Hmm, zo had ik het eigenlijk nog nooit bekekenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijnt dat Groningen een goal heeft gemaakt en Feyenoord nog niet.
De Graafschap stond ook op voorsprong in de Kuip tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Groningen op voorsprong staat in de Kuip tegen Feyenoord
Volgende week pakken ze de beker en dan is van Bronckhorst ineens een toptrainer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Regen, kutspel, achterstand.
Het leven is wel eens beter geweest in De Kuip.
Misschien is dat ook gewoon een award waard.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind het ook vrij bizar ja
Ik vrees er inderdaad voor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende week pakken ze de beker en dan is van Bronckhorst ineens een toptrainer.
minder gespuis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees er inderdaad voor.
Overigens, een huldiging op maandagochtend, waar slaat dat op?
Dan blijft de stad hopelijk heel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan de assistent een toptrainer zijn ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende week pakken ze de beker en dan is van Bronckhorst ineens een toptrainer.
Dan zijn Feyenoord fans toch vrij.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede poging.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zijn Feyenoord fans toch vrij.
#notinmybackyardquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan blijft de stad hopelijk heel.
Wat kan er nog kapot dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan blijft de stad hopelijk heel.
Hij is vooral teleurgesteld dat Groningen voor staat. Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger vindt het niet leuk dat Feyenoord achterstaat.
Dinsdag spelen ze tegen Roda JC.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is vooral teleurgesteld dat Groningen voor staat. Dat snap ik wel.
KOLKENDE KUIPquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOOO.
Fluitconcert in De Kuip
Ik ga zitten smullen op de tribunequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag spelen ze tegen Roda JC.
Ik wil niet weten wat voor gruwelijke wedstrijd dat wordt.
Alleen Van Duinen is merkwaardig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
Geen Poepon? Geen van Duinen?
Dan wint PSV
idd, die rollen PSV zo op.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
Geen Poepon? Geen van Duinen?
Dan wint PSV
Neuh, de wedstrijd van de waarheid is die waar Ajax punten gaat laten liggen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen naar FOX Sports 3.
De wedstrijd van de waarheid voor Tompsv18.
Morgen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, de wedstrijd van de waarheid is die waar Ajax punten gaat laten liggen.
Die komt er niet dus
Dat zijn de voorafinterviews altijd. Zeker met die stokstaartjes als Cocu en Van de Looi.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
Skip dit soort interviews maar. Man man man wat een clichés.
Milan is ook een waardeloze journalist.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn de voorafinterviews altijd. Zeker met die stokstaartjes als Cocu en Van de Looi.
Zieligquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Ten Hag alleen in het weekend thuis bij zijn familie is? Doordeweeks zit hij in zijn eentje op steenworpafstand van De Galgenwaard in een flat.
Tot zover dit niemand boeiende feitje.
Bij FOX mogen er dan ook geen kritische journalisten zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Milan is ook een waardeloze journalist.
Kees Jansma vergeet je.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij FOX mogen er dan ook geen kritische journalisten zijn.
De enige man die zijn hart laat spreken, is held Hans.
Ah ja, klopt.quote:
Ja en die heeft PSV ook nog nooit genaaid. Echt een vriend.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat PSV gemakkelijk winnen. Met een beetje hulp van onze vriend Blom.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en die heeft PSV ook nog nooit genaaid. Echt een vriend.
Waar komt die Strootman plaatje vandaan? :Squote:Op zaterdag 16 april 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat vind je trouwens van mijn UI?
Misschien krijgt hij gewoon rust en denkt Kalezic dat er hier niks te halen is.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ontzettend vaag dat Van Duinen niet speelt. Juist ideaal voor zo'n wedstrijd.
Ja, dat wist ik inderdaad. Idioot.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Ten Hag alleen in het weekend thuis bij zijn familie is? Doordeweeks zit hij in zijn eentje op steenworpafstand van De Galgenwaard in een flat.
Roda JC heeft hierna nog Groningen uit, NEC uit, Willem II thuis. Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij gewoon rust en denkt Kalezic dat er hier niks te halen is.
Soms schijnt er een jonge dame langs te komen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar heb je als Roda meer kans dan vanavond.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda JC heeft hierna nog Groningen uit, NEC uit, Willem II thuis. Valt toch wel mee?
Na GRO-uit heb je anderhalve week rust. I don't see the problem.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar heb je als Roda meer kans dan vanavond.
Hoezo idioot? Klinkt best ideaal.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik inderdaad. Idioot.
Al zei Henk de Jong net dat hij sinds zijn vertrek bij Cambuur voor het eerst in 20 jaar met zijn vrouw en kinderen op vakantie is geweest.
Je gaat toch niet vijf dagen per week niet bij je gezin wonen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |