goeie prank, gewoon aangebroken pindakaaspot mee vullenquote:Op maandag 18 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt echt op pindakaas/sandwichspread etc.
Gadjekkiederriequote:Op maandag 18 april 2016 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goeie prank, gewoon aangebroken pindakaaspot mee vullen
Ook echt. Gelukkig is Djelano al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.quote:
Mycroften is wat anders dan fappen hequote:Op maandag 18 april 2016 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
ik mycroft ook soms
verontwaardigde hypocriete aidsmongolen
ja hoor, ik fap ''soms''quote:Op maandag 18 april 2016 14:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mycroften is wat anders dan fappen he
Iedereen hier hoor, ik mycroft zelfs op HansPLC, Hans, Leon en HLPCquote:Op maandag 18 april 2016 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
ik mycroft ook soms
verontwaardigde hypocriete aidsmongolen
quote:Op maandag 18 april 2016 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
check ze hier allemaal inslaan met zn allen op een gastje van 13
zou je niet zeggen als je zijn posts zietquote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Myrr het volgende:
Is Fylax bijna 18 joh. Tijd gaat echt snel.
Gelukkig is Fylax al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Myrr het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is Fylax al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.Ooooh het gaat zo hard allemaal.
Nou nou, rustig hoor. volgend jaar pas.quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Myrr het volgende:
Djelano?quote:Op maandag 18 april 2016 14:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook echt. Gelukkig is Djelano al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.Ooooh het gaat zo hard allemaal.
Nou poeheequote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou nou, rustig hoor. volgend jaar pas.
niet gelezenquote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
Wordt hier Fylax weer gepest? Laat die jongen nou eens met rust, hij doet hartstikke z'n best om FOK!, waar ook jullie allemaal graag gebruik van maken te ontwikkelen tot een positieve en leuke plek waar iedereen zich op z'n gemak kan voelen. Ga dan niet zo vervelend doen door die jonge knul zo hard de grond in te trappen. Stoer hoor, met z'n allen tegen één.
doe niet zo verontwaardigdquote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
Wordt hier Fylax weer gepest? Laat die jongen nou eens met rust, hij doet hartstikke z'n best om FOK!, waar ook jullie allemaal graag gebruik van maken te ontwikkelen tot een positieve en leuke plek waar iedereen zich op z'n gemak kan voelen. Ga dan niet zo vervelend doen door die jonge knul zo hard de grond in te trappen. Stoer hoor, met z'n allen tegen één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |