You reap what you sow.quote:Op maandag 18 april 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan is hij wel een beetje een bitch, ja. Excuses.
fitties tussen rez en etsu waren wel altijd mooiquote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals Rezania?
Hihi, dat wordt rellen zo
die komt hier posten zoquote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals Rezania?
Ter verduidelijking: Ik maak het open, drink er twee glazen in een week uit en flikker de rest dan twee weken later weg.quote:Op maandag 18 april 2016 14:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ice Tea die al drie weken open is drinken.
Ik dacht dat dit alleen voor dikkertjes gelde, maar bij mijn vriendin is dat ook echt zoquote:
Ok.quote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals Rezania?
niemand dus geen prijs helaasquote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie heeft nou beste stemfie gemaakt eigenlijk? Ben erg nieuwsgierig
Ah ja, dat gebeurt hier ook altijd met... alles dat niet op gaat. Ga zo de koelkast maar even schoonmaken.quote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: Ik maak het open, drink er twee glazen in een week uit en flikker de rest dan twee weken later weg.
Zou leuker zijn als dit You rape what you saw zou zijn.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: Ik maak het open, drink er twee glazen in een week uit en flikker de rest dan twee weken later weg.
Dat had ik vandaag ook.quote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen voor dikkertjes gelde, maar bij mijn vriendin is dat ook echt zo
Soort jeckyl en hyde. Net eten gehad, lief vrolijk alles... honger, godzilla.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stelletje spellingneukers zijn jullie vandaag zeg
quote:Op maandag 18 april 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als dit You rape what you saw zou zijn.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHHAHAH HA JA ECHT HEEL GRAPPIG HPLC HAHAHAHA XDddd
Maar hopelijk poseert ze niet met haar drang naar voedsel zoals Opso dat hier altijd doet?quote:Op maandag 18 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen voor dikkertjes gelde, maar bij mijn vriendin is dat ook echt zo
Soort jeckyl en hyde. Net eten gehad, lief vrolijk alles... honger, godzilla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |