Ik heb wel een grote schaar hier, zal ik even komen?quote:Op maandag 18 april 2016 14:27 schreef Myrr het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat die pens niet gewoon vanzelf weggaat.![]()
Normaal gesproken verdwijnen mijn pensen gewoon.
Daarom.quote:Op maandag 18 april 2016 14:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
#mummytummy #fitmom
[..]
Ja met kruidenkaas van 65 cent.
Het valt ook mee, normaal gesproken waren het vier boterhammen met ei ., salami en kaas en dan nog steeds honger dus nog maar een halve zak noten erachteraan.
man man manquote:
Waar kwamen die andere pensen van dan?quote:Op maandag 18 april 2016 14:27 schreef Myrr het volgende:
Je kan idd wel aflezen dat hij wel cared.quote:Op maandag 18 april 2016 14:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Iemand hier is mad en dit keer is het niet Braddie
abortii.quote:
Chips. Weinig beweging (verhuizen van dorp naar stad dus dooeeeiii fiets), nou ja, eigenlijk ben ik maar twee keer lichtelijk chubby geweest. Door voedsel en bewegingsgebrek, maar die gingen vanzelf weer weg. Bedenk me nu dat drugs daarvan wel eens de oorzaak zou kunnen zijn.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
abortii.
Of is dat niet het meervoud van abortus?
hehehequote:Op maandag 18 april 2016 14:28 schreef Myrr het volgende:
Bedenk me nu dat drugs daarvan wel eens de oorzaak zou kunnen zijn.
Probleem opgelost dusquote:Op maandag 18 april 2016 14:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chips. Weinig beweging (verhuizen van dorp naar stad dus dooeeeiii fiets), nou ja, eigenlijk ben ik maar twee keer lichtelijk chubby geweest. Door voedsel en bewegingsgebrek, maar die gingen vanzelf weer weg. Bedenk me nu dat drugs daarvan wel eens de oorzaak zou kunnen zijn.
Lolquote:Op maandag 18 april 2016 14:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chips. Weinig beweging (verhuizen van dorp naar stad dus dooeeeiii fiets), nou ja, eigenlijk ben ik maar twee keer lichtelijk chubby geweest. Door voedsel en bewegingsgebrek, maar die gingen vanzelf weer weg. Bedenk me nu dat drugs daarvan wel eens de oorzaak zou kunnen zijn.
jammer dat je weer moet schelden, echt heel slecht voorbeeld als crew.quote:
Waarom ruil je dan je brood in voor die cracottes.quote:Op maandag 18 april 2016 14:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
#mummytummy #fitmom
[..]
Ja met kruidenkaas van 65 cent.
Het valt ook mee, normaal gesproken waren het vier boterhammen met ei ., salami en kaas en dan nog steeds honger dus nog maar een halve zak noten erachteraan.
Wow laat Jimmy dit maar niet lezenquote:Op maandag 18 april 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
abortii.
Of is dat niet het meervoud van abortus?
Ruilde je maar eens je pizza's inquote:Op maandag 18 april 2016 14:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom ruil je dan je brood in voor die cracottes.
Omdat honger en ze waren er toevallig. Maar er is ook Griekse yoghurt...quote:Op maandag 18 april 2016 14:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom ruil je dan je brood in voor die cracottes.
mijn pensenquote:Op maandag 18 april 2016 14:27 schreef Myrr het volgende:
Ja jij met je selectieve reacties, maar dat heb ik net al uitgelegd.quote:
Heb je geen zin in discussies?quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh daar gaat het niet om. Diegene weet best wat ik bedoel.
Lol ben je gay of zo, met je passief agressieve bitch gedoe.quote:Op maandag 18 april 2016 14:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus je zit nu te stoken door iemands naam niet te willen noemen, maar wel indirect iemand een steek wil geven door te zeggen dat hij schijnheilig is?quote:Op maandag 18 april 2016 14:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Om wie gaat dit?quote:
hou zelf je bek joh met je verontwaardiging de hele tijdquote:Op maandag 18 april 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]of hou je bek of wees ook mans genoeg om gewoon te zeggen wat je wil zeggen
Zucht...kinderen...quote:Op maandag 18 april 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]of hou je bek of wees ook mans genoeg om gewoon te zeggen wat je wil zeggen
kritiek punt inderdaad en los van dat waar heb ik hier net gescholdn tegen fylax? nergens.quote:
Of op Crips manier:quote:Op maandag 18 april 2016 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of op Frass' manier:
hueheuhueheuehu
ofzo.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
hou zelf je bek joh met je verontwaardiging de hele tijd
quote:Op maandag 18 april 2016 14:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
mijn verontwaardiging?quote:Op maandag 18 april 2016 14:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is als zij ademhaaltquote:Op maandag 18 april 2016 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of op Crips manier:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Vrouwen hequote:Op maandag 18 april 2016 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die iets zeggen maar tegelijkertijd eigenlijk niets zeggen![]()
Dit overkomt me soms op zaterdagavond als ik halverwege mijn verhaal bedenk dat het nergens over gaat en er niemand luistert, maar om niet helemaal af te gaan maak ik het dan toch maar af.quote:Op maandag 18 april 2016 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die iets zeggen maar tegelijkertijd eigenlijk niets zeggen![]()
TRquote:Op maandag 18 april 2016 14:32 schreef HPLC het volgende:
Maar waarschijnlijk wil hij melden dat PeZu moet werken en een alcoholist is
hoe ging je date?quote:Op maandag 18 april 2016 14:32 schreef Oberkullie het volgende:
Hahaha dit doet me denken aan een fittie tussen meisjes op de middelbare
Terechte klacht welquote:Op maandag 18 april 2016 14:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit overkomt me soms op zaterdagavond als ik halverwege mijn verhaal bedenk dat het nergens over gaat en er niemand luistert, maar om niet helemaal af te gaan maak ik het dan toch maar af.
Rip.
quote:
ja echt, reuzequote:Op maandag 18 april 2016 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja inderdaad dp, ben je verontwaardigd?
weer dat onnodige gescheld.quote:Op maandag 18 april 2016 14:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
en dan mij een snitch noemen, hypocriete lul
quote:Op maandag 18 april 2016 14:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
en dan mij een snitch noemen, hypocriete lul
Misschien krijgt hij nog aids dit jaarquote:Op maandag 18 april 2016 14:34 schreef PeZu het volgende:
het zal je crew zijn,om je rot te schamen, jaar vd positiviteit
latersquote:
Succes met zijn luier.quote:
En terecht, dat is gewoon een impliciete aidsverwensing.quote:Op maandag 18 april 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen, daarvoor kreeg ik laatst een ban.
Wow, waarschijnlijk lees ik dit niet goedquote:Op maandag 18 april 2016 14:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe eens normaal tegen mijn grote vriend Hans, poeplikker
ik ben in een goeie buiquote:Op maandag 18 april 2016 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, waarschijnlijk lees ik dit niet goed
die komma had waarschijnlijk "de" moeten zijnquote:Op maandag 18 april 2016 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, waarschijnlijk lees ik dit niet goed
Neequote:Op maandag 18 april 2016 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
leuk, heb je er vertrouwen in dat dit hem is?
anders had dat er wel gestaanquote:Op maandag 18 april 2016 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die komma had waarschijnlijk "de" moeten zijn
quote:Op maandag 18 april 2016 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die komma had waarschijnlijk "de" moeten zijn
Lijkt echt op pindakaas/sandwichspread etc.quote:
Ze heeft wat van DP zijn pep gebruiktquote:Op maandag 18 april 2016 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje jij bent scherp vandaag
HPLC is toch 12?quote:Op maandag 18 april 2016 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
check ze hier allemaal inslaan met zn allen op een gastje van 13
Nee nietquote:Op maandag 18 april 2016 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje jij bent scherp vandaag
Mij wil ie nooit geven, de hypocriete lulquote:Op maandag 18 april 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft wat van DP zijn pep gebruikt
Jij mag ook niet meer van de reclassering.quote:Op maandag 18 april 2016 14:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mij wil ie nooit geven, de hypocriete lul
Heb jij nou ook een hond of was jij dat niet?quote:Op maandag 18 april 2016 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
check ze hier allemaal inslaan met zn allen op een gastje van 13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |