best een prestatie jaquote:Op maandag 18 april 2016 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan nog niks zegt, wat een zever hee
heh watquote:Op maandag 18 april 2016 14:53 schreef Myrr het volgende:
tevens is vr pon dan al aan de orde dus is alles behalve het x en tube rijtje verleden tijd.
Dacht dat DerRabbit dat was, maar geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
renwan is toch die persoon die steeds zeikt dat heel KLB weer zit te trollen in Geerd als er 1 of 2 KLB'ers posten
nee heb je goed, erg duidelijk verhaalquote:Op maandag 18 april 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde het nog even benadrukken omdat resultaten uit het verleden aantonen dat er wel degelijk betutteling heeft plaatsgevonden.
nee derrabbit is chillquote:Op maandag 18 april 2016 14:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat DerRabbit dat was, maar geen idee eigenlijk.
hoofdconducteurquote:
maar rabbit post hier soms tochquote:Op maandag 18 april 2016 14:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat DerRabbit dat was, maar geen idee eigenlijk.
Ik mis fitties met lamonquote:Op maandag 18 april 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
Bipolaire fitties zijn best saai
Onze fitties zijn beter, maar helaas niet in combinatie met een of andere vage whatsappgroep, dat zou het wel afmaken.
volgens mij heeft hermann gelijk en was dat renwan iddquote:
weer niet gevondenquote:Op maandag 18 april 2016 14:55 schreef MrBradge het volgende:
Nieuwe vlog online, over m`n rijbewijs en hoe ik autorij etc.
die kan een epistel van 3 uur ophouden over een geknoeid suikerkruimeltje dat recht ligt ipv schuin zoals de restquote:
ah aight, zo even kijken danquote:Op maandag 18 april 2016 14:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon, is een YouTube bug.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kan een epistel van 3 uur ophouden over een geknoeid suikerkruimeltje dat recht ligt ipv schuin zoals de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |