Ik heb wel een grote schaar hier, zal ik even komen?quote:Op maandag 18 april 2016 14:27 schreef Myrr het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat die pens niet gewoon vanzelf weggaat.![]()
Normaal gesproken verdwijnen mijn pensen gewoon.
Daarom.quote:Op maandag 18 april 2016 14:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
#mummytummy #fitmom
[..]
Ja met kruidenkaas van 65 cent.
Het valt ook mee, normaal gesproken waren het vier boterhammen met ei ., salami en kaas en dan nog steeds honger dus nog maar een halve zak noten erachteraan.
man man manquote:
Waar kwamen die andere pensen van dan?quote:Op maandag 18 april 2016 14:27 schreef Myrr het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat die pens niet gewoon vanzelf weggaat.![]()
Normaal gesproken verdwijnen mijn pensen gewoon.
Je kan idd wel aflezen dat hij wel cared.quote:Op maandag 18 april 2016 14:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Iemand hier is mad en dit keer is het niet Braddie
abortii.quote:
Chips. Weinig beweging (verhuizen van dorp naar stad dus dooeeeiii fiets), nou ja, eigenlijk ben ik maar twee keer lichtelijk chubby geweest. Door voedsel en bewegingsgebrek, maar die gingen vanzelf weer weg. Bedenk me nu dat drugs daarvan wel eens de oorzaak zou kunnen zijn.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
abortii.
Of is dat niet het meervoud van abortus?
hehehequote:Op maandag 18 april 2016 14:28 schreef Myrr het volgende:
Bedenk me nu dat drugs daarvan wel eens de oorzaak zou kunnen zijn.
Probleem opgelost dusquote:Op maandag 18 april 2016 14:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chips. Weinig beweging (verhuizen van dorp naar stad dus dooeeeiii fiets), nou ja, eigenlijk ben ik maar twee keer lichtelijk chubby geweest. Door voedsel en bewegingsgebrek, maar die gingen vanzelf weer weg. Bedenk me nu dat drugs daarvan wel eens de oorzaak zou kunnen zijn.
Lolquote:Op maandag 18 april 2016 14:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chips. Weinig beweging (verhuizen van dorp naar stad dus dooeeeiii fiets), nou ja, eigenlijk ben ik maar twee keer lichtelijk chubby geweest. Door voedsel en bewegingsgebrek, maar die gingen vanzelf weer weg. Bedenk me nu dat drugs daarvan wel eens de oorzaak zou kunnen zijn.
jammer dat je weer moet schelden, echt heel slecht voorbeeld als crew.quote:
Waarom ruil je dan je brood in voor die cracottes.quote:Op maandag 18 april 2016 14:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
#mummytummy #fitmom
[..]
Ja met kruidenkaas van 65 cent.
Het valt ook mee, normaal gesproken waren het vier boterhammen met ei ., salami en kaas en dan nog steeds honger dus nog maar een halve zak noten erachteraan.
Wow laat Jimmy dit maar niet lezenquote:Op maandag 18 april 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
abortii.
Of is dat niet het meervoud van abortus?
Ruilde je maar eens je pizza's inquote:Op maandag 18 april 2016 14:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom ruil je dan je brood in voor die cracottes.
Omdat honger en ze waren er toevallig. Maar er is ook Griekse yoghurt...quote:Op maandag 18 april 2016 14:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom ruil je dan je brood in voor die cracottes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |