Per jaar?!quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat pewdiepie al aan de 7 miljoen zat
Wereld van verschil weer. Snap gewoon niet dat niemand dat ziet verderquote:
Anders gwn teabag channel opstarten jatog?quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef Myrr het volgende:
Oké ik ga ook Youtuben nu m'n tieten nog geen theezakken zijn.
Nee niet echtquote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter gwn pep
maar ja dat is misschien weer niet zo verstandig als je een kind hebt en zo
Doet me denken aan bij de repetitie vorige week, drummer was naar de kapper geweest, niemand zag het behalve ikquote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wereld van verschil weer. Snap gewoon niet dat niemand dat ziet verder!
Heb jij daar verslagen meegemaakt ja?quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter gwn pep
maar ja dat is misschien weer niet zo verstandig als je een kind hebt en zo
Wanneer ga je zelf heen dan?quote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doet me denken aan bij de repetitie vorige week, drummer was naar de kapper geweest, niemand zag het behalve ik
wow, wist wel dat die gozer veel uploadde, maar 2-3 per dag met allemaal zoveel views? fuck...quote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk als je 2 of 3 filmpjes per dag uploadt met 2-3 miljoen views
nee, maar kan prima hoorquote:
Johquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kutsc is die geerd sc ook zeg bohhh
en hij betaalt gewoon iemand om zijn filmpjes te editen, wat een leefquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
wow, wist wel dat die gozer veel uploadde, maar 2-3 per dag met allemaal zoveel views? fuck...
1 keer geprobeerd met een deadline omdat Rita op was en ik heb toen alleen maar anderen zitten irriteren.quote:
Ik wil al een poos naar de kapper toe, want het word echt te lang. Maar aan de andere kant ben ik er zo fucking lax mee hequote:
Joetoep leefquote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en hij betaalt gewoon iemand om zijn filmpjes te editen, wat een leef
Maar... maar...quote:Op maandag 18 april 2016 15:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik wil al een poos naar de kapper toe, want het word echt te lang. Maar aan de andere kant ben ik er zo fucking lax mee he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |