Omdat je het zo lief vraagtquote:
echt he zo kansloosquote:Op maandag 18 april 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap dat echt niet, komt niet eens in me op om op te gaan zoeken wat mensen over me zeggen als ik niet online ben of whatever
http://www.alzheimer-nede(...)0dhXiZwWgBoC6ULw_wcBquote:Op maandag 18 april 2016 14:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zag het net ook al en volgens mij heb ik hem toen ook gewoon zien posten
mijn geheugen is naar de kk
Nee.quote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef HPLC het volgende:
Vinden jullie die Estu ook zo'n irritante kerel?
Wie is dat?quote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef HPLC het volgende:
Vinden jullie die Estu ook zo'n irritante kerel?
quote:Op maandag 18 april 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha kijk bondage eens dan![]()
![]()
Fylax was helemaal niet srs joh gekkie
Gelukkig. Ik voelde me wel zwaar lullig maar ik was echt katje lam toen dat gebeurde en ik liet me nogal snel uit de kast jagen toen.quote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Niets, hij wist wel boven jouw uitspraak te staan.
Maar hij nam het ook serieusquote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt![]()
Omdat iedereen weer meteen erop springt en zo reageertterwijl bondage gewoon antwoord geeft.
stel je eens voor dat jij dat zou lezen, dat een user een functie wil waarmee er een alarm afgaat als zijn naam genoemd wordtquote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt![]()
Omdat iedereen weer meteen erop springt en zo reageertterwijl bondage gewoon antwoord geeft.
Ja, straks op Utse mycroftenquote:Op maandag 18 april 2016 14:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, mycroft je nu ook al op alle variaties van je naam?
oh hardstyle gaat vooral om melodyquote:Op maandag 18 april 2016 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee te langzaam
fts ook maar die tekst is gwn cool
Moa, doden moet je laten liggen dus ik blijf maar weg van die link.quote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Mocht je het willen weten, link staat in mijn sig. Je kunt het ook gebruiken als search, de huidige is immers al tijd niet meer bijgewerkt.
nee alleen als Fylax t post duhquote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
stel je eens voor dat jij dat zou lezen, dat een user een functie wil waarmee er een alarm afgaat als zijn naam genoemd wordt
zou je dat dan ook nie beetje kansloos vinden
fuck melodiequote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh hardstyle gaat vooral om melody
quote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etsu
Estu
Uste
Utse
Utes
Etus
Esut
Uset
Tsue
Tseu
Tesu
Tuse
Eust
Uest
Uets
Euts
WIE DIT MYCROFT IS GEK
Sommige dingen kun je immers ook maar beter niet weten.quote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moa, doden moet je laten liggen dus ik blijf maar weg van die link.
CB is niet zo'n bitch die zulke shit zou uithalen. Hij is netjes geweest en heeft nooit wat over je gezegd. Wie had ook alweer iets over kleine piemels gezegd lolquote:Op maandag 18 april 2016 14:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik voelde me wel zwaar lullig maar ik was echt katje lam toen dat gebeurde en ik liet me nogal snel uit de kast jagen toen.
Had uitgebreide powerpoints over m'n punani ofzo verwacht.
Gelukkig is het een goeie kerol.
Dit wist ik niet.quote:Op maandag 18 april 2016 14:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt ook in één keer op alles zoeken. Gewoon alles erin en dan met komma scheiden.
haha, wtf. melody icm met zware punch is gewoon chill en wat hardstyle uniek maakt. alleen was dat vooral vroeger, nu is het allemaal aids.quote:
Ja, dat was ik. Maar eerste is onzin want het was al vrij snel openbaar dat we geknald hadden en dat kwam niet van mijn kant. Tevens pikante picas uitgewisseld en daarvan was dWc ook op de hoogte, dus zo geweldig netjes was hij nou ook weer niet.quote:Op maandag 18 april 2016 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
CB is niet zo'n bitch die zulke shit zou uithalen. Hij is netjes geweest en heeft nooit wat over je gezegd. Wie had ook alweer iets over kleine piemels gezegd lol
Nee, omdat je elke keer blindstaart naar "posts over mij" omdat je bang bent dat er over je is geroddeldquote:
nee ik typ altijd gewoon fylax en fielaks in de zoekbalkquote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, omdat je elke keer blindstaart naar "posts over mij" omdat je bang bent dat over je is geroddeld
Wisten jullie dat PeZu een....quote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef PeZu het volgende:
wisten jullie dat fylax verrader betekent in het oud Grieks?
En faileks dan?quote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee ik typ altijd gewoon fylax en fielaks in de zoekbalk
oh dit valt wel meequote:Op maandag 18 april 2016 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, wtf. melody icm met zware punch is gewoon chill en wat hardstyle uniek maakt. alleen was dat vooral vroeger, nu is het allemaal aids.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wisten jullie dat PeZu een....
oh nee wacht dat mocht ik niet meer zeggen.
Dan is hij wel een beetje een bitch, ja. Excuses.quote:Op maandag 18 april 2016 14:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Maar eerste is onzin want het was al vrij snel openbaar dat we geknald hadden en dat kwam niet van mijn kant. Tevens pikante picas uitgewisseld en daarvan was dWc ook op de hoogte, dus zo geweldig netjes was hij nou ook weer niet.
Nee, want daar zijn er meerdere van.quote:
En 'snitch' in het oude germaans.quote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef PeZu het volgende:
wisten jullie dat fylax verrader betekent in het oud Grieks?
hmm, pikante picsquote:Op maandag 18 april 2016 14:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Maar eerste is onzin want het was al vrij snel openbaar dat we geknald hadden en dat kwam niet van mijn kant. Tevens pikante picas uitgewisseld en daarvan was dWc ook op de hoogte, dus zo geweldig netjes was hij nou ook weer niet.
You reap what you sow.quote:Op maandag 18 april 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan is hij wel een beetje een bitch, ja. Excuses.
fitties tussen rez en etsu waren wel altijd mooiquote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals Rezania?
Hihi, dat wordt rellen zo
die komt hier posten zoquote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals Rezania?
Ter verduidelijking: Ik maak het open, drink er twee glazen in een week uit en flikker de rest dan twee weken later weg.quote:Op maandag 18 april 2016 14:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ice Tea die al drie weken open is drinken.
Ik dacht dat dit alleen voor dikkertjes gelde, maar bij mijn vriendin is dat ook echt zoquote:
Ok.quote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals Rezania?
niemand dus geen prijs helaasquote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie heeft nou beste stemfie gemaakt eigenlijk? Ben erg nieuwsgierig
Ah ja, dat gebeurt hier ook altijd met... alles dat niet op gaat. Ga zo de koelkast maar even schoonmaken.quote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: Ik maak het open, drink er twee glazen in een week uit en flikker de rest dan twee weken later weg.
Zou leuker zijn als dit You rape what you saw zou zijn.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: Ik maak het open, drink er twee glazen in een week uit en flikker de rest dan twee weken later weg.
Dat had ik vandaag ook.quote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen voor dikkertjes gelde, maar bij mijn vriendin is dat ook echt zo
Soort jeckyl en hyde. Net eten gehad, lief vrolijk alles... honger, godzilla.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stelletje spellingneukers zijn jullie vandaag zeg
quote:Op maandag 18 april 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als dit You rape what you saw zou zijn.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHHAHAH HA JA ECHT HEEL GRAPPIG HPLC HAHAHAHA XDddd
Maar hopelijk poseert ze niet met haar drang naar voedsel zoals Opso dat hier altijd doet?quote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen voor dikkertjes gelde, maar bij mijn vriendin is dat ook echt zo
Soort jeckyl en hyde. Net eten gehad, lief vrolijk alles... honger, godzilla.
Ik denk morgen ook weer als je in dezelfde situatie verkeerd.quote:
Nee, ze is geen aandachtshoer.quote:Op maandag 18 april 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hopelijk poseert ze niet met haar drang naar voedsel zoals Opso dat hier altijd doet?
is niet te vergelijken, hardstyle is meer laid backquote:Op maandag 18 april 2016 14:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dit valt wel mee
maar weenie, frenchcore bijvoorbeeld is ook redelijk melodieus. Maar dat heeft tenminste wel fatsoenlijke bpm
ik zeg iets over de betekenis van je naam, typisch laag gedrag dat je weer wat persoonlijks wil insinueren, echt gedraag je eens, jij als crew hebt een voorbeeldfunctie.quote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wisten jullie dat PeZu een....
oh nee wacht dat mocht ik niet meer zeggen.
wasted penguinzquote:Op maandag 18 april 2016 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is niet te vergelijken, hardstyle is meer laid back
deze is ook wel wat agressiever
Ben nu wel benieuwd...quote:Op maandag 18 april 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg iets over de betekenis van je naam, typisch laag gedrag dat je weer wat persoonlijks wil insinueren, echt gedraag je eens, jij als crew hebt een voorbeeldfunctie.
Dat is waar idd. Maar als ik dat wil zet ik meestal iets anders op dan elektronische muziekquote:Op maandag 18 april 2016 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ff checkenquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zeg iets over de betekenis van je naam, typisch laag gedrag dat je weer wat persoonlijks wil insinueren, echt gedraag je eens, jij als crew hebt een voorbeeldfunctie.
Alleen 7 cracottes? valt dan nog wel mee.quote:Op maandag 18 april 2016 14:24 schreef Myrr het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met, nou ja, soort van diëten. Of eigenlijk wat minder troep maar ik heb net al zeven Cracottes weg zitten kanen. I am dissapoint.
#eeuwigdik #lifegoalsquote:Op maandag 18 april 2016 14:24 schreef Myrr het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met, nou ja, soort van diëten. Of eigenlijk wat minder troep maar ik heb net al zeven Cracottes weg zitten kanen. I am dissapoint.
ach flikker toch op johquote:Op maandag 18 april 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Goed bezig hoor.quote:
Nee. Morgen hoef ik pas 11 uur te beginnen. Dan zorg ik wel dat ik gegeten heb.quote:Op maandag 18 april 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk morgen ook weer als je in dezelfde situatie verkeerd.
#mummytummy #fitmomquote:
Ja met kruidenkaas van 65 cent.quote:Op maandag 18 april 2016 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen 7 cracottes? valt dan nog wel mee.
dit mag ook niet, je mag geen mensen wegsturen van fok; hoort niet bij het nwe positieve beleid van fok, schaam je als crewquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit mag ook niet, je mag geen mensen wegsturen van fok; hoort niet bij het nwe positieve beleid van fok, schaam je als crew
Ik zei ook als je weer in die situatie zit, maar dat zit je dus niet.quote:Op maandag 18 april 2016 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Morgen hoef ik pas 11 uur te beginnen. Dan zorg ik wel dat ik gegeten heb.
echt gewoon net te langzaamquote:Op maandag 18 april 2016 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |