Ultieme kamperhut aan de buitenkant.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:06 schreef ddx het volgende:
Afbouwen is niet gelukt dus makelaar zet er maar wat kunst in en probeert het te verkopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-ten-habraken-15/
En dan heb je zo'n plaats en kun je er niet eens een brug in kwijt, zou ik wel een minpunt vinden.quote:
Ja maar je kan er een smeerput in maken zoals een FOK!-er heeft gedaanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan heb je zo'n plaats en kun je er niet eens een brug in kwijt, zou ik wel een minpunt vinden.
Wat wil je ook met Schijndel (speek uit als Skeindel) als buurdorpquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Ultieme kamperhut aan de buitenkant.
De bouw duurt ook echt al minstens 3 jaar, elke week werd er 1 baksteen gelegd geloof ik.
Volgens mij mag dat qua milieuwetgeving niet meer tegenwoordig, tenminste niet als je het laat doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:28 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ja maar je kan er een smeerput in maken zoals een FOK!-er heeft gedaan
Ik zou het blauw wat laten zakken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:38 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And I'm feelingggggg blueeeeeeee.....
http://www.funda.nl/koop/(...)-troelstrastraat-17/
dat laatste huis .. ik zou gillend gek worden na vijf minuten in dat huis!quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Dit ziet er echt uit alsof het er tussen is geplakt:
[ afbeelding ]
En ze hebben aparte muren combinaties. In dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je manier van linken werkt ook nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:46 schreef Rio het volgende:
Aan de rand van 'een stad'...
Iemand die dit herkent?
http://sothebysrealty.nl/(...)33797265/tekoop.html
[ afbeelding ]
edit: lol, als je een foto opslaat is het mysterie opgelost
Prinsensgracht 15 Den Haag
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rare keuken ja, alsof ze er 2 bij elkaar geprakt hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:49 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik zou het blauw wat laten zakken.
Het is best een mooi en praktisch huis, maar het is zo lelijk aangekleed. Die keuken ziet er niet uit. Als je van de gang de kamer in kijkt, kijk je tegen die zware hoek van de open haard aan. Die verpest het zicht op de lichte ruimte. Er is veel werk van de tuin gemaakt en de fotograaf maakte er nog meer werk van. Het voelt aan als 50 foto's van alleen die zithoek in de tuin met lompe stenen en ook een paar van het huis.
Ah, al pratende/formulerende zie ik het: het huis is elegant en de aankleding is lomp. De blauwe badkamer is een buitenbeentje.
De verlichting kan de sfeer maken of breken ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef BillsGate het volgende:
Prachtig! Maar die tl's zijn wel weer sneu
Bedoel je dat gat rechts naast de wasbak? Daar staat de wasmachine. De ingang van de badkamer is vrij normaal (zie de 360 gr foto's)quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan de ingang van die badkamer niet neergezet hebben![]()
[ afbeelding ]
Oh gelukkig, dan valt het mee.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:09 schreef TR08 het volgende:
[..]
Bedoel je dat gat rechts naast de wasbak? Daar staat de wasmachine. De ingang van de badkamer is vrij normaal (zie de 360 gr foto's)
oh daar zou ik wel iets van kunnen maken hoorquote:Op donderdag 5 mei 2016 08:20 schreef k_man het volgende:
Gezellige, knusse leefruimte in deze woonboerderij.
[ afbeelding ]
TV-kijken onder het strijken - ook boerderij van k-manquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:07 schreef Fixers het volgende:
Het zijn net Stormtroopers:
[ afbeelding ]
Boerderij van k-man
Dat kan een verwarming/oven zijnquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
Deze woonboerderij heeft meerdere gezichten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kun je hiermee? Word me niet duidelijk in de beschrijving.
[ afbeelding ]
Worst en paling roken, pizza bakken...quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:01 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat kan een verwarming/oven zijn
Schopje naar culinaise a gogoquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:31 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Worst en paling roken, pizza bakken...
Dat ziet er wel treurig uit, dat hele blok trouwens.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zal wel niet. Geen slaapkamer op BG, en ook geen trapliftquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef Ralphmeister het volgende:
Krijg daarom ook het idee dat de voornaamste bezoeker van het zwembad er met een lift ingetild wordt?
Linkje?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:44 schreef Ireth het volgende:
Waarom hangen daar rolgordijntjes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(huis met die blauwe (maar zeer gave!) badkamer!)
En een flinke drempel om het schuurtje in te komen, lijkt mij niet heel waarschijnlijk nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:53 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
dat zal wel niet. Geen slaapkamer op BG, en ook geen traplift
quote:
Het ziet eruit alsof daar ramen dichtgetimmerd zijn. Waarschijnlijk waai je het bed uit met ramen aan drie kanten. En de rolgordijntjes laten hangen of toegevoegd om het weggetimmerde wat te neutraliseren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:44 schreef Ireth het volgende:
Waarom hangen daar rolgordijntjes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(huis met die blauwe (maar zeer gave!) badkamer!)
Zo... Is inderdaad niks, veel te openquote:Op donderdag 5 mei 2016 08:20 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Denk ik ook gelijk aan, het zwembad kan noodzakelijk zijn om beweging te krijgen voor iemand die moeite met bewegen heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef Ralphmeister het volgende:
Krijg daarom ook het idee dat de voornaamste bezoeker van het zwembad er met een lift ingetild wordt?
Leuk toch mensen met een hobbyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:34 schreef plons79 het volgende:
[ afbeelding ]
Modelspoorbaan in je tuin...
http://www.funda.nl/koop/(...)7-twijtel-7/#foto-34
En dan zetten ze er geen treintjes op voor de foto'squote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:34 schreef plons79 het volgende:
[ afbeelding ]
Modelspoorbaan in je tuin...
http://www.funda.nl/koop/(...)7-twijtel-7/#foto-34
Het woongedeelte voorzien van dakisolatie en direct nieuwe pannen. Zolang het dak van de schuur nog dicht is lekker laten liggen, isolatie brengt hier niets.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:09 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Waarom niet het hele dak met dezelfde pannen beleggen?
[ afbeelding ]
Staat toch vreemd zo of ligt dat aan mij?
Waar?
http://www.funda.nl/koop/loenga/huis-49720293-ivige-leane-18/
Dacht eerst dat het de horecaruimte was.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:20 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Heel normaal voor huizen waar vroeger riet op lag. Aan de woonzijde van het huis heb je dan zwart (of donkerblauwe) dakpannen, achter -waar oorspronkelijk riet lag- rood (of bruin-rood).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:09 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Waarom niet het hele dak met dezelfde pannen beleggen?
[ afbeelding ]
Staat toch vreemd zo of ligt dat aan mij?
Waar?
http://www.funda.nl/koop/loenga/huis-49720293-ivige-leane-18/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |