Wat voorspel je bij Roda - PSV?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit wordt de tweede wedstrijd op rij die ik precies juist voorspel, zeer veel dank Heracles.
Gewoon een penalty, maar ik vind die regels ook onzin.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Het moet weer op deze manier hoor. Gadverdamme..
De arbitrage in Nederland![]()
Vitesse is nét zo waardeloos om het niet af te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een penalty, maar ik vind die regels ook onzin.
Doe er je voordeel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee.Wij hebben, op Willem II - ADO na, exact dezelfde voorspellingen. Ja en deze pot dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja leuk, maar dit kan niet anders dan een valse tussenstand zijnquote:
Is Begois er niet dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef Tchock het volgende:
Van der Hart is echt een dramatische keeper zeg. Laat elke harde bal los.
De enige speler die een beetje floreert in dit treurige Groningen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De assist is van voormalig Feyenoorder Idrissi
Was geblesseerd en zit sindsdien op de bank. Onbegrijpelijk als je 't mij vraagt, al heb ik hem dus al wel lang niet zien spelen.quote:
Ik mis Mahigodquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige speler die een beetje floreert in dit treurige Groningen.
Ondanks een blundertje hier en daar, moet kunnen overigens, heb ik de dramatiek nooit echt gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was geblesseerd en zit sindsdien op de bank. Onbegrijpelijk als je 't mij vraagt, al heb ik hem dus al wel lang niet zien spelen.
Hij is gewoon slecht. Laat heel vaak ballen los of bokst ze weg in de voeten van aanvallers, uittrappen gaan vaak over de zijlijn, houdt nooit penalty's. Alleen over de grond is hij wel aardig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks een blundertje hier en daar, moet kunnen overigens, heb ik de dramatiek nooit echt gezien.
Mahi is kapotgemaakt door Van de Looi. Klootzak dat het er is. Heeft hem notabene nog zelf lopen scouten.quote:
Ik heb het over Begois, Tchockie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is gewoon slecht. Laat heel vaak ballen los of bokst ze weg in de voeten van aanvallers, uittrappen gaan vaak over de zijlijn, houdt nooit penalty's. Alleen over de grond is hij wel aardig.
Begois tegen Ajax was wel ernstig dit seizoenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is gewoon slecht. Laat heel vaak ballen los of bokst ze weg in de voeten van aanvallers, uittrappen gaan vaak over de zijlijn, houdt nooit penalty's. Alleen over de grond is hij wel aardig.
Oooh.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het over Begois, Tchockie.
zquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oooh.Nee, dan ben ik het met je eens.
Ik mis Hahn gewoon. Beste keeper van PEC die ik ooit gezien heb.
quote:
Zal wel goedkoop zijn geweest. En komt van Ajax hè, dan krijg je toch een (in dit geval totaal onterechte) reputatie mee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
z
Maar hoe kan Van der Hart een contract voor drie seizoenen hebben gekregen, joh. Zelfs in de Jupiler League lachen ze om hem, denk ik.
Bij Go Ahead was hij ook gewoon vreselijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal wel goedkoop zijn geweest. En komt van Ajax hè, dan krijg je toch een (in dit geval totaal onterechte) reputatie mee.
Groningen dat domineert.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
Groningen domineert. Veel gefluit in de Kuip.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Go Ahead was hij ook gewoon vreselijk.
Botteghin moest net al aan de noodrem trekken met een kaart als gevolgquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen dat domineert.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |