gelukki heb ik 3 honden die dat voor mij doenquote:Op maandag 18 april 2016 15:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schoonlikken als een hond en zo terug de kast in.
hij vindt zichzelf geen goeie chauffeur, ondanks dat het best aardig gaat zitten er nog een hoop onzekerheden in zijn bolletjequote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn beetje spuug en dan afdrogen met je shirt
quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken mensen die bewust maar een paar borden enz hebben zodat het niet kan opstapelen. Best slim
Een hele hoop ja.quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij vindt zichzelf geen goeie chauffeur, ondanks dat het best aardig gaat zitten er nog een hoop onzekerheden in zijn bolletje
vanavond bij jou eten? 'nee sorry, heb maar één bord'quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken mensen die bewust maar een paar borden enz hebben zodat het niet kan opstapelen. Best slim
gast alsof jij zelf de afwas doetquote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
gewoon gelijk na het avondeten afwassen
ZO MOEILIJK IS HET NIET MENSEN
Precies, en het bespaart je een hoop gedoe, want het word steeds meer afwas, en dan ga je steeds minder zin krijgen om af te wassen.quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
Jij gebruikt altijd wegwerpbakken voor je mexicano's dat telt nietquote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vanavond bij jou eten? 'nee sorry, heb maar één bord'
quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
Meteen de enige hier in de SC.
Niet dat ik de rest niet mag maar ja nooit gezien enz.
ja en als alles vuil is tyf je het een nacht in heet water in de wasbak en dan is het binnen een minuut schoonquote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, en het bespaart je een hoop gedoe, want het word steeds meer afwas, en dan ga je steeds minder zin krijgen om af te wassen.
Ik zag laatst een raar filmpje, maar ik dacht dat het aan mij lag dat ik het niet helemaal kon plaatsen (de snelheden en zijn plaats op de weg, nogal rare invoegstrook).quote:Op maandag 18 april 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij vindt zichzelf geen goeie chauffeur, ondanks dat het best aardig gaat zitten er nog een hoop onzekerheden in zijn bolletje
oh dat had ik niet van jou verwachtquote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen mijn broers hier nog woonden deden we om de beurt, nu doe ik het iedere dag ja
of in een badkuipquote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en als alles vuil is tyf je het een nacht in heet water in de wasbak en dan is het binnen een minuut schoon
is dan ook het enige nuttige wat ik doequote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat had ik niet van jou verwacht
nee het gaat nu over hermann en zijn rare uitsprakenquote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi gaat het nog over fylax of zijn we al weer verder?
dat kan ook jaquote:
we hebben het nu over afwassenquote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi gaat het nog over fylax of zijn we al weer verder?
whehehequote:Op maandag 18 april 2016 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dan ook het enige nuttige wat ik doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |