Ze zijn aan het sparen voor de beker!111!1quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat Groningen wel met zekerheid zou verliezen, zelfs van Feyenoord. Zelfs dat blijkt twijfelachtig
Zelfs als het vijfde team Schubbekutteveen FC zich zou sparen voor de beker moet je gewoon van Groningen kunnen winnenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze zijn aan het sparen voor de beker!111!1
Goed! Uit categorie 2, vorige week anderhalve ton opgehaald om de tribune te verbouwen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe staat PEC ervoor met de boekhouding?
En spelersbudget? PEC zal wel niet naar een nieuwe keeper zoeken, gok ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed! Uit categorie 2, vorige week anderhalve ton opgehaald om de tribune te verbouwen.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah dat verduidelijkt de boel wel ja
Het schijnt dat Groningen een goal heeft gemaakt en Feyenoord nog niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Groningen op voorsprong staat in de Kuip tegen Feyenoord
ik vind het ook vrij bizar jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Groningen op voorsprong staat in de Kuip tegen Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |