Omdat je het zo lief vraagtquote:
echt he zo kansloosquote:Op maandag 18 april 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap dat echt niet, komt niet eens in me op om op te gaan zoeken wat mensen over me zeggen als ik niet online ben of whatever
http://www.alzheimer-nede(...)0dhXiZwWgBoC6ULw_wcBquote:Op maandag 18 april 2016 14:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zag het net ook al en volgens mij heb ik hem toen ook gewoon zien posten
mijn geheugen is naar de kk
Nee.quote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef HPLC het volgende:
Vinden jullie die Estu ook zo'n irritante kerel?
Wie is dat?quote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef HPLC het volgende:
Vinden jullie die Estu ook zo'n irritante kerel?
quote:Op maandag 18 april 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha kijk bondage eens dan![]()
![]()
Fylax was helemaal niet srs joh gekkie
Gelukkig. Ik voelde me wel zwaar lullig maar ik was echt katje lam toen dat gebeurde en ik liet me nogal snel uit de kast jagen toen.quote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Niets, hij wist wel boven jouw uitspraak te staan.
Maar hij nam het ook serieusquote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt![]()
Omdat iedereen weer meteen erop springt en zo reageertterwijl bondage gewoon antwoord geeft.
stel je eens voor dat jij dat zou lezen, dat een user een functie wil waarmee er een alarm afgaat als zijn naam genoemd wordtquote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt![]()
Omdat iedereen weer meteen erop springt en zo reageertterwijl bondage gewoon antwoord geeft.
Ja, straks op Utse mycroftenquote:Op maandag 18 april 2016 14:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, mycroft je nu ook al op alle variaties van je naam?
oh hardstyle gaat vooral om melodyquote:Op maandag 18 april 2016 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee te langzaam
fts ook maar die tekst is gwn cool
Moa, doden moet je laten liggen dus ik blijf maar weg van die link.quote:Op maandag 18 april 2016 14:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Mocht je het willen weten, link staat in mijn sig. Je kunt het ook gebruiken als search, de huidige is immers al tijd niet meer bijgewerkt.
nee alleen als Fylax t post duhquote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
stel je eens voor dat jij dat zou lezen, dat een user een functie wil waarmee er een alarm afgaat als zijn naam genoemd wordt
zou je dat dan ook nie beetje kansloos vinden
fuck melodiequote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh hardstyle gaat vooral om melody
quote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etsu
Estu
Uste
Utse
Utes
Etus
Esut
Uset
Tsue
Tseu
Tesu
Tuse
Eust
Uest
Uets
Euts
WIE DIT MYCROFT IS GEK
Sommige dingen kun je immers ook maar beter niet weten.quote:Op maandag 18 april 2016 14:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moa, doden moet je laten liggen dus ik blijf maar weg van die link.
CB is niet zo'n bitch die zulke shit zou uithalen. Hij is netjes geweest en heeft nooit wat over je gezegd. Wie had ook alweer iets over kleine piemels gezegd lolquote:Op maandag 18 april 2016 14:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik voelde me wel zwaar lullig maar ik was echt katje lam toen dat gebeurde en ik liet me nogal snel uit de kast jagen toen.
Had uitgebreide powerpoints over m'n punani ofzo verwacht.
Gelukkig is het een goeie kerol.
Je kunt ook in één keer op alles zoeken. Gewoon alles erin en dan met komma scheiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |