Was geblesseerd en zit sindsdien op de bank. Onbegrijpelijk als je 't mij vraagt, al heb ik hem dus al wel lang niet zien spelen.quote:
Ik mis Mahigodquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige speler die een beetje floreert in dit treurige Groningen.
Ondanks een blundertje hier en daar, moet kunnen overigens, heb ik de dramatiek nooit echt gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was geblesseerd en zit sindsdien op de bank. Onbegrijpelijk als je 't mij vraagt, al heb ik hem dus al wel lang niet zien spelen.
Hij is gewoon slecht. Laat heel vaak ballen los of bokst ze weg in de voeten van aanvallers, uittrappen gaan vaak over de zijlijn, houdt nooit penalty's. Alleen over de grond is hij wel aardig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks een blundertje hier en daar, moet kunnen overigens, heb ik de dramatiek nooit echt gezien.
Mahi is kapotgemaakt door Van de Looi. Klootzak dat het er is. Heeft hem notabene nog zelf lopen scouten.quote:
Ik heb het over Begois, Tchockie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is gewoon slecht. Laat heel vaak ballen los of bokst ze weg in de voeten van aanvallers, uittrappen gaan vaak over de zijlijn, houdt nooit penalty's. Alleen over de grond is hij wel aardig.
Begois tegen Ajax was wel ernstig dit seizoenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is gewoon slecht. Laat heel vaak ballen los of bokst ze weg in de voeten van aanvallers, uittrappen gaan vaak over de zijlijn, houdt nooit penalty's. Alleen over de grond is hij wel aardig.
Oooh.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het over Begois, Tchockie.
zquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oooh.Nee, dan ben ik het met je eens.
Ik mis Hahn gewoon. Beste keeper van PEC die ik ooit gezien heb.
quote:
Zal wel goedkoop zijn geweest. En komt van Ajax hè, dan krijg je toch een (in dit geval totaal onterechte) reputatie mee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
z
Maar hoe kan Van der Hart een contract voor drie seizoenen hebben gekregen, joh. Zelfs in de Jupiler League lachen ze om hem, denk ik.
Bij Go Ahead was hij ook gewoon vreselijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal wel goedkoop zijn geweest. En komt van Ajax hè, dan krijg je toch een (in dit geval totaal onterechte) reputatie mee.
Groningen dat domineert.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef tompsv18 het volgende:
Groningen domineert. Veel gefluit in de Kuip.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Go Ahead was hij ook gewoon vreselijk.
Botteghin moest net al aan de noodrem trekken met een kaart als gevolgquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen dat domineert.
[ afbeelding ]
Ook gewoon een speler van niets. Dat zag praktisch 95% in Nederland.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Botteghin moest net al aan de noodrem trekken met een kaart als gevolg
Ik dacht dat Groningen wel met zekerheid zou verliezen, zelfs van Feyenoord. Zelfs dat blijkt twijfelachtigquote:
Ik was ook wel fan eerlijk gezegd. Maar dan als back-up, niet als basisspeler.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook gewoon een speler van niets. Dat zag praktisch 95% in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |