WTFquote:Op maandag 18 april 2016 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kan een epistel van 3 uur ophouden over een geknoeid suikerkruimeltje dat recht ligt ipv schuin zoals de rest
Nee.quote:
Dit. En tutorials.quote:Op maandag 18 april 2016 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gebruik YT alleen voor muziek...
dit jaquote:Op maandag 18 april 2016 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gebruik YT alleen voor muziek...
Enzoknolquote:Op maandag 18 april 2016 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
ik gebruik youtube alleen voor enzoknol en pewdiepie
ritalin is echt kut, ik krijg daar echt alleen maar een opgefokt gevoel van alsof ik te veel cafeïne ophebquote:Op maandag 18 april 2016 14:59 schreef Myrr het volgende:
Oké heb Rita gepopt net omdat ik alvast vooruit ga werken voor aankomend schooljaar, en mijn voorhoofd voelt helemaal aangespannen.
Oh, ik krijg altijd verslagen van 50 pagina's lang.quote:Op maandag 18 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
ritalin is echt kut, ik krijg daar echt alleen maar een opgefokt gevoel van alsof ik te veel cafeïne opheb
Misschien een beetje ja.quote:
Jij harkt anders ook aardig veel binnen met niks doen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien een beetje ja.
Het is dan ook wel bizar dat Enzo een half miljoen per jaar binnenharkt, en die schreeuwende zweet Zweed ruim 2 miljoen.
Moet alleen de woonkamer nog stofzuigenquote:
dacht dat pewdiepie al aan de 7 miljoen zatquote:Op maandag 18 april 2016 15:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien een beetje ja.
Het is dan ook wel bizar dat Enzo een half miljoen per jaar binnenharkt, en die schreeuwende zweet Zweed ruim 2 miljoen.
beter gwn pepquote:Op maandag 18 april 2016 15:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh, ik krijg altijd verslagen van 50 pagina's lang.
Maar als ik er teveel neem ook opgefokt ja
Nice!quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet alleen de woonkamer nog stofzuigen(oke en afwassen enz maar de rest van zooi daar is weg).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |