goeie prank, gewoon aangebroken pindakaaspot mee vullenquote:Op maandag 18 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt echt op pindakaas/sandwichspread etc.
Gadjekkiederriequote:Op maandag 18 april 2016 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goeie prank, gewoon aangebroken pindakaaspot mee vullen
Ook echt. Gelukkig is Djelano al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.quote:
Mycroften is wat anders dan fappen hequote:Op maandag 18 april 2016 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
ik mycroft ook soms
verontwaardigde hypocriete aidsmongolen
ja hoor, ik fap ''soms''quote:Op maandag 18 april 2016 14:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mycroften is wat anders dan fappen he
Iedereen hier hoor, ik mycroft zelfs op HansPLC, Hans, Leon en HLPCquote:Op maandag 18 april 2016 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
ik mycroft ook soms
verontwaardigde hypocriete aidsmongolen
quote:Op maandag 18 april 2016 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
check ze hier allemaal inslaan met zn allen op een gastje van 13
zou je niet zeggen als je zijn posts zietquote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Myrr het volgende:
Is Fylax bijna 18 joh. Tijd gaat echt snel.
Gelukkig is Fylax al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Myrr het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is Fylax al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.Ooooh het gaat zo hard allemaal.
Nou nou, rustig hoor. volgend jaar pas.quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Myrr het volgende:
Djelano?quote:Op maandag 18 april 2016 14:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook echt. Gelukkig is Djelano al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.Ooooh het gaat zo hard allemaal.
Nou poeheequote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou nou, rustig hoor. volgend jaar pas.
niet gelezenquote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
Wordt hier Fylax weer gepest? Laat die jongen nou eens met rust, hij doet hartstikke z'n best om FOK!, waar ook jullie allemaal graag gebruik van maken te ontwikkelen tot een positieve en leuke plek waar iedereen zich op z'n gemak kan voelen. Ga dan niet zo vervelend doen door die jonge knul zo hard de grond in te trappen. Stoer hoor, met z'n allen tegen één.
doe niet zo verontwaardigdquote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
Wordt hier Fylax weer gepest? Laat die jongen nou eens met rust, hij doet hartstikke z'n best om FOK!, waar ook jullie allemaal graag gebruik van maken te ontwikkelen tot een positieve en leuke plek waar iedereen zich op z'n gemak kan voelen. Ga dan niet zo vervelend doen door die jonge knul zo hard de grond in te trappen. Stoer hoor, met z'n allen tegen één.
Zijn echte naam is te uniek voor hier.quote:
ja die is echt nicequote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
@DP ben Solumun Boiler Room set aan het luisteren, wel leuke
oh gelukkigquote:Op maandag 18 april 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn echte naam is te uniek voor hier.
Als hij Jayden had geheten was het geen probleem geweest.
wanneer zou die beginnen met postenquote:Op maandag 18 april 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn echte naam is te uniek voor hier.
Als hij Jayden had geheten was het geen probleem geweest.
ik zag maar 1 iemand boos schelden nav van een grapje (welke hier de hele dag gemaakt worden)quote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik geef het een half jaar maxquote:Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanneer zou die beginnen met posten
Wat is Frans Drebin er?quote:Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag maar 1 iemand boos schelden nav van een grapje (welke hier de hele dag gemaakt worden)
helaas was dat nog crew ook
heeft ook nog meteen admin rechtenquote:Op maandag 18 april 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geef het een half jaar max
dat is waar chaiquote:Op maandag 18 april 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is bijna 18 en oud genoeg om dit te incasseren nadat hij zichzelf ook niet netjes gedragen heeft.
En mocht hij echt ergens mee zitten kan hij iedere willekeurige user hier dmen en die zijn echt wel bereid om het eea nog eens rustig toe te lichten.
hoe weet jij dat wat doe je daar verraderquote:
Wilde het nog even benadrukken omdat resultaten uit het verleden aantonen dat er wel degelijk betutteling heeft plaatsgevonden.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is Fylax al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.Ooooh het gaat zo hard allemaal.
ik had het over jayden het zoontje van danny hèquote:Op maandag 18 april 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat Myrr posts uit KLB SC voorleest voor slapen gaan
Zat alleen te kijken of verrader Remqo daar nog postte, maar renwan was altijd wel een chille gast, maar die vond het blijkbaar ook niks meer aanquote:Op maandag 18 april 2016 14:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe weet jij dat wat doe je daar verrader
en dan nog niks zegt, wat een zever heequote:Op maandag 18 april 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
oh argo die teksten van 389432834289234 regels post, laat maar zitten
Ik ga hier niets over zeggen, anders zou ik een ban riskerenquote:Op maandag 18 april 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik had het over jayden het zoontje van danny hè
tegen die tijd is fok al faillietquote:Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanneer zou die beginnen met posten
renwan is toch die persoon die steeds zeikt dat heel KLB weer zit te trollen in Geerd als er 1 of 2 KLB'ers postenquote:Op maandag 18 april 2016 14:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zat alleen te kijken of verrader Remqo daar nog postte, maar renwan was altijd wel een chille gast, maar die vond het blijkbaar ook niks meer aan
best een prestatie jaquote:Op maandag 18 april 2016 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan nog niks zegt, wat een zever hee
heh watquote:Op maandag 18 april 2016 14:53 schreef Myrr het volgende:
tevens is vr pon dan al aan de orde dus is alles behalve het x en tube rijtje verleden tijd.
Dacht dat DerRabbit dat was, maar geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
renwan is toch die persoon die steeds zeikt dat heel KLB weer zit te trollen in Geerd als er 1 of 2 KLB'ers posten
nee heb je goed, erg duidelijk verhaalquote:Op maandag 18 april 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde het nog even benadrukken omdat resultaten uit het verleden aantonen dat er wel degelijk betutteling heeft plaatsgevonden.
nee derrabbit is chillquote:Op maandag 18 april 2016 14:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat DerRabbit dat was, maar geen idee eigenlijk.
hoofdconducteurquote:
maar rabbit post hier soms tochquote:Op maandag 18 april 2016 14:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat DerRabbit dat was, maar geen idee eigenlijk.
Ik mis fitties met lamonquote:Op maandag 18 april 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
Bipolaire fitties zijn best saai
Onze fitties zijn beter, maar helaas niet in combinatie met een of andere vage whatsappgroep, dat zou het wel afmaken.
volgens mij heeft hermann gelijk en was dat renwan iddquote:
weer niet gevondenquote:Op maandag 18 april 2016 14:55 schreef MrBradge het volgende:
Nieuwe vlog online, over m`n rijbewijs en hoe ik autorij etc.
die kan een epistel van 3 uur ophouden over een geknoeid suikerkruimeltje dat recht ligt ipv schuin zoals de restquote:
ah aight, zo even kijken danquote:Op maandag 18 april 2016 14:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon, is een YouTube bug.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kan een epistel van 3 uur ophouden over een geknoeid suikerkruimeltje dat recht ligt ipv schuin zoals de rest
WTFquote:Op maandag 18 april 2016 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kan een epistel van 3 uur ophouden over een geknoeid suikerkruimeltje dat recht ligt ipv schuin zoals de rest
Nee.quote:
Dit. En tutorials.quote:Op maandag 18 april 2016 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gebruik YT alleen voor muziek...
dit jaquote:Op maandag 18 april 2016 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gebruik YT alleen voor muziek...
Enzoknolquote:Op maandag 18 april 2016 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
ik gebruik youtube alleen voor enzoknol en pewdiepie
ritalin is echt kut, ik krijg daar echt alleen maar een opgefokt gevoel van alsof ik te veel cafeïne ophebquote:Op maandag 18 april 2016 14:59 schreef Myrr het volgende:
Oké heb Rita gepopt net omdat ik alvast vooruit ga werken voor aankomend schooljaar, en mijn voorhoofd voelt helemaal aangespannen.
Oh, ik krijg altijd verslagen van 50 pagina's lang.quote:Op maandag 18 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
ritalin is echt kut, ik krijg daar echt alleen maar een opgefokt gevoel van alsof ik te veel cafeïne opheb
Misschien een beetje ja.quote:
Jij harkt anders ook aardig veel binnen met niks doen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien een beetje ja.
Het is dan ook wel bizar dat Enzo een half miljoen per jaar binnenharkt, en die schreeuwende zweet Zweed ruim 2 miljoen.
Moet alleen de woonkamer nog stofzuigenquote:
dacht dat pewdiepie al aan de 7 miljoen zatquote:Op maandag 18 april 2016 15:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien een beetje ja.
Het is dan ook wel bizar dat Enzo een half miljoen per jaar binnenharkt, en die schreeuwende zweet Zweed ruim 2 miljoen.
beter gwn pepquote:Op maandag 18 april 2016 15:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh, ik krijg altijd verslagen van 50 pagina's lang.
Maar als ik er teveel neem ook opgefokt ja
Nice!quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet alleen de woonkamer nog stofzuigen(oke en afwassen enz maar de rest van zooi daar is weg).
Per jaar?!quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat pewdiepie al aan de 7 miljoen zat
Wereld van verschil weer. Snap gewoon niet dat niemand dat ziet verderquote:
Anders gwn teabag channel opstarten jatog?quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef Myrr het volgende:
Oké ik ga ook Youtuben nu m'n tieten nog geen theezakken zijn.
Nee niet echtquote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter gwn pep
maar ja dat is misschien weer niet zo verstandig als je een kind hebt en zo
Doet me denken aan bij de repetitie vorige week, drummer was naar de kapper geweest, niemand zag het behalve ikquote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wereld van verschil weer. Snap gewoon niet dat niemand dat ziet verder!
Heb jij daar verslagen meegemaakt ja?quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter gwn pep
maar ja dat is misschien weer niet zo verstandig als je een kind hebt en zo
Wanneer ga je zelf heen dan?quote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doet me denken aan bij de repetitie vorige week, drummer was naar de kapper geweest, niemand zag het behalve ik
wow, wist wel dat die gozer veel uploadde, maar 2-3 per dag met allemaal zoveel views? fuck...quote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk als je 2 of 3 filmpjes per dag uploadt met 2-3 miljoen views
nee, maar kan prima hoorquote:
Johquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kutsc is die geerd sc ook zeg bohhh
en hij betaalt gewoon iemand om zijn filmpjes te editen, wat een leefquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
wow, wist wel dat die gozer veel uploadde, maar 2-3 per dag met allemaal zoveel views? fuck...
1 keer geprobeerd met een deadline omdat Rita op was en ik heb toen alleen maar anderen zitten irriteren.quote:
Ik wil al een poos naar de kapper toe, want het word echt te lang. Maar aan de andere kant ben ik er zo fucking lax mee hequote:
Joetoep leefquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en hij betaalt gewoon iemand om zijn filmpjes te editen, wat een leef
Maar... maar...quote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil al een poos naar de kapper toe, want het word echt te lang. Maar aan de andere kant ben ik er zo fucking lax mee he
voor studiedoeleinden moet je het ook echt bij heul kleine doseringen houdenquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
1 keer geprobeerd met een deadline omdat Rita op was en ik heb toen alleen maar anderen zitten irriteren.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje, ik wist dat we echte vrienden waren.
Liever rita. Ik heb 0,0 last van bijwerkingen.quote:
lax?quote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil al een poos naar de kapper toe, want het word echt te lang. Maar aan de andere kant ben ik er zo fucking lax mee he
hebben vrouwen altijd bij homo'squote:Op maandag 18 april 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie Etsu wel als een real life vriend.
Nu pas?quote:Op maandag 18 april 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie Etsu wel als een real life vriend.
leuk braddiequote:Op maandag 18 april 2016 14:55 schreef MrBradge het volgende:
Nieuwe vlog online, over m`n rijbewijs en hoe ik autorij etc.
Hij zegt Video Niet Gevonden, maar hij doet het wel. YouTube bug.
Klopt, maar het stilzitteeennnnnnquote:Op maandag 18 april 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar... maar...
Het is je moederJe hoeft niet eens de deur uit. Ja je schuurdeurtje.
Wow haha. Ik weet hier even niks op te zeggen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar het stilzitteeennnnnn
Ik zit vaak op m`n luie bolle ton, maar dan zit ik stil omdat ik stil wil zittenBij de kapper (of het nou m`n ma is of niet) Is dat stil zitten niet chill
haal me morgen op, gaan we samen naar de kapperquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
dan zal het vast wel chill werken jaquote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
Liever rita. Ik heb 0,0 last van bijwerkingen.
Samen naar Braddie zijn moeder?quote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haal me morgen op, gaan we samen naar de kapper
Ja, dat vliegveld in Los Angeles en dat nummer van Xzibit.quote:
had je het maar niet moeten laten staanquote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Kijk toch wel meeste op tegen die fucking afwas.
Ik was ook een week ziek!quote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je het maar niet moeten laten staan
quote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je het maar niet moeten laten staan
quote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haal me morgen op, gaan we samen naar de kapper
Als jij echt een goede vriend bent van Ama ga je nu erheen en haal je haar afwas op en gooi je het in je vaatwasserquote:
Iets waarvan ik bewezen goede ervaringen mee hebt mbt studiewerkzaamheden kan ik zonder ervaring toch ook wel liever hebben?quote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zal het vast wel chill werken ja
en liever? heb jij ervaring met pep?
Pauper zijnquote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit wel hebben
Niet gewoon normaal met de hand de afwas doen
Gooien nog wel?quote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij echt een goede vriend bent van Ama ga je nu erheen en haal je haar afwas op en gooi je het in je vaatwasser
true, truequote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets waarvan ik bewezen goede ervaringen mee hebt mbt studiewerkzaamheden kan ik zonder ervaring toch ook wel liever hebben?
Nou nou.. Ik verwacht niet dat Etsu dat voor mij doet. Daarbij heeft hij al paar keer lekker voor mij gekooktquote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij echt een goede vriend bent van Ama ga je nu erheen en haal je haar afwas op en gooi je het in je vaatwasser
niemand wil dat, het moet nu eenmaal als je geen vaatwasser hebtquote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het zelf schoon willen maken van je vaat linken aan pauper zijn
Pauper
jezelf wijsmaken dat je het graag zelf wil schoonmaken met je handquote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het zelf schoon willen maken van je vaat linken aan pauper zijn
Pauper
Mwa, ik vind afwassen wel chill juistquote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
niemand wil dat, het moet nu eenmaal als je geen vaatwasser hebt
heb er echt een godsgruwelijke hekel aanquote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mwa, ik vind afwassen wel chill juist
gwn beetje spuug en dan afdrogen met je shirtquote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
niemand wil dat, het moet nu eenmaal als je geen vaatwasser hebt
Noordwester storm verwacht ik. ik kan ernaast zitten.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn beetje spuug en dan afdrogen met je shirt
Schoonlikken als een hond en zo terug de kast in.quote:Op maandag 18 april 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukki heb ik 3 honden die dat voor mij doenquote:Op maandag 18 april 2016 15:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schoonlikken als een hond en zo terug de kast in.
hij vindt zichzelf geen goeie chauffeur, ondanks dat het best aardig gaat zitten er nog een hoop onzekerheden in zijn bolletjequote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken mensen die bewust maar een paar borden enz hebben zodat het niet kan opstapelen. Best slim
Een hele hoop ja.quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij vindt zichzelf geen goeie chauffeur, ondanks dat het best aardig gaat zitten er nog een hoop onzekerheden in zijn bolletje
vanavond bij jou eten? 'nee sorry, heb maar één bord'quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken mensen die bewust maar een paar borden enz hebben zodat het niet kan opstapelen. Best slim
gast alsof jij zelf de afwas doetquote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
gewoon gelijk na het avondeten afwassen
ZO MOEILIJK IS HET NIET MENSEN
Precies, en het bespaart je een hoop gedoe, want het word steeds meer afwas, en dan ga je steeds minder zin krijgen om af te wassen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
Jij gebruikt altijd wegwerpbakken voor je mexicano's dat telt nietquote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vanavond bij jou eten? 'nee sorry, heb maar één bord'
quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Meteen de enige hier in de SC.
Niet dat ik de rest niet mag maar ja nooit gezien enz.
ja en als alles vuil is tyf je het een nacht in heet water in de wasbak en dan is het binnen een minuut schoonquote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, en het bespaart je een hoop gedoe, want het word steeds meer afwas, en dan ga je steeds minder zin krijgen om af te wassen.
Ik zag laatst een raar filmpje, maar ik dacht dat het aan mij lag dat ik het niet helemaal kon plaatsen (de snelheden en zijn plaats op de weg, nogal rare invoegstrook).quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij vindt zichzelf geen goeie chauffeur, ondanks dat het best aardig gaat zitten er nog een hoop onzekerheden in zijn bolletje
oh dat had ik niet van jou verwachtquote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen mijn broers hier nog woonden deden we om de beurt, nu doe ik het iedere dag ja
of in een badkuipquote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en als alles vuil is tyf je het een nacht in heet water in de wasbak en dan is het binnen een minuut schoon
is dan ook het enige nuttige wat ik doequote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat had ik niet van jou verwacht
nee het gaat nu over hermann en zijn rare uitsprakenquote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi gaat het nog over fylax of zijn we al weer verder?
dat kan ook jaquote:
we hebben het nu over afwassenquote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi gaat het nog over fylax of zijn we al weer verder?
whehehequote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dan ook het enige nuttige wat ik doe
Deed ik ook toen we nog in Utrecht woonden. Geloof me, het werd alsnog een bende.quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
ik heb nog nooit een rare uitspraak gemaaktquote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee het gaat nu over hermann en zijn rare uitspraken
Ik hoorde dat hermann obese is...quote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee het gaat nu over hermann en zijn rare uitspraken
nu doe je t weerquote:Op maandag 18 april 2016 15:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een rare uitspraak gemaakt
Afwassen is voor nerdjes zonder afwasmachine.quote:
Nee, dus. heb wel wat beters te doenquote:
een vaatwasser heet zo'n dingquote:Op maandag 18 april 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwassen is voor nerdjes zonder afwasmachine.
jij doet je borden en bestek in de afwasmachine jaquote:Op maandag 18 april 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afwassen is voor nerdjes zonder afwasmachine.
wat een raar verhaalquote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag laatst een raar filmpje, maar ik dacht dat het aan mij lag dat ik het niet helemaal kon plaatsen (de snelheden en zijn plaats op de weg, nogal rare invoegstrook).
Nu is het verwijderd en las ik gisteren op Autoweek dat hij gestopt was voor een telefoontje op de vluchtstrook en daarna idd met relatief lage snelheid heeft ingevoegd.
Of goed gehoord maar wat het een foute constatering van diegene.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef Myrr het volgende:
Heb het serieus een keer in de douchecabine gepleurd om voor te spoelen.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of goed gehoord maar wat het een foute constatering van diegene.
In limburg, ja. Hier is gewoon de normale wereld. Met je ijskast.quote:
je bent zelf een foute constateringquote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of goed gehoord maar wat het een foute constatering van diegene.
Ik doe alles er in en ga dan op de bank zitten.quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij doet je borden en bestek in de afwasmachine ja
Ik zeg ook vaatwasserquote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In limburg, ja. Hier is gewoon de normale wereld. Met je ijskast.
hoe heet dat ding waar je je kleren in wast danquote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ijskastquote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sleep je dan alle vaat naar boven?quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef Myrr het volgende:
Heb het serieus een keer in de douchecabine gepleurd om voor te spoelen.
Wat denk jij, Etsu?quote:
Kledingwasmachine, duh.quote:Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe heet dat ding waar je je kleren in wast dan
in brabant ook en verder boeit de rest nietquote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe niet zo verontwaardigd, joh. Hypocriete lul.quote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent zelf een foute constatering
Ik ookquote:Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb ook vaatwasser geleerd en ik kom niet uit limbo
Nee, die stond naast de keuken. Gewoon zo in een hoek.quote:Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sleep je dan alle vaat naar boven?
Wasmachine.quote:Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe heet dat ding waar je je kleren in wast dan
Ik afwasmachinequote:
maar jij bent gay.quote:Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb ook vaatwasser geleerd en ik kom niet uit limbo
nee, vaatwasser is voor borden enzo en afwasmachine is voor kledingquote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
vaatwasser en afwasmachine kan gewoon allebei, stelletje auti's
haha, dacht alquote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, die stond naast de keuken. Gewoon zo in een hoek.
nee dat heet gewoon een wasmachinequote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, vaatwasser is voor borden enzo en afwasmachine is voor kleding
Wat?quote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, die stond naast de keuken. Gewoon zo in een hoek.
Was echt een bazenwoning.Rip.
wasmachine manquote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, vaatwasser is voor borden enzo en afwasmachine is voor kleding
quote:
Ja. maar wordt hier meer gebezigd door mensen met geitenwollen sokken. Ik distantieer mij van die groep.quote:
Scheer en inslag, scheer en inslag.quote:
Het heet hier ook vaatwasser heurquote:Op maandag 18 april 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha je caredquote:Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja. maar wordt hier meer gebezigd door mensen met geitenwollen sokken. Ik distantieer mij van die groep.
scheringquote:
Dank je.quote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
vaatwasser en afwasmachine kan gewoon allebei, stelletje auti's
Eigenlijk zeg je dus dat we gewoon moeten doen. Eens.quote:Op maandag 18 april 2016 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon niet moeilijk moeten doen en gewoon moeten aannemen dat het zo is
dit jaquote:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5516666,page=58quote:
Hahahaquote:Op maandag 18 april 2016 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
kleding in afwasmachine doen
Hermann pls
de afwasmachine zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ˈɑfwɑsmɑʃinə] Verbuigingen: afwasmachine|s (meerv.) machine die de afwas doet Voorbeeld: `de vuile vaat in de afwasmachine doen`Synoniem: vaatwasserquote:Op maandag 18 april 2016 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat we gewoon moeten doen. Eens.
ja oké maar wat men ermee bedoeltquote:
leugens hermannquote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
is dit net als friet vs patat waar 1 kant gewoon gelijk heeft
en dat is de friet kant
Oud pand, wij hadden de zolder, 50m2, 650 inc. op de Ganzenmarkt. Helemaal wit, kale balken, uitzicht op de Domquote:
wow dan is het wel heel ergquote:
scheer en foppen.quote:
Onzin.quote:
neenquote:
Apart, in mijn koelkast kan ik geen ijs vinden, in de vriezer welquote:Op maandag 18 april 2016 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is een diepvries.
de ijskast is de koelkast
Klopt, maar afwasmachine en wasmachine zijn gewoon twee bestaande dingen.quote:
bedankt maar je hoeft mijn homoseksualiteit niet aan overal te koppelenquote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik accepteer dat jij als homoseksueel het patat noemt
We kijken ernaar uitquote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Kurovski het volgende:
Ja, de verbinding is gelegd tussen 2 lagedrukgebieden. Gaat flink waaien. Ik kom straks met een plaatje.
dat is mijn keuze en dat respecteer jequote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt maar je hoeft mijn homoseksualiteit niet aan overal te koppelen
Overigens heb ik nergens geopperd dat vaatwasser niet goed is.quote:Op maandag 18 april 2016 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de afwasmachine zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ˈɑfwɑsmɑʃinə] Verbuigingen: afwasmachine|s (meerv.) machine die de afwas doet Voorbeeld: `de vuile vaat in de afwasmachine doen`Synoniem: vaatwasser
geen dank, doe het graag
quote:Op maandag 18 april 2016 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof je die keuze hebtje kreeg gewoon smeer van je leidinggevende net
wat vind jij nou van dit klimaat? jij als man die echt de witte stranden leef kentquote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Kurovski het volgende:
Ja, de verbinding is gelegd tussen 2 lagedrukgebieden. Gaat flink waaien. Ik kom straks met een plaatje.
ik voel me gediscrimineerd omdat je mij onderscheidt van de rest op basis van mijn homoseksualiteitquote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is mijn keuze en dat respecteer je
haha gayquote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik voel me gediscrimineerd omdat je mij onderscheidt van de rest op basis van mijn homoseksualiteit
nee precies, het is gewoon belachelijkquote:Op maandag 18 april 2016 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overigens heb ik nergens geopperd dat vaatwasser niet goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |