Precies......... er gaan dágen voorbij dat ik niet eens brood eet trouwensquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Echte boter is veel lekkerder dat zeker.. EN het valt allemaal wel mee natuurlijk. Of je moet elke dag 3 boterhammen echte boter met hagelslag eten, 10 jaar lang
Maar je bakt gewoon in olie toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies......... er gaan dágen voorbij dat ik niet eens brood eet trouwens![]()
maar áls ik boter op mijn brood wil dan lekker roomboter
Dat wel , maar geen boter en zo weinig mogelijk vet...quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef FANN het volgende:
en dan lekker zo dat eigeel bolletje kapotmaken en over je hele brood smeren
béétje boter zal wel moetenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel , maar geen boter en zo weinig mogelijk vet...
paar druppels oliequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
béétje boter zal wel moetenanders krijg je zo'n raar ei
nee eMarketingquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewonnen of gekocht?
[..]
Met erotische prenten ?
lijkt wel van zijdequote:
de zool heel belangrijk dat de zool goed vastgeplakt zitquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef sacha het volgende:
deze, en nu nog shoppen voor minder duur![]()
[ afbeelding ]
joh 3 euro bij de kringloopquote:
OKquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
vind ik nou niet zo fris andermans schoenennet als ondergoed
Gewoon inbinden die hap dan groeien ze niet meerquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
die moet je dan wel hebben hè, en het is een kind, met groeiende voeten hut
dat had ik liever niet willen zienquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon inbinden die hap dan groeien ze niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn al duur genoeg die kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |