soort sherlock maar dan beterquote:Op maandag 18 april 2016 14:05 schreef Myrr het volgende:
Tweede keer vandaag dat ik het woord mycroft lees. Enlighten me.
gewoon blikjes kopenquote:Op maandag 18 april 2016 14:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ice Tea die al drie weken open is drinken.
Dit. 90% is negatieve shit, waarom wil je dat weten.quote:Op maandag 18 april 2016 14:05 schreef deadprez het volgende:
wrm de fuck zou je steeds willen weten of mensen ergens je username posten of whatever
Ik heb laatst ontdekt dat iemand een kat heeft die Chai heet.quote:Op maandag 18 april 2016 14:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit. 90% is negatieve shit, waarom wil je dat weten.
preciesquote:Op maandag 18 april 2016 14:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit. 90% is negatieve shit, waarom wil je dat weten.
Ik wil alles weten.quote:Op maandag 18 april 2016 14:05 schreef deadprez het volgende:
wrm de fuck zou je steeds willen weten of mensen ergens je username posten of whatever
Als er een doodgaat noem ik de volgende Chai.quote:Op maandag 18 april 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb laatst ontdekt dat iemand een kat heeft die Chai heet.
snap dat echt niet, komt niet eens in me op om op te gaan zoeken wat mensen over me zeggen als ik niet online ben of whateverquote:
Zal ik jou eens aan de muur maken?quote:Op maandag 18 april 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk heeft er vanavond een huisgenoot tijd om een plank voor mij aan de muur te maken
Uitmeten, stipjes zetten, boor erop, plug erin en aandraaien. Kun je zelf wel joh.quote:Op maandag 18 april 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk heeft er vanavond een huisgenoot tijd om een plank voor mij aan de muur te maken
nee knul, dan zou ik dat wel gewoon zeggenquote:
gewoon je volgende kind chai noemenquote:Op maandag 18 april 2016 14:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als er een doodgaat noem ik de volgende Chai.
Niet alles willen wetenquote:Op maandag 18 april 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap dat echt niet, komt niet eens in me op om op te gaan zoeken wat mensen over me zeggen als ik niet online ben of whatever
nieuwsgierig aagjequote:
Amarantha maakt haar handen nooit vuilquote:Op maandag 18 april 2016 14:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitmeten, stipjes zetten, boor erop, plug erin en aandraaien. Kun je zelf wel joh.
oke pikquote:Op maandag 18 april 2016 14:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee knul, dan zou ik dat wel gewoon zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |