zodat je nog eerder kan snitchen als je naam genoemd wordt?quote:Op maandag 18 april 2016 13:57 schreef Fylax het volgende:
bondagezou je misschien een alarm in mycroft kunnen implementeren dat als er een bepaald woord gepost wordt wat je hebt ingesteld je een melding krijgt?
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 13:57 schreef Fylax het volgende:
bondagezou je misschien een alarm in mycroft kunnen implementeren dat als er een bepaald woord gepost wordt wat je hebt ingesteld je een melding krijgt?
![]()
![]()
![]()
![]()
en een auto TR als iemand iets naars over fyfy post nu heeft hij een muisarm van het verlinkenquote:Op maandag 18 april 2016 13:57 schreef Fylax het volgende:
![]()
![]()
Druk aan het werk maar dit kon wel even tussendoorquote:
![]()
![]()
Druk drukquote:Op maandag 18 april 2016 13:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Druk aan het werk maar dit kon wel even tussendoorHeb veel nieuwe werkzaamheden erbij gekregen door reorganisatie en dat kost allemaal veel tijd en heen en weer reizen ivm overleggen en overdracht. Van het weekend weer druk in nieuwe huis aan het werk geweest, genoeg te doen. En met jou? Gaat het alweer wat beter inmiddels?
Heb ik al aan zitten denken maar gaat lastig worden. Als veel users dat instellen dan moet er om de zoveel tijd een query worden uitgevoerd op alle ingestelde zoekopdrachten. Beter is het gewoon zo te laten als het is, zoveel moeite kost het niet om een zoekopdracht uit te voeren als je shortcuts gebruikt.quote:Op maandag 18 april 2016 13:57 schreef Fylax het volgende:
![]()
![]()
Aha, ik snap 'm.quote:Op maandag 18 april 2016 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik al aan zitten denken maar gaat lastig worden. Als veel users dat instellen dan moet er om de zoveel tijd een query worden uitgevoerd op alle ingestelde zoekopdrachten. Beter is het gewoon zo te laten als het is, zoveel moeite kost het niet om een zoekopdracht uit te voeren als je shortcuts gebruikt.
Ik kijk iedere ochtend gewoon alle posts van jou in MyCroft.quote:Op maandag 18 april 2016 14:01 schreef Etsu het volgende:
Iedere ochtend als ik wakker word, duik ik even achter MyCroft om te kijken of Frass weer over me heeft geroddeld of niet.
Haha kijk bondage eens danquote:Op maandag 18 april 2016 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik al aan zitten denken maar gaat lastig worden. Als veel users dat instellen dan moet er om de zoveel tijd een query worden uitgevoerd op alle ingestelde zoekopdrachten. Beter is het gewoon zo te laten als het is, zoveel moeite kost het niet om een zoekopdracht uit te voeren als je shortcuts gebruikt.
Ik weet niet waarom mijn posts zo interessant zijn, maar ik voel me vereerd dat je iedere ochtend de tijd neemt om al mijn posts door te lezen.quote:Op maandag 18 april 2016 14:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kijk iedere ochtend gewoon alle posts van jou in MyCroft.
Jup, al heb ik er natuurlijk deels voor gekozen en werk moet doorgaan, uitgaven genoeg op dit momentquote:Op maandag 18 april 2016 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Druk druk![]()
Ja hier gaat het wel weer goed, voel me alweer 95% de oude
Ben gewoon fan van je.quote:Op maandag 18 april 2016 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom mijn posts zo interessant zijn, maar ik voel me vereerd dat je iedere ochtend de tijd neemt om al mijn posts door te lezen.
Ice Tea die al drie weken open is drinken.quote:Op maandag 18 april 2016 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met frisdrank, eigenlijk alleen maar water, thee of koffie. Ik koop af en toe een pak Ice Tea Green en doe er dan drie weken mee.
Nou ja je maakt wat mee op zolder.
nee te langzaamquote:
wauwquote:Op maandag 18 april 2016 13:57 schreef Fylax het volgende:
![]()
![]()
Zeg het hem! Hij wil niet luisterenquote:Op maandag 18 april 2016 14:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ice Tea die al drie weken open is drinken.
Dat zal maar het is wel iets waar ik al aan het zitten denken om in te bouwen. Heb het zelfs al getest een paar maand geleden maar het is voor mijn servertje hier thuis niet haalbaar. Bovendien voegt het niet zo heel veel toe, even zoeken in Mycroft kost immers niet zoveel van je tijd.quote:Op maandag 18 april 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha kijk bondage eens dan![]()
![]()
Fylax was helemaal niet srs joh gekkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |