Dit wist ik niet.quote:Op maandag 18 april 2016 14:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt ook in één keer op alles zoeken. Gewoon alles erin en dan met komma scheiden.
haha, wtf. melody icm met zware punch is gewoon chill en wat hardstyle uniek maakt. alleen was dat vooral vroeger, nu is het allemaal aids.quote:
Ja, dat was ik. Maar eerste is onzin want het was al vrij snel openbaar dat we geknald hadden en dat kwam niet van mijn kant. Tevens pikante picas uitgewisseld en daarvan was dWc ook op de hoogte, dus zo geweldig netjes was hij nou ook weer niet.quote:Op maandag 18 april 2016 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
CB is niet zo'n bitch die zulke shit zou uithalen. Hij is netjes geweest en heeft nooit wat over je gezegd. Wie had ook alweer iets over kleine piemels gezegd lol
Nee, omdat je elke keer blindstaart naar "posts over mij" omdat je bang bent dat er over je is geroddeldquote:
nee ik typ altijd gewoon fylax en fielaks in de zoekbalkquote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, omdat je elke keer blindstaart naar "posts over mij" omdat je bang bent dat over je is geroddeld
Wisten jullie dat PeZu een....quote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef PeZu het volgende:
wisten jullie dat fylax verrader betekent in het oud Grieks?
En faileks dan?quote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee ik typ altijd gewoon fylax en fielaks in de zoekbalk
oh dit valt wel meequote:Op maandag 18 april 2016 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, wtf. melody icm met zware punch is gewoon chill en wat hardstyle uniek maakt. alleen was dat vooral vroeger, nu is het allemaal aids.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wisten jullie dat PeZu een....
oh nee wacht dat mocht ik niet meer zeggen.
Dan is hij wel een beetje een bitch, ja. Excuses.quote:Op maandag 18 april 2016 14:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Maar eerste is onzin want het was al vrij snel openbaar dat we geknald hadden en dat kwam niet van mijn kant. Tevens pikante picas uitgewisseld en daarvan was dWc ook op de hoogte, dus zo geweldig netjes was hij nou ook weer niet.
Nee, want daar zijn er meerdere van.quote:
En 'snitch' in het oude germaans.quote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef PeZu het volgende:
wisten jullie dat fylax verrader betekent in het oud Grieks?
hmm, pikante picsquote:Op maandag 18 april 2016 14:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Maar eerste is onzin want het was al vrij snel openbaar dat we geknald hadden en dat kwam niet van mijn kant. Tevens pikante picas uitgewisseld en daarvan was dWc ook op de hoogte, dus zo geweldig netjes was hij nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |