kapers, ben je een 'Alu hoedje'?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Complotidioot' is dan ook niet de juiste benaming. 'Alu hoedjes' is treffender.
Ah, bij wijze van moraalpolitie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is je betweterige toontje en je gescheld dat maakte dat ik je even kwam wijzen op je denkfout en gedrag.
Vlieglessen nemen en buiten de radar blijven, 4 vliegtuigen kapen, Het Pentagon raken, De Twintowers en toren 7 neerhalen van 's werelds enige supermacht vind jij niet omvangrijk?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zo omvangrijk is dat complot toch niet? Hoeveel mensen wisten ervan? Negen kapers en een handvol haatbaarden in een grot. Dat is veel minder dan het aantal mensen dat op de hoogte zou moeten zijn als de Amerikaanse regering zelf die aanslagen heeft gepleegd.
Ze moesten natuurlijk ook op de hoogte zijn van die militaire oefening waardoor ze op dat moment ongestoord het luchtruim tot hun beschikking hadden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zo omvangrijk is dat complot toch niet? Hoeveel mensen wisten ervan? Negen kapers en een handvol haatbaarden in een grot. Dat is veel minder dan het aantal mensen dat op de hoogte zou moeten zijn als de Amerikaanse regering zelf die aanslagen heeft gepleegd.
Is this real world or exercise?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze moesten natuurlijk ook op de hoogte zijn van die militaire oefening waardoor ze op dat moment ongestoord het luchtruim tot hun beschikking hadden.
Makkelijker dan dat alles faken en dan nog zorgen dat iedereen er stil over blijft.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vlieglessen nemen en buiten de radar blijven, 4 vliegtuigen kapen, Het Pentagon raken, De Twintowers en toren 7 neerhalen van 's werelds enige supermacht vind jij niet omvangrijk?
Doe je zo ff
Waarom verbaast me dit niets.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze moesten natuurlijk ook op de hoogte zijn van die militaire oefening waardoor ze op dat moment ongestoord het luchtruim tot hun beschikking hadden.
Ok.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Makkelijker dan dat alles faken en dan nog zorgen dat iedereen er stil over blijft.
Ja, dat weet ik. Maar gewoonlijk volgt er dan iets van een argument. Waarom zou een samenzwering van de Amerikaanse overheid hier logischer zijn dan een samenzwering van een paar haatbaarden?quote:
Omdat ze de aanslagen nodig hadden misschien. Lees maar eens over PNAC, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar gewoonlijk volgt er dan iets van een argument. Waarom zou een samenzwering van de Amerikaanse overheid hier logischer zijn dan een samenzwering van een paar haatbaarden?
Sorry, mijn Googles zijn kapot. Wat moet ik daarover weten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ze de aanslagen nodig hadden. Lees maar eens over PNAC, bijvoorbeeld.
Ockham's razor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar gewoonlijk volgt er dan iets van een argument. Waarom zou een samenzwering van de Amerikaanse overheid hier logischer zijn dan een samenzwering van een paar haatbaarden?
Dat Amerikaanse politici 9/11 hebben misbruikt om bepaalde doelen te verwezenlijken, is evident. Dat betekent niet dat de overheid verantwoordelijk is voor de aanslagen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat ze de aanslagen nodig hadden misschien. Lees maar eens over PNAC, bijvoorbeeld.
Dat klopt. En dan kom ik niet uit bij een complot waar tienduizenden Amerikaanse regeringsfunctionarissen bij betrokken moesten zijn.quote:
Geloof jij maar in boogeyman Bin Laden en zijn vriendjes.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:47 schreef Jigzoz het volgende:
Het is inmiddels wel duidelijk waarom het woord 'complotidioot' zo gevoelig lag.
Op wat voor manier wijst die dan naar een aanslag door de VS zelf, en niet naar een aanslag door de haatbaarden? Zoals ik al zei: De aanslag door haatbaarden vergt negentien kapers en een stel haatbaarden in een grot. De aanslag door de VS zelf vergt veel meer deelnemers, voorbereiding en coördinatie.quote:
Ja sorry, het is hier nogal off topic om er over door te gaan. Bovendien ben ik al heel lang klaar met de discussie. Denk er gewoon het jouwe van.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Sorry, mijn Googles zijn kapot. Wat moet ik daarover weten?
En hoezo is dat een argument? De haatbaarden hebben ook een motief. Waarom zou het dan plots onwaarschijnlijk zijn dat zij het hebben gedaan, en waarschijnlijker dat de VS het zelf hebben gedaan?
Er was geen discussie. Jij had pijn in je lange BNW-tenen en toen ging je even full retard. Meer niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja sorry, het is hier nogal off topic om er over door te gaan. Bovendien ben ik al heel lang klaar met de discussie. Denk er gewoon het jouwe van.
Full retard nog wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er was geen discussie. Jij had pijn in je lange BNW-tenen en toen ging je even full retard. Meer niet.
Lekker makkelijk. Je klaagt dat mensen niet wakker willen worden voor de werkelijkheid en zo, maar als ik je dan wat vraagjes stel, ga je ervandoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja sorry, het is hier nogal off topic om er over door te gaan. Bovendien ben ik al heel lang klaar met de discussie. Denk er gewoon het jouwe van.
Dat is toch prachtig. Laten we dat vooral zou houden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
Het fijne aan een open democratie is dat er mensen mogen leven die er zulke bizarre denkbeelden op nahouden.
Laat je niet zo opnaaien johquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig. Laten we dat vooral zou houden.
Zo werkt het wel. Dit is niet het 9/11 topic. Bovendien heb ik je een antwoord gegeven. PNAC. Ga dat eerst maar uitpluizen, maar dat doe je niet. Je komt gelijk met een bombardement aan vragen zonder jezelf verdiept te hebben in de materie. En verder is dit niet het 9/11 topic.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Je klaagt dat mensen niet wakker willen worden voor de werkelijkheid en zo, maar als ik je dan wat vraagjes stel, ga je ervandoor.
Zo werkt het natuurlijk niet hé.
Dat is helaas precies hoe het overal en altijd werkt met die types :/quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Je klaagt dat mensen niet wakker willen worden voor de werkelijkheid en zo, maar als ik je dan wat vraagjes stel, ga je ervandoor.
Zo werkt het natuurlijk niet hé.
Nou, als ik maar even moet uitpluizen waarom het zo is, moet jij maar even uitpluizen waarom jij ongelijk hebt en het niet zo is. Hoeven we ook geen discussies meer te houden op een forum. Kun jij lekker jouw stelling neerplempen, en als er iemand de euvele moed heeft eraan te twijfelen, dan vertel jij gewoon even dat hij maar wat meer onderzoek moet doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo werkt het wel. Dit is niet het 9/11 topic. Bovendien heb ik je een antwoord gegeven. PNAC. Ga dat eerst maar uitpluizen, maar dat doe je niet. Je komt gelijk met een bombardement aan vragen zonder jezelf verdiept te hebben in de materie. En verder is dit niet het 9/11 topic.
Oh, en ik ben al jaren klaar met de discussie. Zoek een ander om mee te kwekken
Het zijn net Marokkanen he... of terroristenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is helaas precies hoe het overal en altijd werkt met die types :/
Dat is jouw aanname. Als je bijvoorbeeld de hypothese van de twee vliegtuigen die 3 gebouwen hebben neergehaald afzet tegen de hypothese dat ze met explosieven gecontroleerd gesloopt zijn dan zijn er voor de eerste veel meer aannames en entiteiten nodig dan voor de tweede. Dat geldt voor meerdere hypotheses uit de officiele complottheorie afgezet tegen een alternatieve hypothese.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat klopt. En dan kom ik niet uit bij een complot waar tienduizenden Amerikaanse regeringsfunctionarissen bij betrokken moesten zijn.
Lijkt me nogal een werk om allerlei explosieven te plaatsen en bekabeling aan te leggen in die gebouwen, zonder dat iemand dat merkt en zonder dat iemand het van te voren ontdekt. En dan nog moet je dus die vliegtuigen daarin vliegen. Ben het niet vaak inhoudelijk eens met Koos, maar daar heeft-ie toch een punt wmb.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is jouw aanname. Als je bijvoorbeeld de hypothese van de twee vliegtuigen die 3 gebouwen hebben neergehaald afzet tegen de hypothese dat ze met explosieven gecontroleerd gesloopt zijn dan zijn er voor de eerste veel meer aannames en entiteiten nodig dan voor de tweede. Dat geldt voor meerdere hypotheses uit de officiele complottheorie afgezet tegen een alternatieve hypothese.
Ik moet zeggen, daar zaten ook wel gekke filmpjes bij. Met name van wat zich bij de uitgang van de metro afspeelde... Volgens mij kwam Jokkebrok daarmee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien joh.
Anders ga je hier in je eigen topic lekker verder, zoek een filmpje ofzo op: BNW / False Flag? Brussel #9
Nog even los van het feit dat het gecontroleerd opblazen van een wolkenkrabber enorm veel lawaai maakt in de vorm van een aaneenschakeling van knallen. Nu was de instorting zeer lawaaierig, maar een aanhoudende reeks ontploffingen is niet gehoord.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een werk om allerlei explosieven te plaatsen en bekabeling aan te leggen in die gebouwen, zonder dat iemand dat merkt en zonder dat iemand het van te voren ontdekt. En dan nog moet je dus die vliegtuigen daarin vliegen. Ben het niet vaak inhoudelijk eens met Koos, maar daar heeft-ie toch een punt wmb.
Wat voor types?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is helaas precies hoe het overal en altijd werkt met die types :/
Los daar nog van, waarom het niet houden bij de inslag van die vliegtuigen alleen? Als de VS-regering het in elkaar heeft gezet. Dat zou toch al mooi genoeg zijn geweest, als reden om de PNAC-ideetjes uit te voeren? Je hebt dan ook nog de inslag in het pentagon en waar het 4de vliegtuig naar toe ging.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog even los van het feit dat het gecontroleerd opblazen van een wolkenkrabber enorm veel lawaai maakt in de vorm van een aaneenschakeling van knallen. Nu was de instorting zeer lawaaierig, maar een aanhoudende reeks ontploffingen is niet gehoord.
Beetje overkill, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Los daar nog van, waarom het niet houden bij de inslag van die vliegtuigen alleen? Als de VS-regering het in elkaar heeft gezet. Dat zou toch al mooi genoeg zijn geweest, als reden om de PNAC-ideetjes uit te voeren?
Nergens voor nodig, alleen extra groot risico op ontdekking, want het is een hele klus om zo'n gebouw van explosieven en bekabeling te voorzien, en dat 3 x.quote:
Types als jokkebrok die al 7 jaar consistent niet begrijpen hoe de wetten van newton werken maar weigeren 5 minuten te besteden aan zelfontwikkeling. Mensen die liever onzin blijven roepen, zodra mensen dat opmerken een tijdje te verdwijnen en daarna terug komen en hetzelfde riedeltje weer herhalen.quote:
in hoeverre spelen de wetten van newton een rol?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Types als jokkebrok die al 7 jaar consistent niet begrijpen hoe de wetten van newton werken maar weigeren 5 minuten te besteden aan zelfontwikkeling. Mensen die liever onzin blijven roepen, zodra mensen dat opmerken een tijdje te verdwijnen en daarna terug komen en hetzelfde riedeltje weer herhalen.
Nou, aangezien die nogal fundamentele wetten van de natuur beschrijven, spelen die een erg grote rol bij alles.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
in hoeverre spelen de wetten van newton een rol?
De feiten en vooral het waarheidsgehalte daarvan zijn een beetje diffuus mede dankzij complottheoretici, maar volgens mij waren er tamelijk betrouwbare verklaringen over onduidelijke werkzaamheden aan het gebouw. Voor de hypothese dat de vliegtuigen het ineenstorten hebben veroorzaakt heb je dan weer nodig dat er verschillende constructiegebreken waren, dat er een bijzonder grote en hete kerosinebrand was, dat er een gelijkmatige verzwakking van het metaal was en dat al die mensen waaronder professionals die meenden explosieven te horen zich hebben vergist.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een werk om allerlei explosieven te plaatsen en bekabeling aan te leggen in die gebouwen, zonder dat iemand dat merkt en zonder dat iemand het van te voren ontdekt. En dan nog moet je dus die vliegtuigen daarin vliegen. Ben het niet vaak inhoudelijk eens met Koos, maar daar heeft-ie toch een punt wmb.
Ja, alleen klaagt men in het voortgezet onderwijs er momenteel over dat je met name aan allochtone kinderen geen fatsoenlijke les meer kunt geven over geschiedenis en aanverwante zaken, omdat de complottheoriehysterie zich van hen meester heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
Het fijne aan een open democratie is dat er mensen mogen leven die er zulke bizarre denkbeelden op nahouden.
In vrij veel complotten speelt het niet begrijpen van natuurkunde een nogal grote rol.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
in hoeverre spelen de wetten van newton een rol?
Hoeveel werkt kost het plaatsen van nano-thermiet eigenlijk? Hoeveel van dat spul is nodig?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Los daar nog van, waarom het niet houden bij de inslag van die vliegtuigen alleen? Als de VS-regering het in elkaar heeft gezet. Dat zou toch al mooi genoeg zijn geweest, als reden om de PNAC-ideetjes uit te voeren? Je hebt dan ook nog de inslag in het pentagon en waar het 4de vliegtuig naar toe ging.
Lijkt me dat je je risico op vroegtijdige ontdekking enorm vergroot door nog even explosieven te plaatsen in de 3 gebouwen van het WTC.
Een erg grote, ahaaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou, aangezien die nogal fundamentele wetten van de natuur beschrijven, spelen die een erg grote rol bij alles.
Wat een toeval, heb ik niet ooit een 2 uur durende documanteire bekeken omdat we er daarna op in zouden gaan en ben je toen nooit meer teruggekomen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoeveel werkt kost het plaatsen van nano-thermiet eigenlijk? Hoeveel van dat spul is nodig?
hoeveel zijn vrij veel complotten, heb je ook een voorbeeldquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In vrij veel complotten speelt het niet begrijpen van natuurkunde een nogal grote rol.
Oh, god! Weet dat ik daar met veel schaamte aan aan terug denk wanneer ik het topic hoog in m'n MYAT zie staan. Duizendmaal sorry. Maar het topic ging opeens ook snel...en m'n interesse verdween (door drukte) even rap. Kunnen we het nog oppakken? In het geval dat je nog bereid bent...quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat een toeval, heb ik niet ooit een 2 uur durende documanteire bekeken omdat we er daarna op in zouden gaan en ben je toen nooit meer teruggekomen?
Veel van de argumenten in 9-11 complotten zijn gebaseerd op dingen die niet mogelijk zouden moeten zijn op basis van slechte natuurkunde, chemtrails vs contrails, etc.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
hoeveel zijn vrij veel complotten, heb je ook een voorbeeld
Tuurlijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh, god! Weet dat ik daar met veel schaamte aan aan terug denk wanneer ik het topic hoog in m'n MYAT zie staan. Duizendmaal sorry. Maar het topic ging opeens ook snel...en m'n interesse verdween (door drukte) even rap. Kunnen we het nog oppakken? In het geval dat je nog bereid bent...
huh, op basis van slechte natuurkunde zouden ze niet mogelijk moeten zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Veel van de argumenten in 9-11 complotten zijn gebaseerd op dingen die niet mogelijk zouden moeten zijn op basis van slechte natuurkunde, chemtrails vs contrails, etc.
Ja, maar volgens mij heb ik een filmpje gezien van die hoe heten ze ook mythbreakers, mythbusters, waarbij iig bewezen werd dat de centrale aanname achter de pancake theorie klopt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De feiten en vooral het waarheidsgehalte daarvan zijn een beetje diffuus mede dankzij complottheoretici, maar volgens mij waren er tamelijk betrouwbare verklaringen over onduidelijke werkzaamheden aan het gebouw. Voor de hypothese dat de vliegtuigen het ineenstorten hebben veroorzaakt heb je dan weer nodig dat er verschillende constructiegebreken waren, dat er een bijzonder grote en hete kerosinebrand was, dat er een gelijkmatige verzwakking van het metaal was en dat al die mensen waaronder professionals die meenden explosieven te horen zich hebben vergist.
Ja, nou ja, ik denk idd dat ze zoveel gepruts en geblunder zijn tegen gekomen, dat het volledig openbaar maken daarvan zou leiden tot een enorme vertrouwensbreuk met de bevolking.quote:Dan hebben we ook nog de hypothese dat de autoriteiten waaronder de 9/11 commissie in al zijn integriteit zo goed mogelijk geprobeerd hebben de hele waarheid boven tafel te krijgen, de schuldige van de grootste massamoord in de Amerikaanse geschiedenis, als we de Indianen niet meerekenen, te vinden en voor het gerecht te brengen. Die hypothese staat slechts met een hele lange reeks onwaarschijnlijke blunders en nog veel onwaarschijnlijker beslissingen.
Twtc_thermite_2he evidence for the presence of thermite at the World Trade Center (WTC) on 9/11 is extensive and compelling. This evidence has accumulated to the point at which we can say that WTC thermite is no longer a hypothesis, it is a tested and proven theory. Therefore it is not easy to debunk it. But the way to do so is not difficult to understand.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij heb ik een filmpje gezien van die hoe heten ze ook mythbreakers, mythbusters, waarbij iig bewezen werd dat de centrale aanname achter de pancake theorie klopt.
Dat lijkt me dus juist Occam's razor, als dat principe iig te falsificeren valt.
Dat mensen verder onduidelijke werkzaamheden hebben gezien, zegt nog niet veel. Ik zou wel eens willen weten hoeveel werk er nodig is om zo'n gebouw op te blazen, hoeveel kg explosieven, hoeveel bekabeling m plus redundancy en dan 3 x, en of dat dan overeenkwam met de onduidelijke werkzaamheden die de getuigen hebben gezien. Volgens mij is het nogal een karwei, dat dan niet toevallig door slechts een paar mensen gezien zou zijn als onduidelijke werkzaamheden. Komt bij als je niet weet wat mensen doen, lijkt alles een beetje vaag. (Zie ook die filmpjes bij uitgang metrostation in Brussel).
[..]
Ja, nou ja, ik denk idd dat ze zoveel gepruts en geblunder zijn tegen gekomen, dat het volledig openbaar maken daarvan zou leiden tot een enorme vertrouwensbreuk met de bevolking.
7 jaar? Het houdt jou al veel langer bezig. Ik was er al lang mee klaar. Jij zit al jaren lang dag-in-dag-uit met Lambiekje en consorten welles-nietes-spelletjes te spelen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Types als jokkebrok die al 7 jaar consistent niet begrijpen hoe de wetten van newton werken maar weigeren 5 minuten te besteden aan zelfontwikkeling. Mensen die liever onzin blijven roepen, zodra mensen dat opmerken een tijdje te verdwijnen en daarna terug komen en hetzelfde riedeltje weer herhalen.
Ja dat is vaak de claim. Zie bv, omdat dingen niet sneller dan zwaartekracht kunnen vallen, kan iets niet met bijna die snelheid vallen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
huh, op basis van slechte natuurkunde zouden ze niet mogelijk moeten zijn?
Het grote verschil is dat ik niet verdwijn wanneer er moeilijke vragen gesteld wordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
7 jaar? Het houdt jou al veel langer bezig. Ik was er al lang mee klaar. Jij zit al jaren lang dag-in-dag-uit met Lambiekje en consorten welles-nietes-spelletjes te spelen.
Gelul, en dat weet jij ook. Dit is niet het 9/11 topic en zoals ik al heel lang geleden aan heb gegeven ben ik klaar met de discussie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat is vaak de claim. Zie bv, omdat dingen niet sneller dan zwaartekracht kunnen vallen, kan iets niet met bijna die snelheid vallen.
[..]
Het grote verschil is dat ik niet verdwijn wanneer er moeilijke vragen gesteld worden
Maar jij was er toch ook nog niet helemaal uit toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat is vaak de claim. Zie bv, omdat dingen niet sneller dan zwaartekracht kunnen vallen, kan iets niet met bijna die snelheid vallen.
[..]
Het grote verschil is dat ik niet verdwijn wanneer er moeilijke vragen gesteld worden
Ok je vlucht niet, je bent er gewoon klaar mee, is goedquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gelul, en dat weet jij ook. Dit is niet het 9/11 topic en zoals ik al heel lang geleden aan heb gegeven ben ik klaar met de discussie.
IIk sluit niet uit dat er vieze spelletjes gespeeld zijn maar heb in 15 jaar nog geen overtuigend bewijs gezien voor vieze spelletjes (t.o.v. incompetentie).quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar jij was er toch ook nog niet helemaal uit toch?
Heb er heel wat uurtjes discussie met o.a. jou opzitten en dat weet jij prima. Maar goed, doe maar zo sneu. Ben niet anders van je gewend.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok je vlucht niet, je bent er gewoon klaar mee, is goed
Dus jij vermoedt een complot om de waarheid achter te houden?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij heb ik een filmpje gezien van die hoe heten ze ook mythbreakers, mythbusters, waarbij iig bewezen werd dat de centrale aanname achter de pancake theorie klopt.
Dat lijkt me dus juist Occam's razor, als dat principe iig te falsificeren valt.
Dat mensen verder onduidelijke werkzaamheden hebben gezien, zegt nog niet veel. Ik zou wel eens willen weten hoeveel werk er nodig is om zo'n gebouw op te blazen, hoeveel kg explosieven, hoeveel bekabeling en dan 3 x, en of dat dan overeenkwam met de onduidelijke werkzaamheden die de getuigen hebben gezien. Volgens mij is het nogal een karwei, dat dan niet toevallig door slechts een paar mensen gezien zou zijn als onduidelijke werkzaamheden. Komt bij als je niet weet wat mensen doen, lijkt alles een beetje vaag. (Zie ook die filmpjes bij uitgang metrostation in Brussel).
Ja, nou ja, ik denk idd dat ze zoveel gepruts en geblunder zijn tegen gekomen, dat het volledig openbaar maken daarvan zou leiden tot een enorme vertrouwensbreuk met de bevolking.
En nogmaals, waarom zouden ze zoveel moeite doen om op wat voor manier dan ook, met kans op ontdekking, die gebouwen op te blazen? Terwijl 4 van die inslagen toch voldoende zouden moeten zijn om de PNAC-ideetjes ook uit te voeren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus, NOGMAALS, als je de explosieven-theorie wilt weerleggen, dan raad ik je aan niet te blijven zemelen over hoeveel mankracht en tijd het had moeten kosten via de klassieke, 'normale explosieven', methode.
Waarom ben jij er al zo'n 10 jaar mee bezig? Haast iedere dag? Beetje zoals Tuinhek. Zo ontzettend fanatiek ook. Nogal een aparte hobby, om eerlijk te zijn. Welles-niets spelletjes tot in den treure en dan weer van voren af aan.quote:
Voornamelijk dat ik gefascineerd ben door heurstics en biases die tof zijn om in het wild te observerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom ben jij er al zo'n 10 jaar mee bezig? Haast iedere dag? Beetje zoals Tuinhek. Zo ontzettend fanatiek ook. Nogal een aparte hobby, om eerlijk te zijn. Welles-niets spelletjes tot in den treure en dan weer van voren af aan.
Als iemand hier dus een gekkie is, dan weet ik eigenlijk wel wie.
Bijna een sekte waaraan jij toebehoort.
Zo lang al en je steekt er ook nog eens flink veel tijd in. Dat moet dan wel heel tof zijn he. Ik kan me niet voorstellen dat een en dezelfde discussie, welke zich continu herhaalt, zo lang boeiend blijft. Vreemd trekje, maar goed. Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Voornamelijk dat ik gefascineerd ben door heurstics en biases die tof zijn om in het wild te observeren
En dat is dan weer jou bias niet waarquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Voornamelijk dat ik gefascineerd ben door heurstics en biases die tof zijn om in het wild te observeren
Jokkebrok impliceerde net, en niet voor de eerste keer, dat ik betaald zou worden om op fok te zitten, neem hem en mijn reacties op hem maar niet te serieusquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En dat is dan weer jou bias niet waar
Gek he... moet je eens naar je eigen PoHi kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jokkebrok impliceerde net, en niet voor de eerste keer, dat ik betaald zou worden om op fok te zitten, neem hem en mijn reacties op hem maar niet te serieus
Lijkt me sterk. Het betaalt namelijk best slecht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gek he... moet je eens naar je eigen PoHi kijken
Mijne was ook niet al te serieus bedoelt thoughquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jokkebrok impliceerde net, en niet voor de eerste keer, dat ik betaald zou worden om op fok te zitten, neem hem en mijn reacties op hem maar niet te serieus
Dus? Genoeg (bij)banen die slecht betalen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het betaalt namelijk best slecht.
Die studie was lachen, ja. Schilfers die alle kenmerken van verf (red oxide primer + aluminium topcoat) hebben, maar claimen dat het geen verf kan zijn omdat het elektrisch geleidde (zoals aluminium flake coatings), niet oploste in MEK (zoals de meeste "cured" coatings), en bij 430°C ontbrandde (zoals de meeste verf).quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:28 schreef LelijKnap het volgende:
Uit het onderzoek van Niels Harrit en zeven andere betrokkenen wordt duidelijk dat er nano-thermiet aanwezig was. Dit was gevonden door het vrijgekomen stof van het WTC te analyseren. De analyse liet meerdere extreem kleine rood/oranje chips zien in de stof. Deze zijn als extreem kleine (nano)thermietdeeltjes geconcludeerd.
Ik vind het wel grappig hoe gevoelig je complottisme ligt. Dat je in allerlei spectaculaire flauwekul gelooft moet jij weten, maar waarom word je daar zo emotioneel van?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Full retard nog wel.
Meer wel. Ik wees je er op dat je zelf ook in een omvangrijk complot gelooft en het derhalve nogal dom is om dan continu anderen een complotidioot te noemen. Dat je dat niet inziet zegt eigenlijk ook wel genoeg ook.
Ben nu wel klaar met je kinderlijke gezuig.
Holy fuck... Dat is echt beyond full retard...quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:00 schreef Mylene het volgende:
Anders ga je hier in je eigen topic lekker verder, zoek een filmpje ofzo op: BNW / False Flag? Brussel #9
Interessante post.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:53 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die studie was lachen, ja. Schilfers die alle kenmerken van verf (red oxide primer + aluminium topcoat) hebben, maar claimen dat het geen verf kan zijn omdat het elektrisch geleidde (zoals aluminium flake coatings), niet oploste in MEK (zoals de meeste "cured" coatings), en bij 430°C ontbrandde (zoals de meeste verf).
De debunkers deden niet veel beter, beweren dat thermiet geen stalen balken kan doorsnijden, met een filmpje als "bewijs", en professionals die vertelden dat thermiet onmogelijk gebruikt kon worden bij sloopwerken.
Dat het een halve eeuw eerder wel lukte (Skyride tower, dak van de Reichstag) wisten ze blijkbaar niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |