Rare opmerking :squote:Op maandag 18 april 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
2Nutz vindt zijn hond belangrijker dan jou hoor, dat je het maar vast weet.
Ook niet snappen dat je het zelf zo voedtquote:
Gesink.quote:Op maandag 18 april 2016 13:32 schreef HPLC het volgende:
Welke artiest heeft nou geen bierdouche gekregen?
Nog meer haters?quote:Op maandag 18 april 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie lijkt fan van je te worden, vandaar.
haha hzam is ook van de slappe Brinta brigade generatie hahahahaquote:Op maandag 18 april 2016 13:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Allemaal Ronnie Flez afkraken maar glazen bier richting mensen flikkeren is schijnbaar normaal. Nee, ligt echt aan de generatie Ronnie Flex ja.
Ik heb echt niets met frisdrank, eigenlijk alleen maar water, thee of koffie. Ik koop af en toe een pak Ice Tea Green en doe er dan drie weken mee.quote:Op maandag 18 april 2016 13:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat heb ik onder controle. Het is alleen nog maar water verder wat ik drink en heel sporadisch een glas frisdrank, maar sinds ik ben begonnen met afvallen heb ik nou 2 glazen fris gedronken schat ik, dus dat valt ook wel te verwaarlozen.
Voel me in ieder geval echt al een heel stuk beter.
Ice Tea Green klinkt echt goor.quote:Op maandag 18 april 2016 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met frisdrank, eigenlijk alleen maar water, thee of koffie. Ik koop af en toe een pak Ice Tea Green en doe er dan drie weken mee.
Nou ja je maakt wat mee op zolder.
Sommige mensen zien uiteindelijk nog het licht. Beter laat dan niet.quote:Op maandag 18 april 2016 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee lover. Hij quote je telkens, omdat jij in zijn ogen de truth post.
Je laat gewoon zo'n pakje 3 weken open staan?quote:Op maandag 18 april 2016 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met frisdrank, eigenlijk alleen maar water, thee of koffie. Ik koop af en toe een pak Ice Tea Green en doe er dan drie weken mee.
lekker man, frisdrank.quote:Op maandag 18 april 2016 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Af en toe een fernandesjequote:
Kan gewoon.quote:Op maandag 18 april 2016 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je laat gewoon zo'n pakje 3 weken open staan?
Legit wel
Nee, Monitor in dit geval. Nieuwe activatie DM sturen voldoet, het wachtwoord wordt dan gereset.quote:Op maandag 18 april 2016 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
MYCROFT!, door bondage
Denk bondage dm'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |