Zo lang de TT nog een spelfout bevat, hoef je niks te vrezen...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef FANN het volgende:
Ow jee, nu durf ik zelf niet meer te posten...
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang de TT nog een spelfout bevat, hoef je niks te vrezen...
Die lust is rauwquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Lienekien, die is toch ook zo fanatiek
Spellingscontrole of spellingcontrole, beide varianten zijn goedquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang de TT nog een spelfout bevat, hoef je niks te vrezen...
ah... geredquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spellingscontrole of spellingcontrole, beide varianten zijn goed
https://onzetaal.nl/taala(...)el-of-spellingsregel
Saved by the bell...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spellingscontrole of spellingcontrole, beide varianten zijn goed
https://onzetaal.nl/taala(...)el-of-spellingsregel
Dam sgreiv ick fanav nu alez vaut...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef chufi het volgende:
Maar aan het eind van dit topic moet iedereen foutloos posten anders komt Sas langs
wat is topic strepen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Jullie hoeven mijn tt niet te serieus te nemen, maar mag ik dit ene topic strepen?
Je lijkt wel een Poolquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dam sgreiv ick fanav nu alez vaut...
Halve topic vol met spellentjesquote:
Benquote:
Kut eendquote:
Lekkerquote:
Turkse pizza.Eigen gemaakte knoflooksaus. Oeps,dat gaat morgen lastig worden.quote:
Want heb je weer een date en ga je uit je mond stinken?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Turkse pizza.Eigen gemaakte knoflooksaus. Oeps,dat gaat morgen lastig worden.
Nee ik ben even druk met moeders.Ze heeft een nieuwe heup.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Want heb je weer een date en ga je uit je mond stinken?
niemand wil mij op de koffie hebben, ik ben een serpentquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wil Sas ook op de koffie hebben...
Skattiequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
niemand wil mij op de koffie hebben, ik ben een serpent
Ah ok dat verklaart het.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben even druk met moeders.Ze heeft een nieuwe heup.
Ik heb een aap op de koelkastquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
niemand wil mij op de koffie hebben, ik ben een serpent
Lol mijn vader was antiquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dat verklaart het.
Ik kreeg vroeger nooit knoflook, want mijn vader mocht het niet..
de Heup die ik kende had een hond, die heette Pan, van Pandoraquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben even druk met moeders.Ze heeft een nieuwe heup.
Wat een wazige dwaas ben jequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
de Heup die ik kende had een hond, die heette Pan, van Pandora
Kijk dat snap ik welquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Want heb je weer een date en ga je uit je mond stinken?
quote:
Ja ok doeg he?quote:
Nee hoor je bent een aanwinstquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh oke. hebben mensen alweer genoeg van mij?
dankjewel Soury.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor je bent een aanwinst[ afbeelding ]
Ze doen eerst nog even een dutje op de bank om tegen 11 uur weer even te ontwakenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh oke. hebben mensen alweer genoeg van mij?
Ik heb wel eens een cursus schrijfhouding gehad. "Dat is mooi."quote:
Ik doe geen dutjesquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen eerst nog even een dutje op de bank om tegen 11 uur weer even te ontwaken
Wie schrijft er tegenwoordig nog?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een cursus schrijfhouding gehad. "Dat is mooi.
Kreeg je op je flikker omdat je linkshandig wasquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een cursus schrijfhouding gehad. "Dat is mooi.
het laatste dat ik schreef was weet ik niet meer een getalquote:
"Squirrels are mammals, which have sharp front teeth. They belong to the rodent family."quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:57 schreef Soury het volgende:
Kreeg je op je flikker omdat je linkshandig was
Dat was een overschrijving naar mijn bankrekeningquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het laatste dat ik schreef was weet ik niet meer een getal
Vroeger kon ik nog lezen wat ik schreef, maar nu is het bijna onleesbaarquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het laatste dat ik schreef was weet ik niet meer een getal
Ohh ja echt he? Ik krabbel soms wat op een adres ofzo. Shit zegquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger kon ik nog lezen wat ik schreef, maar nu is het bijna onleesbaar
Komt denk ik ook dat we er nooit meer voor gaan zitten zoals Hut in zn 1e jaarquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ja echt he? Ik krabbel soms wat op een adres ofzo. Shit zeg
We hebben toch wel serieus brieven geschreven.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt denk ik ook dat we er nooit meer voor gaan zitten zoals Hut in zn 1e jaar
Ja echt nog wel ... Gewoon liefdesbrieven en zoquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben toch wel serieus brieven geschreven.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt nog wel ... Gewoon liefdesbrieven en zo
Ja nou ik niet. Dat was ook kutquote:
Dank jequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een cursus schrijfhouding gehad. "Dat is mooi."
Wij Whatsapp'ten altijd...quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog een stapel brieven van Donald uit onze begintijd en hij van mij![]()
Toen zat hij bij de marine en was weleens weken weg.
Toen wij elkaar pas leerden kennen bestond de mobiele telefoon niet nog eensquote:
Die van mij zat in Rozendaal,de groene barret. Kwam hij langs in zijn pak.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog een stapel brieven van Donald uit onze begintijd en hij van mij![]()
Toen zat hij bij de marine en was weleens weken weg.
Mannen in uniformquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij zat in Rozendaal,de groene barret. Kwam hij langs in zijn pak.![]()
Haha en dan schrijven en het ging vaak net zo mis met woorden als op fok
Al bijna 40 jaar...quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen wij elkaar pas leerden kennen bestond de mobiele telefoon niet nog eens
Kennen jij en Mw elkaar dan nog niet zolang?
Teringquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En misschien nog wel langer, we woonden als leuter al bij elkaar in de buurt...
hahaquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was een overschrijving naar mijn bankrekening
Ik werd altijd vanuit Spanje gebeld. De zus van mn ex werkte toen nog achter zo'n schakelbord in een Telefonica centrale... Zo kon mn ex uren gratis met me bellen...quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen wij elkaar pas leerden kennen bestond de mobiele telefoon niet nog eens
Kennen jij en Mw elkaar dan nog niet zolang?
Sally Sparrowquote:
Ah ja dat is wel grappig ik kende mijn ex ook al jaren langer. Maar nooit geen oog voor elkaarquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En misschien nog wel langer, we woonden als leuter al bij elkaar in de buurt...
Nee, eind middelbare school.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whatsapp ammehoela
Lagere schoolliefde?
Dat scheelde aardig wat pesetasquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd altijd vanuit Spanje gebeld. De zus van mn ex werkte toen nog achter zo'n schakelbord in een Telefonica centrale... Zo kon mn ex uren gratis met me bellen...
Of een soort Fannetjequote:Op vrijdag 15 april 2016 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whatsapp ammehoela
Lagere schoolliefde?
Jack Sparrow is a fictional character portrayed by Johnny Depp.quote:
Johnny Depp is dan wel weer okquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Jack Sparrow is a fictional character portrayed by Johnny Depp.
Dat is ook wel al heel lang, ik vond ons al lang met 31 jaar.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, eind middelbare school.
Maar toen kenden we elkaar al wat jaartjes, we zaten bij elkaar in de klas...
Johnny Depp has never played a space man, and he can never have to much hair.quote:
Ben je weer aan het cleverbotten?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Johnny Depp has never played a space man, and he can never have to much hair.
snap ik niet / interesseert me een beetjequote:Op vrijdag 15 april 2016 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel al heel lang, ik vond ons al lang met 31 jaar.
achquote:
Mag ik zeggen dat ik het super irritant vind?quote:
Over twintig jaar is het net zo normaal als naar de bakker gaan nu.quote:
avantgardisten werden nooit goed begrepenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het super irritant vind?
Ik ben er weg vanquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
avantgardisten werden nooit goed begrepen
Ik zit op de middelbare school ik ben 14 jaar.
O oke veel plezier ermee dan ga maar lekker zoenen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het super irritant vind?
Hij was geen spaceman in the astronauts wife?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Johnny Depp has never played a space man, and he can never have to much hair.
wat is datquote:
Voer je bericht in, maar zorg dat je onder de 250 karakters blijft!quote:
Bij PM wil dat wel eens niet werken is mn ervaringquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
zie je een nummertje rechtsboven in je scherm? klik er maar op
Ik wil jou echt wel op de koffiequote:
Ik koop sigaren voor drquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil jou echt wel op de koffie![]()
Op de wijn lijkt me nog leuker.
Plaatje van die meid met sigaar wilde op de ene of andere vreemde manier niet.....eigen doos gaat dus niet op.quote:
De chagrijnige taalnaziequote:
Piet_Piraat post hier niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk hč, nog geen onvertogen woord vanavond
Waar ?quote:
Is ie niet waard.quote:
Erg goed. Ik geniet echt van de maaltijden. Varieer nog niet genoeg, maar doe m'n best.quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
Maar hoe bevalt al dat groenvoer je Tong?
Als je echt eet wat je post ben je goed op weg.. Ja wat variatie zou wel kunnen.. Maar hoe goed ben je in de keuken?quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erg goed. Ik geniet echt van de maaltijden. Varieer nog niet genoeg, maar doe m'n best.
Ben slecht in de keuken. Maar krijg één keer per week thuis kookles. Leerzaam. Qua budget is het niet veel. Maar is wel te doen.quote:
TREE neemt het verder over.quote:
EN hoe is de stand van zaken op dit vroege uur?quote:Op zaterdag 16 april 2016 06:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
TREE neemt het verder over.
Goedemorgen
Zijn die verantwoord bij het afvallen ? Veel suikers ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:54 schreef chufi het volgende:
Zo maar eens wat aardbeien schoonmaken en invriezen, ze waren in de aanbieding en zijn heerlijk door smoothies
Heb net 1.2 Kilo ingevrorenquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
Wat zijn mensen op Fok soms vermoeiend![]()
Ik ga ook aardbeien uit de aanbieding halen
10 aardbeien voor 3,69quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
Wat zijn mensen op Fok soms vermoeiend![]()
Ik ga ook aardbeien uit de aanbieding halen
Nee niet in Noordquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... daar ben ik nog nooit geweest, ik weet niet eens of die hier is
Nee, da's wel jammer en ook geen Dirk toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daarentegen weer geen Jumbo in de buurt
Dirk was hier wel, heel lang geleden.. Geen idee waar die nu zit ... B&L volgens mij..quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, da's wel jammer en ook geen Dirk toch?![]()
Maar jij hebt misschien Aldi of Liddl?
Gewonnen of gekocht?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:33 schreef Treehut362 het volgende:
Half uur eerder vandaag.een boek over 193's commercial art
Met erotische prenten ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:34 schreef Treehut362 het volgende:
en nog een boek maar dat zeg ik niet
DIe is toch de andere kant opquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:40 schreef Deisyy het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
"Wat is een hakingkruis?"
Mijn jeugdschoenen heb ik inmiddels weggegooidquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:11 schreef sacha het volgende:
ik zoek schoenen voor de Aap, tegenwoordig maatje 41
dat gaat snelquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:11 schreef sacha het volgende:
ik zoek schoenen voor de Aap, tegenwoordig maatje 41
Oh dan is het goed .. Leuk zetje voor jullie 2quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit?![]()
we betalen zelluf
ik zoek voor de Aap maar kom allemaal dingen tegen die ik zelf wilquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn jeugdschoenen heb ik inmiddels weggegooid
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zoek voor de Aap maar kom allemaal dingen tegen die ik zelf wil
praat voor jezelluf ja!quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit?![]()
we betalen zelluf
Laat hem zelf eens zoeken, misschien dat het hem wel luktquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zoek voor de Aap maar kom allemaal dingen tegen die ik zelf wil
niet eens zo'n slecht ideequote:Op zaterdag 16 april 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem zelf eens zoeken, misschien dat het hem wel lukt
ja, dan kiest ie schoenen met lampjesquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem zelf eens zoeken, misschien dat het hem wel lukt
voor hoeveel heb jij ze gezien? zoek ik even mee, maar niet bij Planet Sport kopenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef sacha het volgende:
deze, en nu nog shoppen voor minder duur![]()
[ afbeelding ]
¤ 79,95quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
voor hoeveel heb jij ze gezien? zoek ik even mee, maar niet bij Planet Sport kopen
Zeg je dat ie zelf de batterijen moet betalenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dan kiest ie schoenen met lampjes
http://www.sarenza.nl/geo(...)0000117414#ectrans=1quote:
maat 41quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.sarenza.nl/geo(...)0000117414#ectrans=1
10 euro goedkoper en als je op de website komt kan je een tientje welkomskorting krijgen, even emailadres invullen, scheel 20 euro
ik was er al mee gestopt omdat ik het ineens niet meer lekker vond, maar wat was er dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:50 schreef chufi het volgende:
Radler bier test op Kassa voor Fann... Niet meer drinken, zoek maar op uitzendinggemist
Gewoon een test... En dat er veels te veel suiker inzit..quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was er al mee gestopt omdat ik het ineens niet meer lekker vond, maar wat was er dan?
ah... teveel suikerquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een test... En dat er veels te veel suiker inzit..
gaat het nu over boter?quote:
2 dingen .. Ging over voeding oa roomboter vs magarine.. en de Radler-testquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
gaat het nu over boter?dat het slecht is enzo.... en dat margarine beter is?
![]()
je moet niet álles geloven hoor
ow.... doe mij toch maar boterquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
2 dingen .. Ging over voeding oa roomboter vs magarine.. en de Radler-test
Echte boter is veel lekkerder dat zeker.. EN het valt allemaal wel mee natuurlijk. Of je moet elke dag 3 witte boterhammen echte boter met hagelslag eten, 10 jaar langquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
zegt de meneer van Kassa...
maar ik zeg van niet
Precies......... er gaan dágen voorbij dat ik niet eens brood eet trouwensquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Echte boter is veel lekkerder dat zeker.. EN het valt allemaal wel mee natuurlijk. Of je moet elke dag 3 boterhammen echte boter met hagelslag eten, 10 jaar lang
Maar je bakt gewoon in olie toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies......... er gaan dágen voorbij dat ik niet eens brood eet trouwens![]()
maar áls ik boter op mijn brood wil dan lekker roomboter
Dat wel , maar geen boter en zo weinig mogelijk vet...quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef FANN het volgende:
en dan lekker zo dat eigeel bolletje kapotmaken en over je hele brood smeren
béétje boter zal wel moetenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel , maar geen boter en zo weinig mogelijk vet...
paar druppels oliequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
béétje boter zal wel moetenanders krijg je zo'n raar ei
nee eMarketingquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewonnen of gekocht?
[..]
Met erotische prenten ?
lijkt wel van zijdequote:
de zool heel belangrijk dat de zool goed vastgeplakt zitquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef sacha het volgende:
deze, en nu nog shoppen voor minder duur![]()
[ afbeelding ]
joh 3 euro bij de kringloopquote:
OKquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
vind ik nou niet zo fris andermans schoenennet als ondergoed
Gewoon inbinden die hap dan groeien ze niet meerquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
die moet je dan wel hebben hč, en het is een kind, met groeiende voeten hut
dat had ik liever niet willen zienquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon inbinden die hap dan groeien ze niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn al duur genoeg die kinderen
Vanmiddag roomboter gekocht en gebruikt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
2 dingen .. Ging over voeding oa roomboter vs magarine.. en de Radler-test
goed zoquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag roomboter gekocht en gebruikt.
voor op je hoofd?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag roomboter gekocht en gebruikt.
wat zegt u?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:18 schreef chufi het volgende:
Weer iets gemist..Over 2 topics posten en dan snel de ene ... Zeik-topic OK
1 witte wijnquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:29 schreef sacha het volgende:
1 dubbele boterham met kaas en 2 witte puntjes met ossenworst
Niets..quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
Ik kan het ook effe niet volgen, wat is er met de zeikhoek?
zoiets heb ik al eens geplaats daarquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, had ik gezien, zag er lekker uit![]()
doe eens een recept in de kookhoek ofzo
Ik heb nu geen zin in te kijken maar ik kijk morgen wel ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Basis is hetzelfde ... alleen wat variatie met ingredienten
door de koffiequote:Op zaterdag 16 april 2016 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier ook!
Altijd![]()
zelfs bij mijn koffie
Hier was het .. Deel 1 alquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nu geen zin in te kijken maar ik kijk morgen wel ofzo
gemberwortel theequote:Op zaterdag 16 april 2016 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is hippiethee?
die brandnetelzooi waar Chuf mee aan kwam zetten?![]()
Nee
KLinkt goedquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok. Gisteren zat er ook champignons en paprikas door
Das ook een special die ik ooit besteld hebquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
Of ik twee koekenpannen heb die op elkaar passen denk ik niet eigenlijk ...
ow...quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ook een special die ik ooit besteld heb
jawelquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nooit gedronken....
is niet lekker zeker?
plat bord, maar dan moet je een vaste hand hebben en wachten tot de bovenkant bijna gaar wordtquote:
gember?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:44 schreef chufi het volgende:
In stukjes snijden met een prikker er in leuke tapa ook
weet je welke ook lekker is?quote:
Of een deksel? kan dat niet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
plat bord, maar dan moet je een vaste hand hebben en wachten tot de bovenkant bijna gaar wordt
jamaar jamaar rooibosquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je welke ook lekker is?
Yogi Tea
ik heb af en toe een andere maar die ik nu in huis heb is deze
http://www.detuinen.nl/yo(...)ille-biologisch.html
is heel zacht ofzo
Je proeft Vanillequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |