niet eens zo'n slecht ideequote:Op zaterdag 16 april 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem zelf eens zoeken, misschien dat het hem wel lukt
ja, dan kiest ie schoenen met lampjesquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat hem zelf eens zoeken, misschien dat het hem wel lukt
voor hoeveel heb jij ze gezien? zoek ik even mee, maar niet bij Planet Sport kopenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef sacha het volgende:
deze, en nu nog shoppen voor minder duur![]()
[ afbeelding ]
¤ 79,95quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
voor hoeveel heb jij ze gezien? zoek ik even mee, maar niet bij Planet Sport kopen
Zeg je dat ie zelf de batterijen moet betalenquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dan kiest ie schoenen met lampjes
http://www.sarenza.nl/geo(...)0000117414#ectrans=1quote:
maat 41quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.sarenza.nl/geo(...)0000117414#ectrans=1
10 euro goedkoper en als je op de website komt kan je een tientje welkomskorting krijgen, even emailadres invullen, scheel 20 euro
ik was er al mee gestopt omdat ik het ineens niet meer lekker vond, maar wat was er dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:50 schreef chufi het volgende:
Radler bier test op Kassa voor Fann... Niet meer drinken, zoek maar op uitzendinggemist
Gewoon een test... En dat er veels te veel suiker inzit..quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was er al mee gestopt omdat ik het ineens niet meer lekker vond, maar wat was er dan?
ah... teveel suikerquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een test... En dat er veels te veel suiker inzit..
gaat het nu over boter?quote:
2 dingen .. Ging over voeding oa roomboter vs magarine.. en de Radler-testquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
gaat het nu over boter?dat het slecht is enzo.... en dat margarine beter is?
![]()
je moet niet álles geloven hoor
ow.... doe mij toch maar boterquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
2 dingen .. Ging over voeding oa roomboter vs magarine.. en de Radler-test
Echte boter is veel lekkerder dat zeker.. EN het valt allemaal wel mee natuurlijk. Of je moet elke dag 3 witte boterhammen echte boter met hagelslag eten, 10 jaar langquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
zegt de meneer van Kassa...
maar ik zeg van niet
Precies......... er gaan dágen voorbij dat ik niet eens brood eet trouwensquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Echte boter is veel lekkerder dat zeker.. EN het valt allemaal wel mee natuurlijk. Of je moet elke dag 3 boterhammen echte boter met hagelslag eten, 10 jaar lang
Maar je bakt gewoon in olie toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies......... er gaan dágen voorbij dat ik niet eens brood eet trouwens![]()
maar áls ik boter op mijn brood wil dan lekker roomboter
Dat wel , maar geen boter en zo weinig mogelijk vet...quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:17 schreef FANN het volgende:
en dan lekker zo dat eigeel bolletje kapotmaken en over je hele brood smeren
béétje boter zal wel moetenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel , maar geen boter en zo weinig mogelijk vet...
paar druppels oliequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
béétje boter zal wel moetenanders krijg je zo'n raar ei
nee eMarketingquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewonnen of gekocht?
[..]
Met erotische prenten ?
lijkt wel van zijdequote:
de zool heel belangrijk dat de zool goed vastgeplakt zitquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:36 schreef sacha het volgende:
deze, en nu nog shoppen voor minder duur![]()
[ afbeelding ]
joh 3 euro bij de kringloopquote:
OKquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
vind ik nou niet zo fris andermans schoenennet als ondergoed
Gewoon inbinden die hap dan groeien ze niet meerquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:51 schreef sacha het volgende:
[..]
die moet je dan wel hebben hč, en het is een kind, met groeiende voeten hut
dat had ik liever niet willen zienquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon inbinden die hap dan groeien ze niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn al duur genoeg die kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |