quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom lach je bondage niet uit dan?Selectief weer hoor.
Ice Tea Green? Klinkt best wel lekker!quote:Op maandag 18 april 2016 13:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met frisdrank, eigenlijk alleen maar water, thee of koffie. Ik koop af en toe een pak Ice Tea Green en doe er dan drie weken mee.
Nou ja je maakt wat mee op zolder.
quote:Op maandag 18 april 2016 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Amarantha maakt haar handen nooit vuil
Verdomme Tardis, kijk nou wat je gedaan hebt. Breng die knul nou niet op ideeën.quote:Op maandag 18 april 2016 14:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ice Tea Green? Klinkt best wel lekker!
cb? chocolatebear? die heeft al keilang een ban tochquote:Op maandag 18 april 2016 14:08 schreef Myrr het volgende:
Ben stiekem wel benieuwd wat cb allemaal gezegd heeft.
Ja was daarvoor. En geen idee, ik was een tijdje weg van Fok.quote:Op maandag 18 april 2016 14:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
cb? chocolatebear? die heeft al keilang een ban toch
Als jij Mycroft zie je toch ook wel wie faggit heeft getypt?quote:Op maandag 18 april 2016 13:57 schreef Fylax het volgende:
bondagezou je misschien een alarm in mycroft kunnen implementeren dat als er een bepaald woord gepost wordt wat je hebt ingesteld je een melding krijgt?
![]()
![]()
Als 'ie een ban heeft is't toch net 2-3 dagen?quote:Op maandag 18 april 2016 14:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
cb? chocolatebear? die heeft al keilang een ban toch
quote:Op maandag 18 april 2016 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik gooi gewoon ijsblokjes in mn thee :s
Hoezo moeilijk doen
Echt?quote:Op maandag 18 april 2016 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik haal zo heel nu en dan wel eens een shandy
Excuses voor de valse informatie.quote:Op maandag 18 april 2016 13:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, Monitor in dit geval. Nieuwe activatie DM sturen voldoet, het wachtwoord wordt dan gereset.
ja ik zag het net ook al en volgens mij heb ik hem toen ook gewoon zien postenquote:Op maandag 18 april 2016 14:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als 'ie een ban heeft is't toch net 2-3 dagen?
Hij postte hier laatst weer.
Mocht je het willen weten, link staat in mijn sig. Je kunt het ook gebruiken als search, de huidige is immers al tijd niet meer bijgewerkt.quote:Op maandag 18 april 2016 14:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja was daarvoor. En geen idee, ik was een tijdje weg van Fok.
Niets, hij wist wel boven jouw uitspraak te staan.quote:Op maandag 18 april 2016 14:08 schreef Myrr het volgende:
Ben stiekem wel benieuwd wat cb allemaal gezegd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |