En terecht. Wat was die slecht maandag.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
Sinkgraven wordt compleet afgezeken door Hugo en Mario
Jammer dat Roland en Stijn hier niet zullen zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland, Stijn en ik gaan Bayern kijken
Dit klopt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland, Stijn en ik gaan Bayern kijken
Wacht maar tot je daadwerkelijk in de buurt komtquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind haar wel een leuke uitstraling hebben.
Heb jij haar in het echt gezien dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht maar tot je daadwerkelijk in de buurt komt![]()
Al vind ik haar zeker niet lelijk
Zou er een fapje op kunnen plegen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:44 schreef Vasion het volgende:
Die Helene hype is mij compleet een raadsel.
Afgelopen maandag was ik bij Sparta en stond ik opeens midden tussen de spelers, dus jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij haar in het echt gezien dan?
Het is geen topmodel, maar wel een leuke meid opzich.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen maandag was ik bij Sparta en stond ik opeens midden tussen de spelers, dus ja
WOW!! Kon je haar lichaamsgeur besniffelen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen maandag was ik bij Sparta en stond ik opeens midden tussen de spelers, dus ja
Jij live bij een voetbalwedstrijd??quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen, maar ze wordt wellicht wat gehypet op fokquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen topmodel, maar wel een leuke meid opzich.
De geur van zwetende mannenlijven hielp helaas niet meequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
WOW!! Kon je haar lichaamsgeur besniffelen?
Ik überhaupt buitenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij live bij een voetbalwedstrijd??
Jeetje, ik moet dit even verwerken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De geur van zwetende mannenlijven hielp helaas niet mee
[..]
Ik überhaupt buiten
Ik hoop wel dat je het enorme tempo van het topic nog kunt bijbenen danquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, ik moet dit even verwerken.
Het gaat veel te snel hier inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je het enorme tempo van het topic nog kunt bijbenen dan
Hoog tijd dat Maas weer een of andere clownsact uit gaat halenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat veel te snel hier inderdaad.
Hup Schalke.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Bayern - Schalke is ook al eindeloos.
Mag wel hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Iemand stream Vitesse? Of mag dat niet hier.
Ja ik bedoel de wat minder legale. Ik heb geen F-S.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mag wel hoor
http://live.foxsports.nl/live/enhanced/3/?v=983334
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de wat minder legale. Ik heb geen F-S.
Ze spelen net zo vreselijk voetbal als Twente inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je moet wat als Twente bijna dood is...
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je moet wat als Twente bijna dood is...
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze spelen net zo vreselijk voetbal als Twente inderdaad.
Echte paupers dus niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
echte voetbalfans hebben fox sports
Helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de wat minder legale. Ik heb geen F-S.
Is geregeldquote:
Geen zorgen dit winnen we gewoonquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen Bruma, Arias en Guardado. Ben benieuwd.
Ja die ken ikquote:
Dos Santos leek aangetikt te worden door Schenkenveld, maar hij struikelt zelf.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op wie werd de overtreding gemaakt?
Valt me al mee dat Janssen niet aan de schwalbe deed.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dos Santos leek aangetikt te worden door Schenkenveld, maar hij struikelt zelf.
Kijk:quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt me al mee dat Janssen niet aan de schwalbe deed.
Wat voorspel je bij Roda - PSV?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit wordt de tweede wedstrijd op rij die ik precies juist voorspel, zeer veel dank Heracles.
Gewoon een penalty, maar ik vind die regels ook onzin.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Het moet weer op deze manier hoor. Gadverdamme..
De arbitrage in Nederland![]()
Vitesse is nét zo waardeloos om het niet af te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een penalty, maar ik vind die regels ook onzin.
Doe er je voordeel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee.Wij hebben, op Willem II - ADO na, exact dezelfde voorspellingen. Ja en deze pot dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja leuk, maar dit kan niet anders dan een valse tussenstand zijnquote:
Is Begois er niet dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef Tchock het volgende:
Van der Hart is echt een dramatische keeper zeg. Laat elke harde bal los.
De enige speler die een beetje floreert in dit treurige Groningen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De assist is van voormalig Feyenoorder Idrissi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |