Ook gewoon een speler van niets. Dat zag praktisch 95% in Nederland.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Botteghin moest net al aan de noodrem trekken met een kaart als gevolg
Ik dacht dat Groningen wel met zekerheid zou verliezen, zelfs van Feyenoord. Zelfs dat blijkt twijfelachtigquote:
Ik was ook wel fan eerlijk gezegd. Maar dan als back-up, niet als basisspeler.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook gewoon een speler van niets. Dat zag praktisch 95% in Nederland.
Ze zijn aan het sparen voor de beker!111!1quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat Groningen wel met zekerheid zou verliezen, zelfs van Feyenoord. Zelfs dat blijkt twijfelachtig
Zelfs als het vijfde team Schubbekutteveen FC zich zou sparen voor de beker moet je gewoon van Groningen kunnen winnenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze zijn aan het sparen voor de beker!111!1
Goed! Uit categorie 2, vorige week anderhalve ton opgehaald om de tribune te verbouwen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe staat PEC ervoor met de boekhouding?
En spelersbudget? PEC zal wel niet naar een nieuwe keeper zoeken, gok ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed! Uit categorie 2, vorige week anderhalve ton opgehaald om de tribune te verbouwen.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah dat verduidelijkt de boel wel ja
Het schijnt dat Groningen een goal heeft gemaakt en Feyenoord nog niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Groningen op voorsprong staat in de Kuip tegen Feyenoord
ik vind het ook vrij bizar jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Groningen op voorsprong staat in de Kuip tegen Feyenoord
Hmm, zo had ik het eigenlijk nog nooit bekekenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijnt dat Groningen een goal heeft gemaakt en Feyenoord nog niet.
De Graafschap stond ook op voorsprong in de Kuip tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Volgende week pakken ze de beker en dan is van Bronckhorst ineens een toptrainer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Regen, kutspel, achterstand.
Het leven is wel eens beter geweest in De Kuip.
Misschien is dat ook gewoon een award waard.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind het ook vrij bizar ja
Ik vrees er inderdaad voor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende week pakken ze de beker en dan is van Bronckhorst ineens een toptrainer.
minder gespuis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees er inderdaad voor.
Overigens, een huldiging op maandagochtend, waar slaat dat op?
Dan blijft de stad hopelijk heel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan de assistent een toptrainer zijn ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende week pakken ze de beker en dan is van Bronckhorst ineens een toptrainer.
Dan zijn Feyenoord fans toch vrij.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede poging.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zijn Feyenoord fans toch vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |