goeie prank, gewoon aangebroken pindakaaspot mee vullenquote:Op maandag 18 april 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt echt op pindakaas/sandwichspread etc.
Gadjekkiederriequote:Op maandag 18 april 2016 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goeie prank, gewoon aangebroken pindakaaspot mee vullen
Ook echt. Gelukkig is Djelano al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.quote:
Mycroften is wat anders dan fappen hequote:Op maandag 18 april 2016 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
ik mycroft ook soms
verontwaardigde hypocriete aidsmongolen
ja hoor, ik fap ''soms''quote:Op maandag 18 april 2016 14:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mycroften is wat anders dan fappen he
Iedereen hier hoor, ik mycroft zelfs op HansPLC, Hans, Leon en HLPCquote:Op maandag 18 april 2016 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
ik mycroft ook soms
verontwaardigde hypocriete aidsmongolen
quote:Op maandag 18 april 2016 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
check ze hier allemaal inslaan met zn allen op een gastje van 13
zou je niet zeggen als je zijn posts zietquote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Myrr het volgende:
Is Fylax bijna 18 joh. Tijd gaat echt snel.
Gelukkig is Fylax al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Myrr het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is Fylax al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.Ooooh het gaat zo hard allemaal.
Nou nou, rustig hoor. volgend jaar pas.quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Myrr het volgende:
Djelano?quote:Op maandag 18 april 2016 14:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook echt. Gelukkig is Djelano al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.Ooooh het gaat zo hard allemaal.
Nou poeheequote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou nou, rustig hoor. volgend jaar pas.
niet gelezenquote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
Wordt hier Fylax weer gepest? Laat die jongen nou eens met rust, hij doet hartstikke z'n best om FOK!, waar ook jullie allemaal graag gebruik van maken te ontwikkelen tot een positieve en leuke plek waar iedereen zich op z'n gemak kan voelen. Ga dan niet zo vervelend doen door die jonge knul zo hard de grond in te trappen. Stoer hoor, met z'n allen tegen één.
doe niet zo verontwaardigdquote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
Wordt hier Fylax weer gepest? Laat die jongen nou eens met rust, hij doet hartstikke z'n best om FOK!, waar ook jullie allemaal graag gebruik van maken te ontwikkelen tot een positieve en leuke plek waar iedereen zich op z'n gemak kan voelen. Ga dan niet zo vervelend doen door die jonge knul zo hard de grond in te trappen. Stoer hoor, met z'n allen tegen één.
Zijn echte naam is te uniek voor hier.quote:
ja die is echt nicequote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
@DP ben Solumun Boiler Room set aan het luisteren, wel leuke
oh gelukkigquote:Op maandag 18 april 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn echte naam is te uniek voor hier.
Als hij Jayden had geheten was het geen probleem geweest.
wanneer zou die beginnen met postenquote:Op maandag 18 april 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn echte naam is te uniek voor hier.
Als hij Jayden had geheten was het geen probleem geweest.
ik zag maar 1 iemand boos schelden nav van een grapje (welke hier de hele dag gemaakt worden)quote:Op maandag 18 april 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
Ik geef het een half jaar maxquote:Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanneer zou die beginnen met posten
Wat is Frans Drebin er?quote:Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag maar 1 iemand boos schelden nav van een grapje (welke hier de hele dag gemaakt worden)
helaas was dat nog crew ook
heeft ook nog meteen admin rechtenquote:Op maandag 18 april 2016 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geef het een half jaar max
dat is waar chaiquote:Op maandag 18 april 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is bijna 18 en oud genoeg om dit te incasseren nadat hij zichzelf ook niet netjes gedragen heeft.
En mocht hij echt ergens mee zitten kan hij iedere willekeurige user hier dmen en die zijn echt wel bereid om het eea nog eens rustig toe te lichten.
hoe weet jij dat wat doe je daar verraderquote:
Wilde het nog even benadrukken omdat resultaten uit het verleden aantonen dat er wel degelijk betutteling heeft plaatsgevonden.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig is Fylax al een hele grote jongen en kan hij zichzelf vermaken in de box.Ooooh het gaat zo hard allemaal.
ik had het over jayden het zoontje van danny hèquote:Op maandag 18 april 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat Myrr posts uit KLB SC voorleest voor slapen gaan
Zat alleen te kijken of verrader Remqo daar nog postte, maar renwan was altijd wel een chille gast, maar die vond het blijkbaar ook niks meer aanquote:Op maandag 18 april 2016 14:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe weet jij dat wat doe je daar verrader
en dan nog niks zegt, wat een zever heequote:Op maandag 18 april 2016 14:50 schreef deadprez het volgende:
oh argo die teksten van 389432834289234 regels post, laat maar zitten
Ik ga hier niets over zeggen, anders zou ik een ban riskerenquote:Op maandag 18 april 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik had het over jayden het zoontje van danny hè
tegen die tijd is fok al faillietquote:Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanneer zou die beginnen met posten
renwan is toch die persoon die steeds zeikt dat heel KLB weer zit te trollen in Geerd als er 1 of 2 KLB'ers postenquote:Op maandag 18 april 2016 14:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zat alleen te kijken of verrader Remqo daar nog postte, maar renwan was altijd wel een chille gast, maar die vond het blijkbaar ook niks meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |