quote:
Dit dus, zonder foto's is het topic echt een heel stuk minder leuk.quote:Op zondag 24 april 2016 18:40 schreef flipsen het volgende:
Ben ik verdwaald? Dit is toch het foto-topic en niet het linkdump topic
Wat let je het zelf te doen?quote:
ik peins me suf, maar is dat toevallig pal naast dat verzorgingstehuis?quote:Op zondag 24 april 2016 17:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Staat al lang te koop , is al paar keer verhuurd, weer te koop maar het schiet niet op met de verkoop. Nou moet ik zeggen dat ze ht wel eens iets aantrekkelijker zouden kunnen presenteren want eerlijk is eerlijk: aantrekkelijk is het nu niet. Potentie wel maar na heel goed kijken (en een pot geld)
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-49714819-pascalweg-47/
Gewoon foto's plaatsen, vriend. Jengelen doen wij wel.quote:Op zondag 24 april 2016 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat let je het zelf te doen?Mijn tablet wilde niet dus daar maar linkjes, dat het teveel moeite is om één vinger te klikken op een link is zoooooooo vreselijk 2015 en zoooo het teken van de hedendaagse stupiditeit, joehoe, een link, een LINK, dat is zo'n ding waar ALLE foto's in staan
One fingerclick is just one mouseclick away
![]()
Gok eerder ex-verhuur. De badkamer ziet er nog netjes uit.quote:Op zondag 24 april 2016 17:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Uitgewoond? "Hoezo, hoe komt je daar nou bij?"
Kon geen foto kiezen dus:
http://www.funda.nl/koop/(...)511-zuiderterras-80/
En als de advertentie weg is of op een andere plek staat werken de linkjes niet meerquote:Op zondag 24 april 2016 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wat let je het zelf te doen?Mijn tablet wilde niet dus daar maar linkjes, dat het teveel moeite is om één vinger te klikken op een link is zoooooooo vreselijk 2015 en zoooo het teken van de hedendaagse stupiditeit, joehoe, een link, een LINK, dat is zo'n ding waar ALLE foto's in staan
![]()
Dan werken de foto's ook niet meer.quote:Op zondag 24 april 2016 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als de advertentie weg is of op een andere plek staat werken de linkjes niet meerDat is waar mensen last van hebben.
Vaak welquote:
Dan is het echt een linkdump topic; en dat is nou juist de bedoeling nietquote:Op zondag 24 april 2016 19:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
![]()
normaal staan die er bij, al dan niet verdekt opgesteld in een woord.quote:Op zondag 24 april 2016 21:08 schreef Oksel het volgende:
Kan iemand even linkjes bij de foto's posten? Die mis ik toch echt.
quote:Op zondag 24 april 2016 21:08 schreef Oksel het volgende:
Kan iemand even linkjes bij de foto's posten? Die mis ik toch echt.
Staan eronder.quote:Op zondag 24 april 2016 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
normaal staan die er bij, al dan niet verdekt opgesteld in een woord.
goede bezigquote:
Tnxquote:Op zondag 24 april 2016 21:06 schreef cvboer2 het volgende:
Even diverse linkjes omgezet naar een foto.
Ik zat me al af te vragen waarom iedereen zo liep te mekkeren, ik zag de ene foto na de anderequote:Op zondag 24 april 2016 21:06 schreef cvboer2 het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:24 schreef cvboer2 het volgende:
Watertoren als woning: http://www.funda.nl/koop/(...)dijk-1/fotos/#foto-1
quote:Op zondag 24 april 2016 21:06 schreef cvboer2 het volgende:
ik zag 'm voor 't eerst tbhquote:Op zondag 24 april 2016 23:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die is sowieso wel vaker voorbij gekomen hier.
Een tijdcapsule zeker. Maar zo erg jaren zeventig dat ik, hoewel het heel mooi ontworpen is alleen maar kan denken aan centerparcs huisjes door de kaal stenen muren en al dat bruine hout.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:05 schreef k_man het volgende:
En nog een echte tijdcapsule.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat donders mooi!quote:Op woensdag 20 april 2016 09:31 schreef k_man het volgende:
Tijdje geleden dat we een molen hadden. En zeker zo'n fraaie.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |