En terecht. Wat was die slecht maandag.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
Sinkgraven wordt compleet afgezeken door Hugo en Mario
Jammer dat Roland en Stijn hier niet zullen zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland, Stijn en ik gaan Bayern kijken
Dit klopt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland, Stijn en ik gaan Bayern kijken
Wacht maar tot je daadwerkelijk in de buurt komtquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind haar wel een leuke uitstraling hebben.
Heb jij haar in het echt gezien dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht maar tot je daadwerkelijk in de buurt komt![]()
Al vind ik haar zeker niet lelijk
Zou er een fapje op kunnen plegen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:44 schreef Vasion het volgende:
Die Helene hype is mij compleet een raadsel.
Afgelopen maandag was ik bij Sparta en stond ik opeens midden tussen de spelers, dus jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij haar in het echt gezien dan?
Het is geen topmodel, maar wel een leuke meid opzich.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen maandag was ik bij Sparta en stond ik opeens midden tussen de spelers, dus ja
WOW!! Kon je haar lichaamsgeur besniffelen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen maandag was ik bij Sparta en stond ik opeens midden tussen de spelers, dus ja
Jij live bij een voetbalwedstrijd??quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen, maar ze wordt wellicht wat gehypet op fokquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen topmodel, maar wel een leuke meid opzich.
De geur van zwetende mannenlijven hielp helaas niet meequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
WOW!! Kon je haar lichaamsgeur besniffelen?
Ik überhaupt buitenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij live bij een voetbalwedstrijd??
Jeetje, ik moet dit even verwerken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De geur van zwetende mannenlijven hielp helaas niet mee
[..]
Ik überhaupt buiten
Ik hoop wel dat je het enorme tempo van het topic nog kunt bijbenen danquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, ik moet dit even verwerken.
Het gaat veel te snel hier inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je het enorme tempo van het topic nog kunt bijbenen dan
Hoog tijd dat Maas weer een of andere clownsact uit gaat halenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat veel te snel hier inderdaad.
Hup Schalke.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Bayern - Schalke is ook al eindeloos.
Mag wel hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Iemand stream Vitesse? Of mag dat niet hier.
Ja ik bedoel de wat minder legale. Ik heb geen F-S.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mag wel hoor
http://live.foxsports.nl/live/enhanced/3/?v=983334
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de wat minder legale. Ik heb geen F-S.
Ze spelen net zo vreselijk voetbal als Twente inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je moet wat als Twente bijna dood is...
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je moet wat als Twente bijna dood is...
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze spelen net zo vreselijk voetbal als Twente inderdaad.
Echte paupers dus niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
echte voetbalfans hebben fox sports
Helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de wat minder legale. Ik heb geen F-S.
Is geregeldquote:
Geen zorgen dit winnen we gewoonquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen Bruma, Arias en Guardado. Ben benieuwd.
Ja die ken ikquote:
Dos Santos leek aangetikt te worden door Schenkenveld, maar hij struikelt zelf.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op wie werd de overtreding gemaakt?
Valt me al mee dat Janssen niet aan de schwalbe deed.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dos Santos leek aangetikt te worden door Schenkenveld, maar hij struikelt zelf.
Kijk:quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt me al mee dat Janssen niet aan de schwalbe deed.
Wat voorspel je bij Roda - PSV?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit wordt de tweede wedstrijd op rij die ik precies juist voorspel, zeer veel dank Heracles.
Gewoon een penalty, maar ik vind die regels ook onzin.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Het moet weer op deze manier hoor. Gadverdamme..
De arbitrage in Nederland![]()
Vitesse is nét zo waardeloos om het niet af te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een penalty, maar ik vind die regels ook onzin.
Doe er je voordeel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee.Wij hebben, op Willem II - ADO na, exact dezelfde voorspellingen. Ja en deze pot dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja leuk, maar dit kan niet anders dan een valse tussenstand zijnquote:
Is Begois er niet dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef Tchock het volgende:
Van der Hart is echt een dramatische keeper zeg. Laat elke harde bal los.
De enige speler die een beetje floreert in dit treurige Groningen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De assist is van voormalig Feyenoorder Idrissi
Was geblesseerd en zit sindsdien op de bank. Onbegrijpelijk als je 't mij vraagt, al heb ik hem dus al wel lang niet zien spelen.quote:
Ik mis Mahigodquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige speler die een beetje floreert in dit treurige Groningen.
Ondanks een blundertje hier en daar, moet kunnen overigens, heb ik de dramatiek nooit echt gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was geblesseerd en zit sindsdien op de bank. Onbegrijpelijk als je 't mij vraagt, al heb ik hem dus al wel lang niet zien spelen.
Hij is gewoon slecht. Laat heel vaak ballen los of bokst ze weg in de voeten van aanvallers, uittrappen gaan vaak over de zijlijn, houdt nooit penalty's. Alleen over de grond is hij wel aardig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks een blundertje hier en daar, moet kunnen overigens, heb ik de dramatiek nooit echt gezien.
Mahi is kapotgemaakt door Van de Looi. Klootzak dat het er is. Heeft hem notabene nog zelf lopen scouten.quote:
Ik heb het over Begois, Tchockie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is gewoon slecht. Laat heel vaak ballen los of bokst ze weg in de voeten van aanvallers, uittrappen gaan vaak over de zijlijn, houdt nooit penalty's. Alleen over de grond is hij wel aardig.
Begois tegen Ajax was wel ernstig dit seizoenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is gewoon slecht. Laat heel vaak ballen los of bokst ze weg in de voeten van aanvallers, uittrappen gaan vaak over de zijlijn, houdt nooit penalty's. Alleen over de grond is hij wel aardig.
Oooh.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het over Begois, Tchockie.
zquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oooh.Nee, dan ben ik het met je eens.
Ik mis Hahn gewoon. Beste keeper van PEC die ik ooit gezien heb.
quote:
Zal wel goedkoop zijn geweest. En komt van Ajax hè, dan krijg je toch een (in dit geval totaal onterechte) reputatie mee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
z
Maar hoe kan Van der Hart een contract voor drie seizoenen hebben gekregen, joh. Zelfs in de Jupiler League lachen ze om hem, denk ik.
Bij Go Ahead was hij ook gewoon vreselijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal wel goedkoop zijn geweest. En komt van Ajax hè, dan krijg je toch een (in dit geval totaal onterechte) reputatie mee.
Groningen dat domineert.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
Groningen domineert. Veel gefluit in de Kuip.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Go Ahead was hij ook gewoon vreselijk.
Botteghin moest net al aan de noodrem trekken met een kaart als gevolgquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen dat domineert.
[ afbeelding ]
Ook gewoon een speler van niets. Dat zag praktisch 95% in Nederland.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Botteghin moest net al aan de noodrem trekken met een kaart als gevolg
Ik dacht dat Groningen wel met zekerheid zou verliezen, zelfs van Feyenoord. Zelfs dat blijkt twijfelachtigquote:
Ik was ook wel fan eerlijk gezegd. Maar dan als back-up, niet als basisspeler.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook gewoon een speler van niets. Dat zag praktisch 95% in Nederland.
Ze zijn aan het sparen voor de beker!111!1quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat Groningen wel met zekerheid zou verliezen, zelfs van Feyenoord. Zelfs dat blijkt twijfelachtig
Zelfs als het vijfde team Schubbekutteveen FC zich zou sparen voor de beker moet je gewoon van Groningen kunnen winnenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze zijn aan het sparen voor de beker!111!1
Goed! Uit categorie 2, vorige week anderhalve ton opgehaald om de tribune te verbouwen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe staat PEC ervoor met de boekhouding?
En spelersbudget? PEC zal wel niet naar een nieuwe keeper zoeken, gok ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed! Uit categorie 2, vorige week anderhalve ton opgehaald om de tribune te verbouwen.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah dat verduidelijkt de boel wel ja
Het schijnt dat Groningen een goal heeft gemaakt en Feyenoord nog niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Groningen op voorsprong staat in de Kuip tegen Feyenoord
ik vind het ook vrij bizar jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Groningen op voorsprong staat in de Kuip tegen Feyenoord
Hmm, zo had ik het eigenlijk nog nooit bekekenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijnt dat Groningen een goal heeft gemaakt en Feyenoord nog niet.
De Graafschap stond ook op voorsprong in de Kuip tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Volgende week pakken ze de beker en dan is van Bronckhorst ineens een toptrainer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Regen, kutspel, achterstand.
Het leven is wel eens beter geweest in De Kuip.
Misschien is dat ook gewoon een award waard.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind het ook vrij bizar ja
Ik vrees er inderdaad voor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende week pakken ze de beker en dan is van Bronckhorst ineens een toptrainer.
minder gespuis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees er inderdaad voor.
Overigens, een huldiging op maandagochtend, waar slaat dat op?
Dan blijft de stad hopelijk heel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan de assistent een toptrainer zijn ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende week pakken ze de beker en dan is van Bronckhorst ineens een toptrainer.
Dan zijn Feyenoord fans toch vrij.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede poging.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zijn Feyenoord fans toch vrij.
#notinmybackyardquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan blijft de stad hopelijk heel.
Wat kan er nog kapot dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan blijft de stad hopelijk heel.
Hij is vooral teleurgesteld dat Groningen voor staat. Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger vindt het niet leuk dat Feyenoord achterstaat.
Dinsdag spelen ze tegen Roda JC.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is vooral teleurgesteld dat Groningen voor staat. Dat snap ik wel.
KOLKENDE KUIPquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOO.
Fluitconcert in De Kuip
Ik ga zitten smullen op de tribunequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag spelen ze tegen Roda JC.
Ik wil niet weten wat voor gruwelijke wedstrijd dat wordt.
Alleen Van Duinen is merkwaardig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
Geen Poepon? Geen van Duinen?
Dan wint PSV
idd, die rollen PSV zo op.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
Geen Poepon? Geen van Duinen?
Dan wint PSV
Neuh, de wedstrijd van de waarheid is die waar Ajax punten gaat laten liggen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen naar FOX Sports 3.
De wedstrijd van de waarheid voor Tompsv18.
Morgen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, de wedstrijd van de waarheid is die waar Ajax punten gaat laten liggen.
Die komt er niet dus
Dat zijn de voorafinterviews altijd. Zeker met die stokstaartjes als Cocu en Van de Looi.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
Skip dit soort interviews maar. Man man man wat een clichés.
Milan is ook een waardeloze journalist.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn de voorafinterviews altijd. Zeker met die stokstaartjes als Cocu en Van de Looi.
Zieligquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Ten Hag alleen in het weekend thuis bij zijn familie is? Doordeweeks zit hij in zijn eentje op steenworpafstand van De Galgenwaard in een flat.
Tot zover dit niemand boeiende feitje.
Bij FOX mogen er dan ook geen kritische journalisten zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Milan is ook een waardeloze journalist.
Kees Jansma vergeet je.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij FOX mogen er dan ook geen kritische journalisten zijn.
De enige man die zijn hart laat spreken, is held Hans.
Ah ja, klopt.quote:
Ja en die heeft PSV ook nog nooit genaaid. Echt een vriend.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat PSV gemakkelijk winnen. Met een beetje hulp van onze vriend Blom.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en die heeft PSV ook nog nooit genaaid. Echt een vriend.
Waar komt die Strootman plaatje vandaan? :Squote:Op zaterdag 16 april 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat vind je trouwens van mijn UI?
Misschien krijgt hij gewoon rust en denkt Kalezic dat er hier niks te halen is.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ontzettend vaag dat Van Duinen niet speelt. Juist ideaal voor zo'n wedstrijd.
Ja, dat wist ik inderdaad. Idioot.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Ten Hag alleen in het weekend thuis bij zijn familie is? Doordeweeks zit hij in zijn eentje op steenworpafstand van De Galgenwaard in een flat.
Roda JC heeft hierna nog Groningen uit, NEC uit, Willem II thuis. Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij gewoon rust en denkt Kalezic dat er hier niks te halen is.
Soms schijnt er een jonge dame langs te komen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar heb je als Roda meer kans dan vanavond.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda JC heeft hierna nog Groningen uit, NEC uit, Willem II thuis. Valt toch wel mee?
Na GRO-uit heb je anderhalve week rust. I don't see the problem.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar heb je als Roda meer kans dan vanavond.
Hoezo idioot? Klinkt best ideaal.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik inderdaad. Idioot.
Al zei Henk de Jong net dat hij sinds zijn vertrek bij Cambuur voor het eerst in 20 jaar met zijn vrouw en kinderen op vakantie is geweest.
Je gaat toch niet vijf dagen per week niet bij je gezin wonen?quote:
Janssen heeft er al twee in het net liggen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
Als hij topscorer wordt, verdien ik geld enzo
Dat was wel ietwat knullig jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach toen die pingel gegeven werd
Vandaar mijn 'Hup de Jong'quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Janssen heeft er al twee in het net liggen.
Zelfs na een vroege 0-2 kan er nog van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat na een goal de wedstrijd meteen beslist is.
Was dat niet Kapi ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat alleen wat boodschappen doen
Magere kwark neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat alleen wat boodschappen doen
Ik neem aan dat GGMM ook wel eens boodschappen doetquote:
Zelfs bij een 1-4 voorsprong.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs na een vroege 0-2 kan er nog van alles gebeuren.
Maar dan kom je onder de mensen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat GGMM ook wel eens boodschappen doet
Daarom is het ook stom ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat na een goal de wedstrijd meteen beslist is.
Vraag dat aan de coach van Den Bosch.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs na een vroege 0-2 kan er nog van alles gebeuren.
Dat is een goed punt, even geen rekening mee gehouden. Wellicht dat hij nu op ah.nl zijn magere kwart besteltquote:
Nog weinig leuk voetbal gezien. Bayern was solide, maar niet sprankelend.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Saaie pot vooralsnog.
Ik overweeg om nog even te lachen om Feyenoord.
Vitesse had wel meer gemoeten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse gaf ooit een 0-3 voorsprong weg in Kerkrade.
Toen had Vitesse tweede moeten worden.
Southampton - Everton was ook vreselijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog weinig leuk voetbal gezien. Bayern was solide, maar niet sprankelend.
We zijn dan ook verwend afgelopen week.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog weinig leuk voetbal gezien. Bayern was solide, maar niet sprankelend.
Klopt, behalve de mensen die zijn gaan slapenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
We zijn dan ook verwend afgelopen week.
*1-3quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs bij een 1-4 voorsprong.
Liverpool weet er alles van.
Morgen nog 4 knotsgekke wedstrijden in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
We zijn dan ook verwend afgelopen week.
Dan ben je ook wel vrij dom.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, behalve de mensen die zijn gaan slapen
Wint Ajax wel. Alleen Heerenveen zie ik misschien een kansje maken tegen Ajax.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Morgen nog 4 knotsgekke wedstrijden in de Eredivisie.
Alleen Ajax - Utrecht is leuk. Daarna kijk ik Leicester - WHU. Wat mij betreft de pittigste pot voor ze in het resterende seizoen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Morgen nog 4 knotsgekke wedstrijden in de Eredivisie.
Jij verwacht meer van de fucking nummer elf dan van FC Utrecht, de grootste revelatie dit seizoen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wint Ajax wel. Alleen Heerenveen zie ik misschien een kansje maken tegen Ajax.
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn, herinner jij je de legendarische UEFA Cup finale van 2001 nog?
Herinner jij dan niet wedstrijden toen je 3 was?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn, herinner jij je de legendarische UEFA Cup finale van 2001 nog?
Utrecht thuis en uit tegen Ajax is een groot verschil.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verwacht meer van de fucking nummer elf dan van FC Utrecht, de grootste revelatie dit seizoen?
Toen won Ajax alles, dat wil ik snel vergeten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Herinner jij dan niet wedstrijden toen je 3 was?
Die maakte zelfs een goal.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Bij Alaves speelde toen ene Jordi.
De grootste revelatie is NECquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verwacht meer van de fucking nummer elf dan van FC Utrecht, de grootste revelatie dit seizoen?
Jazeker.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Was dat met die golden goal?Bestond dat toen nog?
FC Utrecht wel eens gekeken dit seizoen? sc Heerenveen gekeken dit seizoen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Utrecht thuis en uit tegen Ajax is een groot verschil.
Ik wel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Herinner jij dan niet wedstrijden toen je 3 was?
Ja. De silver goal was ook leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Was dat met die golden goal?Bestond dat toen nog?
Op de een of andere manier heeft jouw UI wel wat weg van die van Stijnquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn, Davy en ik hebben je gemist.
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn, Davy en ik hebben je gemist.
Die zakken nog wel iets.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles imo. Vijfde staan met zo'n kutselectie en antivoetbal is echt knap.
Dat heb ik nog meegemaakt maar ik weet niet meer precies waar dat bij was.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja. De silver goal was ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |