Ja en die heeft PSV ook nog nooit genaaid. Echt een vriend.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat PSV gemakkelijk winnen. Met een beetje hulp van onze vriend Blom.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en die heeft PSV ook nog nooit genaaid. Echt een vriend.
Waar komt die Strootman plaatje vandaan? :Squote:Op zaterdag 16 april 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat vind je trouwens van mijn UI?
Misschien krijgt hij gewoon rust en denkt Kalezic dat er hier niks te halen is.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ontzettend vaag dat Van Duinen niet speelt. Juist ideaal voor zo'n wedstrijd.
Ja, dat wist ik inderdaad. Idioot.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Ten Hag alleen in het weekend thuis bij zijn familie is? Doordeweeks zit hij in zijn eentje op steenworpafstand van De Galgenwaard in een flat.
Tot zover dit niemand boeiende feitje.
Roda JC heeft hierna nog Groningen uit, NEC uit, Willem II thuis. Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij gewoon rust en denkt Kalezic dat er hier niks te halen is.
Soms schijnt er een jonge dame langs te komen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Ten Hag alleen in het weekend thuis bij zijn familie is? Doordeweeks zit hij in zijn eentje op steenworpafstand van De Galgenwaard in een flat.
Tot zover dit niemand boeiende feitje.
Daar heb je als Roda meer kans dan vanavond.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda JC heeft hierna nog Groningen uit, NEC uit, Willem II thuis. Valt toch wel mee?
Na GRO-uit heb je anderhalve week rust. I don't see the problem.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar heb je als Roda meer kans dan vanavond.
Hoezo idioot? Klinkt best ideaal.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik inderdaad. Idioot.
Al zei Henk de Jong net dat hij sinds zijn vertrek bij Cambuur voor het eerst in 20 jaar met zijn vrouw en kinderen op vakantie is geweest.
Je gaat toch niet vijf dagen per week niet bij je gezin wonen?quote:
Janssen heeft er al twee in het net liggen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
Als hij topscorer wordt, verdien ik geld enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |