SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Die tv verwacht je ook niet in dit plaatjequote:Op zaterdag 16 april 2016 15:56 schreef Trekrecord het volgende:
Volg het topic niet meer op de voet dus weet niet of deze al is voorbij is gekomen maar.... te-ring
http://www.funda.nl/koop/renkum/huis-49760291-hogenkampseweg-133/
[ afbeelding ]
En anders wel dat gedrocht aan de rechterzijde?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:34 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
nogmaals wat zijn die dingen links aan de muur?
[ afbeelding ]
Die kabels lijken naar een zogenaamd breadboard te gaan, wat voor elektronica hobbyisten is om op te ontwikkelen. Die lijken aangesloten te zijn op actuatoren (motoren), ik vermoed dat die de houten plankjes tegen elkaar aan laten bewegen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:34 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je je voorstellen hoe dat was voordat ze voor de makelaar opgeruimd haddenquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:56 schreef Trekrecord het volgende:
Volg het topic niet meer op de voet dus weet niet of deze al is voorbij is gekomen maar.... te-ring
[ afbeelding ]
Dat is een verzamelaar annex Winkel van Sinkel. Beregezellig. Alles beter dan die antracietkleurige banken-met-plavuizenvloer-en-superbreedbeeldtelevisie-en-geen-planten-woningen in een Vinex-gebied. Whoaaahquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:31 schreef TR08 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe dat was voordat ze voor de makelaar opgeruimd hadden
Ik ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is een verzamelaar annex Winkel van Sinkel. Beregezellig. Alles beter dan die antracietkleurige banken-met-plavuizenvloer-en-superbreedbeeldtelevisie-en-geen-planten-woningen in een Vinex-gebied. Whoaaah
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kabels lijken naar een zogenaamd breadboard te gaan, wat voor elektronica hobbyisten is om op te ontwikkelen. Die lijken aangesloten te zijn op actuatoren (motoren), ik vermoed dat die de houten plankjes tegen elkaar aan laten bewegen.
Dat zou effectief betekenen dat het een soort van klokkenspel is, het zou mij niet verbazen als het gebruikt wordt als een soort van koekoeksklok of deurbel.
Het is in elk geval home-made, anders zou die snoeren bende naar de grond een stuk netter zijn.
Ik denk een meertonige deurbel!quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:34 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het braille was...quote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef Merel1808 het volgende:
Dit hele huis staat vol 'inspirerende' teksten op muren, allemaal heel vreemd bovenaan de muur![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu moet ik ook loten voor de loterij gaan kopen.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:31 schreef k_man het volgende:
Tijdje geleden dat we een molen hadden. En zeker zo'n fraaie.![]()
[ afbeelding ]
Grofvuil container en een paar vrienden met kruiwagens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:28 schreef lily het volgende:
Ik wens ze wel alvast veel succes met verhuizen/leeghalen
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:31 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Als ie nou op een wat centralere plek in Nederland had gestaan dan had ik em zo gekochtquote:Op woensdag 20 april 2016 09:31 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Met eigen jeu de boule-baan!quote:Op woensdag 20 april 2016 09:31 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft nooit een molenfunctie gehad.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:31 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, kennelijk is er dus wel een bestaande molen voor aangekocht.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:09 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Heeft nooit een molenfunctie gehad.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leonide
Klopt, in onderdelen.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, kennelijk is er dus wel een bestaande molen voor aangekocht.
Wel cool als je woning een eigen wikipedia-pagina heeftquote:Op donderdag 21 april 2016 12:09 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Heeft nooit een molenfunctie gehad.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leonide
Wel een tegenvaller dat het om een molen uit Groningen gaat die in Noord-Holland staat.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:35 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Wel cool als je woning een eigen wikipedia-pagina heeft
Eh, ik zie een heel gewoon 2-persoonsbed? Beetje raar opgemaakt misschien maar ze slapen zo te zien met het hoofd onder het raam.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:40 schreef Symphonic het volgende:
Wie het breed heeft gaat breed slapen
[ afbeelding ]
Misschien toch een beetje een groothoeklens gebruikt door de makelaar om het minikamertje iets groter te laten lijken. Daardoor lijkt het bed een beetje vreemd. Maar lijkt me idd een gewoon bed.quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
Eh, ik zie een heel gewoon 2-persoonsbed? Beetje raar opgemaakt misschien maar ze slapen zo te zien met het hoofd onder het raam.
die hele bovenverdieping is met groothoek gemaakt. Het ziet er niet uit....quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien toch een beetje een groothoeklens gebruikt door de makelaar om het minikamertje iets groter te laten lijken. Daardoor lijkt het bed een beetje vreemd. Maar lijkt me idd een gewoon bed.
Of het is een familie bed, 3 1 persoons bedden aan elkaar. Ik heb het idee dat de kussens tegen de wand rechts liggen namelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Eh, ik zie een heel gewoon 2-persoonsbed? Beetje raar opgemaakt misschien maar ze slapen zo te zien met het hoofd onder het raam.
Ik zou voor dat huis ook vooral een wat lagere prijs verwachten eigenlijk. Of is de lokatie zo geweldig?quote:Op vrijdag 22 april 2016 08:58 schreef Fietsertje70 het volgende:
Je zou in dit huis toch een iets minder simpele keuken verwachten
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)achter-den-doove-11/
Den Bosch is razend duur op het moment.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zou voor dat huis ook vooral een wat lagere prijs verwachten eigenlijk. Of is de lokatie zo geweldig?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zou voor dat huis ook vooral een wat lagere prijs verwachten eigenlijk. Of is de lokatie zo geweldig?
en ook nog centrum 's Hertogenboschquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:13 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Den Bosch is razend duur op het moment.
Echt geheim is die niet, je ziet de architraaf gewoon zitten. Wel onopvallend.quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:35 schreef k_man het volgende:
Een geheime kast in je huis, hoe gaaf is dat?Verder ook een fraai pand, met nog heel veel originele details.
[ afbeelding ]
Mooi woord, ik moest het zelfs even opzoeken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:16 schreef usernaamvergeten het volgende:
Echt geheim is die niet, je ziet de architraaf gewoon zitten. Wel onopvallend.
Nee, ik bedoel echt de architraaf (wit geschilderd boven de lambrisering). Bij die andere deur kan je zien hoe deze geprofileerd is, en toch minstens 10cm breed dus redelijk opvallend.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mooi woord, ik moest het zelfs even opzoeken.
Maar bedoel je hier niet gewoon deurpost of kozijn?
Stond ook in het vorige topic.quote:
Bij zien van de Maliebaan moest ik gelijk aan het boek van Ad van Liempt denken over verzet, NSB en SS die daar zaten.quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:35 schreef k_man het volgende:
Een geheime kast in je huis, hoe gaaf is dat?Verder ook een fraai pand, met nog heel veel originele details.
[ afbeelding ]
Duale verkoop, in de hoop dat het sneller verkocht wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit huis staat er 2x op. Met exact dezelfde foto's en informatie maar van 2 makelaars...
Noordzijde makelaars
Zuidzijde makelaars
Wat is daar het nut van?
De makelaars zijn zusterbedrijven, zoals ook aan de naam van beide bedrijven te zien is.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit huis staat er 2x op. Met exact dezelfde foto's en informatie maar van 2 makelaars...
Noordzijde makelaars
Zuidzijde makelaars
Wat is daar het nut van?
Joh! Goh dat was me nou totaal niet opgevallen.quote:Op zondag 24 april 2016 11:48 schreef freako het volgende:
[..]
De makelaars zijn zusterbedrijven, zoals ook aan de naam van beide bedrijven te zien is.
wel mooie limos voor de deur.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Noordzijde makelaars
Zuidzijde makelaars
Wat is daar het nut van?
Adverteren doet verkopen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Noordzijde makelaars
Zuidzijde makelaars
Wat is daar het nut van?
Ik vind die trap van de keuken naar de eet/woonkamer opvallender. Lekker met hete pannen 3 traptreden afquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Noordzijde makelaars
Zuidzijde makelaars
Wat is daar het nut van?
Je loopt anders niet met spullen de trap af?quote:Op zondag 24 april 2016 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind die trap van de keuken naar de eet/woonkamer opvallender. Lekker met hete pannen 3 traptreden af
Dat huis is een tijd geleden op tv geweest met een uitgebreide uitleg en rondleiding van de bewoner zelf, over deze bijzondere woning en de hele heisa die molen daar te krijgen, geen idee meer in welk programma dat was maar de eigenaar heeft het zelf ontworpen en is aan een nieuwe uitdaging voor een compleet ander huis (weer eigen ontwerp)quote:Op woensdag 20 april 2016 09:31 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Niet met hete pannen denk ikquote:Op zondag 24 april 2016 13:07 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Je loopt anders niet met spullen de trap af?
Even over de foto's: die zijn helemaal top. Zeer goed gedaan.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:31 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig! En stuk beter dan in elke hoek vol geplempte huizen met de Leen bakker of Riviera Maison zooi, dat 13 in alles dozijnmeuk met spreuken op muren, meubels met tekst en hartjes overal. Zo;n huis zou ik niet eens bezichtigen want door zo veel meuk kan zelfs ik niet kijken of de potentie van een huis zien. Doe mij maar strak en glad, heerlijk..quote:Op zondag 24 april 2016 17:18 schreef cvboer2 het volgende:
Steriel interieurtje: http://www.funda.nl/koop/(...)eriksweg-19/#foto-27
Geen slaapkamer?quote:Op zondag 24 april 2016 17:24 schreef cvboer2 het volgende:
Watertoren als woning: http://www.funda.nl/koop/(...)dijk-1/fotos/#foto-1
Wel. Maar zo veel schimmel en zo, gaat heel wat werk en geld inzitten maar dan heb je ook wat (voor mij veel te veel trappenquote:
Zijn ze vast vergeten in te tekenen. Maar als je de foto's bekijkt, zie je het wel.quote:
foto 24quote:Op zondag 24 april 2016 17:37 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Zijn ze vast vergeten in te tekenen. Maar als je de foto's bekijkt, zie je het wel.
Ah ja, helemaal bovenin dat blauwfluweelachtige ding?quote:Op zondag 24 april 2016 17:37 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Zijn ze vast vergeten in te tekenen. Maar als je de foto's bekijkt, zie je het wel.
Uitgewoond is wat anders dan volledig gestript.quote:Op zondag 24 april 2016 17:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Uitgewoond? "Hoezo, hoe komt je daar nou bij?"
Kon geen foto kiezen dus:
http://www.funda.nl/koop/(...)511-zuiderterras-80/
Dat blauw/paarse ding, inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, helemaal bovenin dat blauwfluweelachtige ding?
Vind het opmerkelijk, maar wat een troep.
TV-makelaar extreme geloof ik. Een zeer ambitieuze man!quote:Op zondag 24 april 2016 16:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat huis is een tijd geleden op tv geweest met een uitgebreide uitleg en rondleiding van de bewoner zelf, over deze bijzondere woning en de hele heisa die molen daar te krijgen, geen idee meer in welk programma dat was maar de eigenaar heeft het zelf ontworpen en is aan een nieuwe uitdaging voor een compleet ander huis (weer eigen ontwerp)
toe, daarom dus (al een poosje) te koop. Ik zoek me al even rot in wélk programma, kom daar vast nog wel achter.
quote:
Dit dus, zonder foto's is het topic echt een heel stuk minder leuk.quote:Op zondag 24 april 2016 18:40 schreef flipsen het volgende:
Ben ik verdwaald? Dit is toch het foto-topic en niet het linkdump topic
Wat let je het zelf te doen?quote:
ik peins me suf, maar is dat toevallig pal naast dat verzorgingstehuis?quote:Op zondag 24 april 2016 17:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Staat al lang te koop , is al paar keer verhuurd, weer te koop maar het schiet niet op met de verkoop. Nou moet ik zeggen dat ze ht wel eens iets aantrekkelijker zouden kunnen presenteren want eerlijk is eerlijk: aantrekkelijk is het nu niet. Potentie wel maar na heel goed kijken (en een pot geld)
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-49714819-pascalweg-47/
Gewoon foto's plaatsen, vriend. Jengelen doen wij wel.quote:Op zondag 24 april 2016 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat let je het zelf te doen?Mijn tablet wilde niet dus daar maar linkjes, dat het teveel moeite is om één vinger te klikken op een link is zoooooooo vreselijk 2015 en zoooo het teken van de hedendaagse stupiditeit, joehoe, een link, een LINK, dat is zo'n ding waar ALLE foto's in staan
One fingerclick is just one mouseclick away
![]()
Gok eerder ex-verhuur. De badkamer ziet er nog netjes uit.quote:Op zondag 24 april 2016 17:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Uitgewoond? "Hoezo, hoe komt je daar nou bij?"
Kon geen foto kiezen dus:
http://www.funda.nl/koop/(...)511-zuiderterras-80/
En als de advertentie weg is of op een andere plek staat werken de linkjes niet meerquote:Op zondag 24 april 2016 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wat let je het zelf te doen?Mijn tablet wilde niet dus daar maar linkjes, dat het teveel moeite is om één vinger te klikken op een link is zoooooooo vreselijk 2015 en zoooo het teken van de hedendaagse stupiditeit, joehoe, een link, een LINK, dat is zo'n ding waar ALLE foto's in staan
![]()
Dan werken de foto's ook niet meer.quote:Op zondag 24 april 2016 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als de advertentie weg is of op een andere plek staat werken de linkjes niet meerDat is waar mensen last van hebben.
Vaak welquote:
Dan is het echt een linkdump topic; en dat is nou juist de bedoeling nietquote:Op zondag 24 april 2016 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
![]()
normaal staan die er bij, al dan niet verdekt opgesteld in een woord.quote:Op zondag 24 april 2016 21:08 schreef Oksel het volgende:
Kan iemand even linkjes bij de foto's posten? Die mis ik toch echt.
quote:Op zondag 24 april 2016 21:08 schreef Oksel het volgende:
Kan iemand even linkjes bij de foto's posten? Die mis ik toch echt.
Staan eronder.quote:Op zondag 24 april 2016 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
normaal staan die er bij, al dan niet verdekt opgesteld in een woord.
goede bezigquote:
Tnxquote:Op zondag 24 april 2016 21:06 schreef cvboer2 het volgende:
Even diverse linkjes omgezet naar een foto.
Ik zat me al af te vragen waarom iedereen zo liep te mekkeren, ik zag de ene foto na de anderequote:Op zondag 24 april 2016 21:06 schreef cvboer2 het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:24 schreef cvboer2 het volgende:
Watertoren als woning: http://www.funda.nl/koop/(...)dijk-1/fotos/#foto-1
quote:Op zondag 24 april 2016 21:06 schreef cvboer2 het volgende:
ik zag 'm voor 't eerst tbhquote:Op zondag 24 april 2016 23:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die is sowieso wel vaker voorbij gekomen hier.
Een tijdcapsule zeker. Maar zo erg jaren zeventig dat ik, hoewel het heel mooi ontworpen is alleen maar kan denken aan centerparcs huisjes door de kaal stenen muren en al dat bruine hout.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:05 schreef k_man het volgende:
En nog een echte tijdcapsule.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat donders mooi!quote:Op woensdag 20 april 2016 09:31 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
die badkamerquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:22 schreef Goudreinette het volgende:
Serieuze eendenverzamelaar gespot..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook alle zeeppompjes zijn eenden, op kasten en boekenplanken staan eenden, op schalen in de keuken en ga zo maar door. Hier
Dat prijskaartje ook nog aan de poef...quote:Op woensdag 27 april 2016 10:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Appartement inclusief MILF ? of exclusief?
[ afbeelding ]
In rotjeknor natuurlijk;
http://www.funda.nl/koop/(...)-wilhelminakade-645/
Blauwe bontjas en een fles wijn op tafel klaargezet.quote:
Dat moet natuurlijk allemaal weer terug naar de winkelquote:Op woensdag 27 april 2016 10:15 schreef NedKelly het volgende:
Dat prijskaartje ook nog aan de poef...
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk allemaal weer terug naar de winkel
Vertelquote:Op woensdag 27 april 2016 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Moet denken aan die urban legend over het echtpaar dat een tweede klok wil kopen.
Was niet heel spannend, maar dank!quote:Op woensdag 27 april 2016 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.verhalenbank.nl/items/show/9694
quote:Op woensdag 27 april 2016 15:01 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Voor slechts 109.500 k.k. is dit prachtige flatje voor u! Waar?
Transvaal, Den Haag
(Je verwacht het niet hè? Met z'n inboedel.
http://www.funda.nl/koop/(...)lk-burgerstraat-406/
Als het 12 uur isquote:Op woensdag 27 april 2016 14:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zoals het klokje thuis tikt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als het 12 uur is
Als de zomer/wintertijd in gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 27 april 2016 15:01 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Voor slechts 109.500 k.k. is dit prachtige flatje voor u! Waar?
Transvaal, Den Haag
(Je verwacht het niet hè? Met z'n inboedel.
http://www.funda.nl/koop/(...)lk-burgerstraat-406/
En ligt het aan mij of is die tafel wel heel vreemd gevormdquote:Op donderdag 28 april 2016 12:06 schreef Karstman het volgende:
Ligt het aan mij of is dat aanrechtblad echt extreem hoog?
Flexibel wel, soms recht, soms scheef... verschilt gewoon per foto!quote:Op donderdag 28 april 2016 12:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
En ligt het aan mij of is die tafel wel heel vreemd gevormd
Volgens mij is het echt een heel hoog aanrecht. Als ik deze foto zie en dan even bij mijn eigen aanrecht kijk, dan komt mijn aanrecht lang niet tot aan de deurkruk. Deze komt boven de deurkruk uit.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:06 schreef Karstman het volgende:
Ligt het aan mij of is dat aanrechtblad echt extreem hoog?
Ik denk dat de deurkrukken gewoon erg laag zitten omdat het een huis is uit 1906. Toen waren we allemaal wat kleiner.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:18 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een heel hoog aanrecht. Als ik deze foto zie en dan even bij mijn eigen aanrecht kijk, dan komt mijn aanrecht lang niet tot aan de deurkruk. Deze komt boven de deurkruk uit.
[ afbeelding ]
Voormalig huis van de horrortandartsquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:23 schreef Impect het volgende:
Veel meegekeken laatste tijd, nu zelf een leuke foto gevonden.
Dit lijkt me geen hele gezellige behandelkamer, in dit huishttp://www.funda.nl/koop/(...)apittelhuisstraat-3/
[ afbeelding ]
K&W / Opmerkelijk mooie foto's van Funda #2quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb sinds kort een mapje op de computer waar ik alle te mooie huizen in bewaar of inspiratieTot nu staan er 4 foto's in
.
Mapje heet ook: Funda
Oh leuk, wist ik niet!quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:11 schreef Messina het volgende:
[..]
K&W / Opmerkelijk mooie foto's van Funda #2
quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:23 schreef Impect het volgende:
Veel meegekeken laatste tijd, nu zelf een leuke foto gevonden.
Dit lijkt me geen hele gezellige behandelkamer, in dit huishttp://www.funda.nl/koop/(...)apittelhuisstraat-3/
[ afbeelding ]
heel apart iddquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:23 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Hoe kom je van de wachtruimte in de praktijkruimte?
ze zijn 2 deuren vergeten danquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:35 schreef Daantke het volgende:
volgens mij zie je op foto 12 dat ze vergeten zijn om een deur op de plattegrond te zetten van 'entree' naar 'praktijkruimte'
ik zie nu pas dat die praktijkruimte linksonder helemaal geen deuren heeftquote:
I thought the "Bazinga" was implied.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:29 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad een paar deuren vergeten in te tekenen.
Behandelkamer? Is het niet stiekem een executieruimte?quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:03 schreef Daantke het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat die praktijkruimte linksonder helemaal geen deuren heeftIk zit alleen naar de verbinding tussen wachtkamer en praktijkruimte rechtsboven te kijken
Hmm..quote:In een kindvriendelijke buurt gelegen, ruim vrijstaand woonhuis welke geheel onderkelderd
De tandarts die hier praktijk heeft gehouden, is ook een tijd mijn tandarts geweest. Laat ik 't zo stellen: er zijn betere tandartsen in Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Voormalig huis van de horrortandarts
Pics van je gebit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:05 schreef freako het volgende:
[..]
De tandarts die hier praktijk heeft gehouden, is ook een tijd mijn tandarts geweest. Laat ik 't zo stellen: er zijn betere tandartsen in Nederland..
Beter van niet.quote:
Soortgelijke ervaring. Hele dikke man met een speknek. Slagerstype. "Mond wijd open jong!" dat was de enige taal die hij beheerste. En daarna ging hij met zijn worstvingers in je mond en begon het onbeperkte boren en breken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:27 schreef freako het volgende:
[..]
Beter van niet.. Voor de duidelijkheid: de beste man heeft zeker geen ravage aangericht, al hadden sommige dingen beter gekund. Communicatief was ie echter niet zo sterk.
Het was altijd wel een aparte ervaring, om daar heen te gaan voor een tandartsenafspraak. Hij werkte er helemaal alleen, zonder assistent. Je kwam eigenlijk nooit iemand tegen in de wachtkamer, en ik had ook nooit het idee dat hij nog bezig was met de behandeling van de vorige klant. Doodse stilte dus. Tijdschriften e.d. waren jaren oud (zoals het hoort in een wachtkamer). En alles ademde jaren '70. Ik ben 10-15 jaar geleden overgestapt naar een andere tandarts, en sindsdien is er helemaal niets veranderd, zo te zien.
De huidige tandarts zit er pas sinds 2010.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:27 schreef freako het volgende:
En alles ademde jaren '70. Ik ben 10-15 jaar geleden overgestapt naar een andere tandarts, en sindsdien is er helemaal niets veranderd, zo te zien.
Die parkeerkelderquote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef ddx het volgende:
Afbouwen is niet gelukt dus makelaar zet er maar wat kunst in en probeert het te verkopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-ten-habraken-15/
Ultieme kamperhut aan de buitenkant.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef ddx het volgende:
Afbouwen is niet gelukt dus makelaar zet er maar wat kunst in en probeert het te verkopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan heb je zo'n plaats en kun je er niet eens een brug in kwijt, zou ik wel een minpunt vinden.quote:
Ja maar je kan er een smeerput in maken zoals een FOK!-er heeft gedaanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan heb je zo'n plaats en kun je er niet eens een brug in kwijt, zou ik wel een minpunt vinden.
Wat wil je ook met Schijndel (speek uit als Skeindel) als buurdorpquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Ultieme kamperhut aan de buitenkant.
De bouw duurt ook echt al minstens 3 jaar, elke week werd er 1 baksteen gelegd geloof ik.
Volgens mij mag dat qua milieuwetgeving niet meer tegenwoordig, tenminste niet als je het laat doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ja maar je kan er een smeerput in maken zoals een FOK!-er heeft gedaan
Ik zou het blauw wat laten zakken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:38 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And I'm feelingggggg blueeeeeeee.....
http://www.funda.nl/koop/(...)-troelstrastraat-17/
dat laatste huis .. ik zou gillend gek worden na vijf minuten in dat huis!quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Dit ziet er echt uit alsof het er tussen is geplakt:
[ afbeelding ]
En ze hebben aparte muren combinaties. In dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je manier van linken werkt ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:46 schreef Rio het volgende:
Aan de rand van 'een stad'...
Iemand die dit herkent?
http://sothebysrealty.nl/(...)33797265/tekoop.html
[ afbeelding ]
edit: lol, als je een foto opslaat is het mysterie opgelost
Prinsensgracht 15 Den Haag
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rare keuken ja, alsof ze er 2 bij elkaar geprakt hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:49 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik zou het blauw wat laten zakken.
Het is best een mooi en praktisch huis, maar het is zo lelijk aangekleed. Die keuken ziet er niet uit. Als je van de gang de kamer in kijkt, kijk je tegen die zware hoek van de open haard aan. Die verpest het zicht op de lichte ruimte. Er is veel werk van de tuin gemaakt en de fotograaf maakte er nog meer werk van. Het voelt aan als 50 foto's van alleen die zithoek in de tuin met lompe stenen en ook een paar van het huis.
Ah, al pratende/formulerende zie ik het: het huis is elegant en de aankleding is lomp. De blauwe badkamer is een buitenbeentje.
De verlichting kan de sfeer maken of breken ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef BillsGate het volgende:
Prachtig! Maar die tl's zijn wel weer sneu
Bedoel je dat gat rechts naast de wasbak? Daar staat de wasmachine. De ingang van de badkamer is vrij normaal (zie de 360 gr foto's)quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan de ingang van die badkamer niet neergezet hebben![]()
[ afbeelding ]
Oh gelukkig, dan valt het mee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:09 schreef TR08 het volgende:
[..]
Bedoel je dat gat rechts naast de wasbak? Daar staat de wasmachine. De ingang van de badkamer is vrij normaal (zie de 360 gr foto's)
oh daar zou ik wel iets van kunnen maken hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 08:20 schreef k_man het volgende:
Gezellige, knusse leefruimte in deze woonboerderij.
[ afbeelding ]
TV-kijken onder het strijken - ook boerderij van k-manquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:07 schreef Fixers het volgende:
Het zijn net Stormtroopers:
[ afbeelding ]
Boerderij van k-man
Dat kan een verwarming/oven zijnquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
Deze woonboerderij heeft meerdere gezichten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kun je hiermee? Word me niet duidelijk in de beschrijving.
[ afbeelding ]
Worst en paling roken, pizza bakken...quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:01 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat kan een verwarming/oven zijn
Schopje naar culinaise a gogoquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:31 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Worst en paling roken, pizza bakken...
Dat ziet er wel treurig uit, dat hele blok trouwens.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zal wel niet. Geen slaapkamer op BG, en ook geen trapliftquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef Ralphmeister het volgende:
Krijg daarom ook het idee dat de voornaamste bezoeker van het zwembad er met een lift ingetild wordt?
Linkje?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:44 schreef Ireth het volgende:
Waarom hangen daar rolgordijntjes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(huis met die blauwe (maar zeer gave!) badkamer!)
En een flinke drempel om het schuurtje in te komen, lijkt mij niet heel waarschijnlijk nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
dat zal wel niet. Geen slaapkamer op BG, en ook geen traplift
quote:
Het ziet eruit alsof daar ramen dichtgetimmerd zijn. Waarschijnlijk waai je het bed uit met ramen aan drie kanten. En de rolgordijntjes laten hangen of toegevoegd om het weggetimmerde wat te neutraliseren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:44 schreef Ireth het volgende:
Waarom hangen daar rolgordijntjes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(huis met die blauwe (maar zeer gave!) badkamer!)
Zo... Is inderdaad niks, veel te openquote:Op donderdag 5 mei 2016 08:20 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Denk ik ook gelijk aan, het zwembad kan noodzakelijk zijn om beweging te krijgen voor iemand die moeite met bewegen heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef Ralphmeister het volgende:
Krijg daarom ook het idee dat de voornaamste bezoeker van het zwembad er met een lift ingetild wordt?
Leuk toch mensen met een hobbyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:34 schreef plons79 het volgende:
[ afbeelding ]
Modelspoorbaan in je tuin...
http://www.funda.nl/koop/(...)7-twijtel-7/#foto-34
En dan zetten ze er geen treintjes op voor de foto'squote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:34 schreef plons79 het volgende:
[ afbeelding ]
Het woongedeelte voorzien van dakisolatie en direct nieuwe pannen. Zolang het dak van de schuur nog dicht is lekker laten liggen, isolatie brengt hier niets.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:09 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Waarom niet het hele dak met dezelfde pannen beleggen?
[ afbeelding ]
Staat toch vreemd zo of ligt dat aan mij?
Waar?
http://www.funda.nl/koop/loenga/huis-49720293-ivige-leane-18/
Dacht eerst dat het de horecaruimte was.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:20 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Heel normaal voor huizen waar vroeger riet op lag. Aan de woonzijde van het huis heb je dan zwart (of donkerblauwe) dakpannen, achter -waar oorspronkelijk riet lag- rood (of bruin-rood).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:09 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Waarom niet het hele dak met dezelfde pannen beleggen?
[ afbeelding ]
Staat toch vreemd zo of ligt dat aan mij?
Waar?
http://www.funda.nl/koop/loenga/huis-49720293-ivige-leane-18/
Geniaal voor kinderen! Binnen rolschaatsen/ fietsen/ weetikwat als het regent.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:20 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Zo is de beste manier om een windmolen te conserveren hem in bedrijf te nemen. Dan blijft alles soepel lopen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:58 schreef TR08 het volgende:
Ik zou in deze ruimte de woonkamer maken en dan het eten met de kraan op tafel zettenGewoon omdat het kan
![]()
[ afbeelding ]
Een van de 2 eerder genoemde boerderijtjes
Heb je de GIGA-CV installatie gezien die er in zit! Dat zal je wel nodig hebben om het een beetje behaagelijk te maken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geniaal voor kinderen! Binnen rolschaatsen/ fietsen/ weetikwat als het regent.
verkeerde topic? of is funda overgenomen door marktplaats?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef LXIV het volgende:
BMW 7 voor maar 5500 euro:
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Ongeveer net zo duur als een Seat Ibiza:
[ afbeelding ]
Maar daarna..
Lees de post erboven en je snapt waarom ik deze vergelijking maak.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
verkeerde topic? of is funda overgenomen door marktplaats?
Omdat dat ook zo is.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:23 schreef LXIV het volgende:
Alleen ben ik bang dat je grote kosten pas komen ná de aankoop.
Ja, ik geloof ook eerder dat het een opoffering is om erfgoed in stand te houden dan een groot plezier om er te wonen. Of je moet zó veel geld hebben dat je alles kunt uitbesteden.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat dat ook zo is.
Praktisch elke eigenaar van een landgoed, kasteel, landhuis etc. die het in goede staat wil houden is daar enorme bedragen aan kwijt en velen redden dat dan ook niet. Zelfs niet de mensen met écht veel geld.
Om een aardig landgoed in goede staat te houden heb je al gauw een of meerdere hoveniers nodig die het hele jaar rond bezig zijn. Om over eventuele restauraties van gebouwen nog maar niet te spreken.
Zoiets drijft dan ook op subsidies, vrijwilligers en allerlei vormen van exploitatie e.d.
En vervolgens kun je in de herfst/winter met een jas in 'huis' lopen omdat zoiets simpelweg niet warm is te krijgen.
Grappig dat jullie dit allemaal zo vreselijk vinden. Ik vind zoiets dus echt ge-wel-dig!quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:20 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel gaaf, maar ik denk dat het in de praktijk toch wel tegenvalt. Om te stoken, om onderhoud te plegen, om schoon te houden etc.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Grappig dat jullie dit allemaal zo vreselijk vinden. Ik vind zoiets dus echt ge-wel-dig!![]()
Echt heerlijk lijkt mij dat, zoveel ruimte en creëert juist een hele toffe ambiance vind ik (al mag/kan het, ook naar mijn smaak, wel iets knusser/gezelliger ingericht worden, maar volgens mij is dat ook echt wel mogelijk).
Ja, dat zal er natuurlijk zeker minder aan zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is wel gaaf, maar ik denk dat het in de praktijk toch wel tegenvalt. Om te stoken, om onderhoud te plegen, om schoon te houden etc.
Ik denk dat je het beste kunt wonen naar wat je nodig hebt (ruimte is ook een noodzaak). Maar alles wat daar bovenop komt is op termijn alleen maar overlast. Hoeveel kamers wil je in een huis? Woonkamer, sérre, vier slaapkamers, speelkamer, studeerkamer, hobby/werkkamer. Laten we zeggen een stuk of 10 kamers. Wat moet je met 20 kamers? Dat zijn er echt 10 teveel, waar je wel de lasten maar weinig lusten van hebt.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, dat zal er natuurlijk zeker minder aan zijn.
Oh, maar het ging me even puur om die hele grote ruimte als woonkamer + keuken. Niet om alles daaromheen (al zijn er zeker nog wel wat dingen die ik erg tof aan dat huis vind). Tenzij ik die commercieel zou gaan gebruiken, hoef ik echt niet zo veel kamers.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste kunt wonen naar wat je nodig hebt (ruimte is ook een noodzaak). Maar alles wat daar bovenop komt is op termijn alleen maar overlast. Hoeveel kamers wil je in een huis? Woonkamer, sérre, vier slaapkamers, speelkamer, studeerkamer, hobby/werkkamer. Laten we zeggen een stuk of 10 kamers. Wat moet je met 20 kamers? Dat zijn er echt 10 teveel, waar je wel de lasten maar weinig lusten van hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:08 schreef Gaoxing het volgende:
En dat zijn wel heel ernstige drijfhulpjes voor zo'n minizwembad
Nee hoor, heeft nooit riet op gelegen. Heel veel boerderijen zijn hier zo. Woonzijde zwart, schuurgedeelte rode pannen. Pannen waren goedkoper dan rietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Heel normaal voor huizen waar vroeger riet op lag. Aan de woonzijde van het huis heb je dan zwart (of donkerblauwe) dakpannen, achter -waar oorspronkelijk riet lag- rood (of bruin-rood).
Zie het al voor me, met je zit-schrob-dweilmachine door je woonkamer heenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is wel gaaf, maar ik denk dat het in de praktijk toch wel tegenvalt. Om te stoken, om onderhoud te plegen, om schoon te houden etc.
Een Roomba of 3 kan geen kwaad denk ikquote:Op maandag 9 mei 2016 13:56 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zie het al voor me, met je zit-schrob-dweilmachine door je woonkamer heen
Bij veel villa's die we hier tegenkwamen, zie je bv. 10 kamers waarvan 2 slaapkamers. Daar zijn de verhoudingen duidelijk zoek. Maar ik erger me ook aan huizen met een enorme masterslaapkamer met uitgebreide badkamer, terwijl de twee of drie andere slaapkamertjes het samen met een eenvoudig badkamer moeten doen. Ook hier is sprake van smakeloosheid en gebrek aan gezonde proporties.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste kunt wonen naar wat je nodig hebt (ruimte is ook een noodzaak). Maar alles wat daar bovenop komt is op termijn alleen maar overlast. Hoeveel kamers wil je in een huis? Woonkamer, sérre, vier slaapkamers, speelkamer, studeerkamer, hobby/werkkamer. Laten we zeggen een stuk of 10 kamers. Wat moet je met 20 kamers? Dat zijn er echt 10 teveel, waar je wel de lasten maar weinig lusten van hebt.
Meerdere badkamers (zoals je in de VS ziet, met een badkamer per slaapkamer) lijkt me vooral veel ellende met schoonmaken en zo. Één grote badkamer en een eigen wastafel met spiegel en kastje per slaapkamer vind ik voldoende.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:16 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Bij veel villa's die we hier tegenkwamen, zie je bv. 10 kamers waarvan 2 slaapkamers. Daar zijn de verhoudingen duidelijk zoek. Maar ik erger me ook aan huizen met een enorme masterslaapkamer met uitgebreide badkamer, terwijl de twee of drie andere slaapkamertjes het samen met een eenvoudig badkamer moeten doen. Ook hier is sprake van smakeloosheid en gebrek aan gezonde proporties.
Bij huizen voor grote gezinnen is een eenvoudige 2e badkamer op zolder wel handig. Maar dus niet een uitgebreide badkamer die alleen via de enorme masterslaapkamer te bereiken is en een rothokje voor de rest van het huishouden. Die kleine hokjes zijn trouwens ook lastig schoonmaken.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Meerdere badkamers (zoals je in de VS ziet, met een badkamer per slaapkamer) lijkt me vooral veel ellende met schoonmaken en zo. Één grote badkamer en een eigen wastafel met spiegel en kastje per slaapkamer vind ik voldoende.
Dat klinkt als de ideale seniorenwoning.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:31 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ach, als ik de situatie bij mijn moeder zie; slaapkamer beneden, met grote badkamer aansluitend (bad, dubbele wastafel, douche, toilet en bidet) en boven nog twee slaapkamers (voor logees, knutselen, sporten) met kleine badkamer (douche, wastafel en toilet). Voor die twee keer per jaar dat er loges zijn is het wel handig.
Het is dan ook wel een hele grote tuin.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:34 schreef plons79 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat de slaapkamer op de beganegrond gesitueerd is? Seniorenwoning heeft bij mij een beetje negatieve bijklank terwijl een slaapkamer op de beganegrond naar mijn mening toch wel een toegevoegde waarde kan hebbenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:37 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat klinkt als de ideale seniorenwoning.
wow, die is raar!quote:Op maandag 9 mei 2016 21:53 schreef Ireth het volgende:
Het duurde even voor ik doorhad waar ik naar zat te kijken
[ afbeelding ]
Hier
de tyfus....wat afgrijselijkquote:Op maandag 9 mei 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja leuk al dat kleur.
ow en laten we de vele kinderfoto's beneden niet vergeten.
Die foto's nemen ze heus wel mee hoor... En de meeste kleur zit op de muren, nieuw behangetje of verfkwastje er overheen en je hebt het weer precies zo saai wit als je maar wil.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja leuk al dat kleur.
Die afgrijselijke kleur in de kinderkamers is zo weg inderdaad. En die rode keuken, anders dan de kleur is het wel een mooie keuken, mooi compleet en goed ingedeeld. Ook het sanitair is een stuk mooier dan je van de buitenkant zo verwachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 07:36 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Die foto's nemen ze heus wel mee hoor... En de meeste kleur zit op de muren, nieuw behangetje of verfkwastje er overheen en je hebt het weer precies zo saai wit als je maar wil.
Alleen die rode keuken, daar zou ik aan moeten wennen.
Als dat huis dichterbij stond (voor dezelfde prijs) zou ik het zo willen hebben
Staat hier best dicht bij hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 07:36 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Die foto's nemen ze heus wel mee hoor... En de meeste kleur zit op de muren, nieuw behangetje of verfkwastje er overheen en je hebt het weer precies zo saai wit als je maar wil.
Alleen die rode keuken, daar zou ik aan moeten wennen.
Als dat huis dichterbij stond (voor dezelfde prijs) zou ik het zo willen hebben
Jemig, al die kinderfoto's. Weten ze anders niet meer hoe hun kinderen eruit zien?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:10 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja leuk al dat kleur.
Ik mis iets geloof ik, wat is er voor bijzonders te zien?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:53 schreef Ireth het volgende:
Het duurde even voor ik doorhad waar ik naar zat te kijken
[ afbeelding ]
Hier
Het lijkt alsof het één foto is met het trapgat in het midden. Maar het zijn 2 foto's... als je naar de site gaat en je ziet de foto ervoor, zie je dat het anders zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:59 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik mis iets geloof ik, wat is er voor bijzonders te zien?
Het is een overloop met een trapgat en een garderobekast met een spiegeldeur. Het zijn geen 2 foto's.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Het lijkt alsof het één foto is met het trapgat in het midden. Maar het zijn 2 foto's... als je naar de site gaat en je ziet de foto ervoor, zie je dat het anders zit.
Nu ik beter kijk denk ik dat het nog anders zit: het is wel één foto maar links is een spiegel!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:13 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Het lijkt alsof het één foto is met het trapgat in het midden. Maar het zijn 2 foto's... als je naar de site gaat en je ziet de foto ervoor, zie je dat het anders zit.
Ah ja, nu zie ik het ook!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:19 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Nu ik beter kijk denk ik dat het nog anders zit: het is wel één foto maar links is een spiegel!
Edit: wat Bartje zegt dus
hahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:32 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou Wim, als jij nou met je computerzooi in de kast gaat zitten
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)9524-bordeslaan-400/
Op die tafel hoort glas te liggenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:45 schreef k_man het volgende:
Leuke tafel... een glas er op zetten gaat niet lukken.
[ afbeelding ]
Mooi huis. Lekker ruim en lichtquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:45 schreef k_man het volgende:
Leuke tafel... een glas er op zetten gaat niet lukken.
[ afbeelding ]
Nooit verlegen om een bloemenvaasjequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:46 schreef Rio het volgende:
Aan de rand van 'een stad'...
Iemand die dit herkent?
http://sothebysrealty.nl/(...)33797265/tekoop.html
[ afbeelding ]
edit: lol, als je een foto opslaat is het mysterie opgelost
Prinsensgracht 15 Den Haag
Is helemaal niet aan de rand van de stad, maar midden in het centrum...quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit verlegen om een bloemenvaasje
[ afbeelding ]
Zo ziet het er buiten uit
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn de tegels groenquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:16 schreef marcb1974 het volgende:
Het zwembad schoonmaken kan nooit kwaad, zo groen is weer niet zo uitnodigend (wat mij betreft):
[ afbeelding ]
Wat ervoor stond was ook al niet afgemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef ddx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde huis, is de voordeur zo breed of de doorgang naar de trap zo smal?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:27 schreef R2R het volgende:
Creatief gelegd vloertje.
[ afbeelding ]
Bij het leggen van de vlonderplaten zet het door.
[ afbeelding ]
De trap is smal en steil. Die extra breedte zie je binnen als een wandkast. 't Is niet te zien op de plattegrond. De benadrukte schoorsteen evenmin.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:28 schreef bondage het volgende: [..]
Zelfde huis, is de voordeur zo breed of de doorgang naar de trap zo smal?
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:33 schreef draadstalig het volgende:
[ afbeelding ]
Even lekker het vuurkorfje aan...
VET !quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:32 schreef k_man het volgende:
Als ik denk aan al die dagen
Dat ik mij zo heb misdragen
Dan denk ik
Had ik maar een tijdmachine
Maar die heb ik niet
Dus zal ik mij gedragen
En zal ik blijven sparen
Sparen voor een tijdmachine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jammer van die enorme lap grond, maar wat een gaaf huis zo. Nu eens niet half vergaan en in de sixties of seventies blijven steken, maar gewoon keurig onderhouden, ik vind de badkamers zo tof. Het komt allemaal rechtstreeks uit zo'n interieurboek uit die tijd, prachtig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:01 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
VET !
Zou er zo gaan wonen
Laat maar...![]()
¤ 2.600.000 k.k.![]()
Vind het altijd moeilijk voor te stellen dat we over 40 jaar precies hetzelfde gaan zeggen over de huidige trendsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:32 schreef k_man het volgende:
Dan denk ik
Maar die heb ik niet
Dus zal ik mij gedragen
En zal ik blijven sparen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over 40 jaar zijn de houten Home Sweet Home-bordjes en Xenosboedda's échte retro-collectorsitemsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vind het altijd moeilijk voor te stellen dat we over 40 jaar precies hetzelfde gaan zeggen over de huidige trends
vergeet de obligate antracietgrijze hoekbank nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Over 40 jaar zijn de houten Home Sweet Home-bordjes en Xenosboedda's échte retro-collectorsitems
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Over 40 jaar zijn de houten Home Sweet Home-bordjes en Xenosboedda's échte retro-collectorsitems
oh, dan moet ik ze maar goed bewarenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom vindt jij het jammer van die enorme lap grond dan ?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja jammer van die enorme lap grond, maar wat een gaaf huis zo. Nu eens niet half vergaan en in de sixties of seventies blijven steken, maar gewoon keurig onderhouden, ik vind de badkamers zo tof. Het komt allemaal rechtstreeks uit zo'n interieurboek uit die tijd, prachtig.
Ik klikte deze nog even aan: Ging er vanuit dat er hier niet opgeruimd was voor de makelaar kwam, maar het meeste kon al wel eens ingepakt zijn:quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:56 schreef Trekrecord het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er bijzonder uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo... Is inderdaad niks, veel te openDoe dan maar mijn kleine, knusse woonkamer
Vind het gebouw zelf ook helemaal niet mooi aan de buitenkant, net een of andere vage mutatie wat uit die achterste schuur komt.
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:32 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk, die woonkamer zou ik, op een paar aanpassingen na (schrootjes bv) zo willen hebben. Mooie vloer, mooi kleed, mooie bank en tafel enz. Ook de keuken heeft tenminste smoelwerk, en niet dat 13 in een dozijn van wat je nu zo veel zietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:32 schreef k_man het volgende:
Dan denk ik
Maar die heb ik niet
Dus zal ik mij gedragen
En zal ik blijven sparen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:34 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ook de keuken heeft tenminste smoelwerk
plint onder is vreselijk! en die ombouw voor die gordijntjes ook not done net als een bruine tegel op de wand in dat formaat....en zo mankeert er vast meer, ben bang dat gasfornuis ook nou niet je van het is bv, kortom geloof niet dat die keuken het zou wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:34 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Eigenlijk, die woonkamer zou ik, op een paar aanpassingen na (schrootjes bv) zo willen hebben. Mooie vloer, mooi kleed, mooie bank en tafel enz. Ook de keuken heeft tenminste smoelwerk, en niet dat 13 in een dozijn van wat je nu zo veel ziet
Er is een webwinkel voor dierenspullen gevestigd op dit adres... Verklaart alleen niet de koffers in plastic.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:33 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik klikte deze nog even aan: Ging er vanuit dat er hier niet opgeruimd was voor de makelaar kwam, maar het meeste kon al wel eens ingepakt zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net mijn huis (voor de verbouwing)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:32 schreef k_man het volgende:
Dan denk ik
Maar die heb ik niet
Dus zal ik mij gedragen
En zal ik blijven sparen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat mijn leolux meubels daar meer kans op makenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
De pure wansmaak. Goede persiflage op iets.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat mijn leolux meubels daar meer kans op maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah. Het zit geweldig, echt waar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De pure wansmaak. Goede persiflage op iets.
Dat zal gerust hoor. De derrière vindt daar ongetwijfeld een comfortabele plaats om te rusten.quote:
De Pallone is al 27 jaar oud en wordt nog steeds gewoon verkocht, ik zie niet gebeuren dat die over 10 jaar ineens geridiculiseerd worden, vind het prachtige stoelen (en ze zitten inderdaad fantastisch).quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat mijn leolux meubels daar meer kans op maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:14 schreef ziekdrama het volgende:
Een schilderij blurren. Tsjah.
[ afbeelding ]
Maak van dat enigszins maar behoorlijk, aan de foto's te zien moet er veel gebeuren. Her en der zijn op de foto's behoorlijke lekkages zichtbaar met bijbehorende aantasting van het houtwerk.quote:Het pand is enigszins gedateerd
Er is inderdaad geen houtwerk te bekennen wat goed in de lak zit allemaal kaal en deels verrot.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:22 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Maak van dat enigszins maar behoorlijk, aan de foto's te zien moet er veel gebeuren. Her en der zijn op de foto's behoorlijke lekkages zichtbaar met bijbehorende aantasting van het houtwerk.
Een design klassieker, nee, geridiculiseerd gaat hij niet worden, maar het zal een gewild stijlmeubel blijven. Mocht leolux er mee stoppen ze te maken (waarom zouden ze) zullen ze over een X aantal jaar nog gewild zijn. Ze zitten vreselijk goed, net als alle leolux stoelen en banken trouwens, heb er de nodige van. Je kan beter een goede tweedehands leolux kopen dan een nieuw prulletje van Ikea.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De Pallone is al 27 jaar oud en wordt nog steeds gewoon verkocht, ik zie niet gebeuren dat die over 10 jaar ineens geridiculiseerd worden, vind het prachtige stoelen (en ze zitten inderdaad fantastisch).
Gaaf! En onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:32 schreef k_man het volgende:
Dan denk ik
Maar die heb ik niet
Dus zal ik mij gedragen
En zal ik blijven sparen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee erg mooi objectquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:57 schreef k_man het volgende:
Het pand zelf is ook bepaald niet lelijk.
[ afbeelding ]
Eén blik op de Vijftig tinten grijs en je hebt het tijdperk in beeld. En de coniferen uit de jaren 70 worden langzaamaan vervangen door bamboe. Dus grijzen & bamboe wordt iconisch.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vind het altijd moeilijk voor te stellen dat we over 40 jaar precies hetzelfde gaan zeggen over de huidige trends
Maar nu praat je over woonkamers als balzalen of, zoals je zelf zei, dat een standaardrijtjeshuis erin past. In een gewoon huis heb je de hele kamer vol met 2 van die stoelen. Of je moet ze alleen om op te zitten hebben en niet om naar te kijken, dan kan je ze rustig tussen het andere meubilair in proppen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een design klassieker, nee, geridiculiseerd gaat hij niet worden, maar het zal een gewild stijlmeubel blijven. Mocht leolux er mee stoppen ze te maken (waarom zouden ze) zullen ze over een X aantal jaar nog gewild zijn. Ze zitten vreselijk goed, net als alle leolux stoelen en banken trouwens, heb er de nodige van. Je kan beter een goede tweedehands leolux kopen dan een nieuw prulletje van Ikea.
Schim en kok zullen het familiespook zijn, die zich uit de schapenstal verdreven voelt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:53 schreef Stokken_en_stenen het volgende: Een schim! of is het een Spook
![]()
[ afbeelding ]
Inclusief kok?
[ afbeelding ]
Wel een kjoet bijgebouw![]()
[ afbeelding ]
Waar?
http://www.funda.nl/koop/maarn/huis-49738422-de-laagt-8/
¤ 18.000 per jaar betalen voor de erfpachtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:57 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik binnen geweest...Imponerend ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:57 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het tocht wel lekker in je rug.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een design klassieker, nee, geridiculiseerd gaat hij niet worden, maar het zal een gewild stijlmeubel blijven.
Dan moet je je huis wat beter isoleren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar het tocht wel lekker in je rug.
Er zitten ook geen leuningen op.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Dan moet je je huis wat beter isoleren.
Ik vind de stoel ook niks, maar ieder z'n ding.quote:
We mogen eigenlijk niet slowchatten dus sluit ik snel dit topic en open een nieuw deeltjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind de stoel ook niks, maar ieder z'n ding.![]()
Als we allemaal op dezelfde Ikea-stoelen zitten is dat ook saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |