Per jaar?!quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat pewdiepie al aan de 7 miljoen zat
Wereld van verschil weer. Snap gewoon niet dat niemand dat ziet verderquote:
Anders gwn teabag channel opstarten jatog?quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef Myrr het volgende:
Oké ik ga ook Youtuben nu m'n tieten nog geen theezakken zijn.
Nee niet echtquote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter gwn pep
maar ja dat is misschien weer niet zo verstandig als je een kind hebt en zo
Doet me denken aan bij de repetitie vorige week, drummer was naar de kapper geweest, niemand zag het behalve ikquote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wereld van verschil weer. Snap gewoon niet dat niemand dat ziet verder!
Heb jij daar verslagen meegemaakt ja?quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter gwn pep
maar ja dat is misschien weer niet zo verstandig als je een kind hebt en zo
Wanneer ga je zelf heen dan?quote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doet me denken aan bij de repetitie vorige week, drummer was naar de kapper geweest, niemand zag het behalve ik
wow, wist wel dat die gozer veel uploadde, maar 2-3 per dag met allemaal zoveel views? fuck...quote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk als je 2 of 3 filmpjes per dag uploadt met 2-3 miljoen views
nee, maar kan prima hoorquote:
Johquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kutsc is die geerd sc ook zeg bohhh
en hij betaalt gewoon iemand om zijn filmpjes te editen, wat een leefquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
wow, wist wel dat die gozer veel uploadde, maar 2-3 per dag met allemaal zoveel views? fuck...
1 keer geprobeerd met een deadline omdat Rita op was en ik heb toen alleen maar anderen zitten irriteren.quote:
Ik wil al een poos naar de kapper toe, want het word echt te lang. Maar aan de andere kant ben ik er zo fucking lax mee hequote:
Joetoep leefquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en hij betaalt gewoon iemand om zijn filmpjes te editen, wat een leef
Maar... maar...quote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil al een poos naar de kapper toe, want het word echt te lang. Maar aan de andere kant ben ik er zo fucking lax mee he
voor studiedoeleinden moet je het ook echt bij heul kleine doseringen houdenquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
1 keer geprobeerd met een deadline omdat Rita op was en ik heb toen alleen maar anderen zitten irriteren.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje, ik wist dat we echte vrienden waren.
Liever rita. Ik heb 0,0 last van bijwerkingen.quote:
lax?quote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil al een poos naar de kapper toe, want het word echt te lang. Maar aan de andere kant ben ik er zo fucking lax mee he
hebben vrouwen altijd bij homo'squote:Op maandag 18 april 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie Etsu wel als een real life vriend.
Nu pas?quote:Op maandag 18 april 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie Etsu wel als een real life vriend.
leuk braddiequote:Op maandag 18 april 2016 14:55 schreef MrBradge het volgende:
Nieuwe vlog online, over m`n rijbewijs en hoe ik autorij etc.
Hij zegt Video Niet Gevonden, maar hij doet het wel. YouTube bug.
Klopt, maar het stilzitteeennnnnnquote:Op maandag 18 april 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar... maar...
Het is je moederJe hoeft niet eens de deur uit. Ja je schuurdeurtje.
Wow haha. Ik weet hier even niks op te zeggen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar het stilzitteeennnnnn
Ik zit vaak op m`n luie bolle ton, maar dan zit ik stil omdat ik stil wil zittenBij de kapper (of het nou m`n ma is of niet) Is dat stil zitten niet chill
haal me morgen op, gaan we samen naar de kapperquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
dan zal het vast wel chill werken jaquote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
Liever rita. Ik heb 0,0 last van bijwerkingen.
Samen naar Braddie zijn moeder?quote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haal me morgen op, gaan we samen naar de kapper
Ja, dat vliegveld in Los Angeles en dat nummer van Xzibit.quote:
had je het maar niet moeten laten staanquote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Kijk toch wel meeste op tegen die fucking afwas.
Ik was ook een week ziek!quote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je het maar niet moeten laten staan
quote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je het maar niet moeten laten staan
quote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haal me morgen op, gaan we samen naar de kapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |