Als jij echt een goede vriend bent van Ama ga je nu erheen en haal je haar afwas op en gooi je het in je vaatwasserquote:
Iets waarvan ik bewezen goede ervaringen mee hebt mbt studiewerkzaamheden kan ik zonder ervaring toch ook wel liever hebben?quote:Op maandag 18 april 2016 15:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zal het vast wel chill werken ja
en liever? heb jij ervaring met pep?
Pauper zijnquote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit wel hebben
Niet gewoon normaal met de hand de afwas doen
Gooien nog wel?quote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij echt een goede vriend bent van Ama ga je nu erheen en haal je haar afwas op en gooi je het in je vaatwasser
true, truequote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets waarvan ik bewezen goede ervaringen mee hebt mbt studiewerkzaamheden kan ik zonder ervaring toch ook wel liever hebben?
Nou nou.. Ik verwacht niet dat Etsu dat voor mij doet. Daarbij heeft hij al paar keer lekker voor mij gekooktquote:Op maandag 18 april 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij echt een goede vriend bent van Ama ga je nu erheen en haal je haar afwas op en gooi je het in je vaatwasser
niemand wil dat, het moet nu eenmaal als je geen vaatwasser hebtquote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het zelf schoon willen maken van je vaat linken aan pauper zijn
Pauper
jezelf wijsmaken dat je het graag zelf wil schoonmaken met je handquote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het zelf schoon willen maken van je vaat linken aan pauper zijn
Pauper
Mwa, ik vind afwassen wel chill juistquote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
niemand wil dat, het moet nu eenmaal als je geen vaatwasser hebt
heb er echt een godsgruwelijke hekel aanquote:Op maandag 18 april 2016 15:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mwa, ik vind afwassen wel chill juist
gwn beetje spuug en dan afdrogen met je shirtquote:Op maandag 18 april 2016 15:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
niemand wil dat, het moet nu eenmaal als je geen vaatwasser hebt
Noordwester storm verwacht ik. ik kan ernaast zitten.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn beetje spuug en dan afdrogen met je shirt
Schoonlikken als een hond en zo terug de kast in.quote:Op maandag 18 april 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn beetje spuug en dan afdrogen met je shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |