Zo lang de TT nog een spelfout bevat, hoef je niks te vrezen...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef FANN het volgende:
Ow jee, nu durf ik zelf niet meer te posten...
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang de TT nog een spelfout bevat, hoef je niks te vrezen...
Die lust is rauwquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Lienekien, die is toch ook zo fanatiek
Spellingscontrole of spellingcontrole, beide varianten zijn goedquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang de TT nog een spelfout bevat, hoef je niks te vrezen...
ah... geredquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spellingscontrole of spellingcontrole, beide varianten zijn goed
https://onzetaal.nl/taala(...)el-of-spellingsregel
Saved by the bell...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spellingscontrole of spellingcontrole, beide varianten zijn goed
https://onzetaal.nl/taala(...)el-of-spellingsregel
Dam sgreiv ick fanav nu alez vaut...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef chufi het volgende:
Maar aan het eind van dit topic moet iedereen foutloos posten anders komt Sas langs
wat is topic strepen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Jullie hoeven mijn tt niet te serieus te nemen, maar mag ik dit ene topic strepen?
Je lijkt wel een Poolquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dam sgreiv ick fanav nu alez vaut...
Halve topic vol met spellentjesquote:
Benquote:
Kut eendquote:
Lekkerquote:
Turkse pizza.Eigen gemaakte knoflooksaus. Oeps,dat gaat morgen lastig worden.quote:
Want heb je weer een date en ga je uit je mond stinken?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Turkse pizza.Eigen gemaakte knoflooksaus. Oeps,dat gaat morgen lastig worden.
Nee ik ben even druk met moeders.Ze heeft een nieuwe heup.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Want heb je weer een date en ga je uit je mond stinken?
niemand wil mij op de koffie hebben, ik ben een serpentquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wil Sas ook op de koffie hebben...
Skattiequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
niemand wil mij op de koffie hebben, ik ben een serpent
Ah ok dat verklaart het.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben even druk met moeders.Ze heeft een nieuwe heup.
Ik heb een aap op de koelkastquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
niemand wil mij op de koffie hebben, ik ben een serpent
Lol mijn vader was antiquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dat verklaart het.
Ik kreeg vroeger nooit knoflook, want mijn vader mocht het niet..
de Heup die ik kende had een hond, die heette Pan, van Pandoraquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben even druk met moeders.Ze heeft een nieuwe heup.
Wat een wazige dwaas ben jequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
de Heup die ik kende had een hond, die heette Pan, van Pandora
Kijk dat snap ik welquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Want heb je weer een date en ga je uit je mond stinken?
quote:
Ja ok doeg he?quote:
Nee hoor je bent een aanwinstquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh oke. hebben mensen alweer genoeg van mij?
dankjewel Soury.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor je bent een aanwinst[ afbeelding ]
Ze doen eerst nog even een dutje op de bank om tegen 11 uur weer even te ontwakenquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh oke. hebben mensen alweer genoeg van mij?
Ik heb wel eens een cursus schrijfhouding gehad. "Dat is mooi."quote:
Ik doe geen dutjesquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen eerst nog even een dutje op de bank om tegen 11 uur weer even te ontwaken
Wie schrijft er tegenwoordig nog?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een cursus schrijfhouding gehad. "Dat is mooi.
Kreeg je op je flikker omdat je linkshandig wasquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een cursus schrijfhouding gehad. "Dat is mooi.
het laatste dat ik schreef was weet ik niet meer een getalquote:
"Squirrels are mammals, which have sharp front teeth. They belong to the rodent family."quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:57 schreef Soury het volgende:
Kreeg je op je flikker omdat je linkshandig was
Dat was een overschrijving naar mijn bankrekeningquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het laatste dat ik schreef was weet ik niet meer een getal
Vroeger kon ik nog lezen wat ik schreef, maar nu is het bijna onleesbaarquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het laatste dat ik schreef was weet ik niet meer een getal
Ohh ja echt he? Ik krabbel soms wat op een adres ofzo. Shit zegquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger kon ik nog lezen wat ik schreef, maar nu is het bijna onleesbaar
Komt denk ik ook dat we er nooit meer voor gaan zitten zoals Hut in zn 1e jaarquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ja echt he? Ik krabbel soms wat op een adres ofzo. Shit zeg
We hebben toch wel serieus brieven geschreven.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt denk ik ook dat we er nooit meer voor gaan zitten zoals Hut in zn 1e jaar
Ja echt nog wel ... Gewoon liefdesbrieven en zoquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben toch wel serieus brieven geschreven.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt nog wel ... Gewoon liefdesbrieven en zo
Ja nou ik niet. Dat was ook kutquote:
Dank jequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een cursus schrijfhouding gehad. "Dat is mooi."
Wij Whatsapp'ten altijd...quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog een stapel brieven van Donald uit onze begintijd en hij van mij![]()
Toen zat hij bij de marine en was weleens weken weg.
Toen wij elkaar pas leerden kennen bestond de mobiele telefoon niet nog eensquote:
Die van mij zat in Rozendaal,de groene barret. Kwam hij langs in zijn pak.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog een stapel brieven van Donald uit onze begintijd en hij van mij![]()
Toen zat hij bij de marine en was weleens weken weg.
Mannen in uniformquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij zat in Rozendaal,de groene barret. Kwam hij langs in zijn pak.![]()
Haha en dan schrijven en het ging vaak net zo mis met woorden als op fok
Al bijna 40 jaar...quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen wij elkaar pas leerden kennen bestond de mobiele telefoon niet nog eens
Kennen jij en Mw elkaar dan nog niet zolang?
Teringquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En misschien nog wel langer, we woonden als leuter al bij elkaar in de buurt...
hahaquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was een overschrijving naar mijn bankrekening
Ik werd altijd vanuit Spanje gebeld. De zus van mn ex werkte toen nog achter zo'n schakelbord in een Telefonica centrale... Zo kon mn ex uren gratis met me bellen...quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen wij elkaar pas leerden kennen bestond de mobiele telefoon niet nog eens
Kennen jij en Mw elkaar dan nog niet zolang?
Sally Sparrowquote:
Ah ja dat is wel grappig ik kende mijn ex ook al jaren langer. Maar nooit geen oog voor elkaarquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En misschien nog wel langer, we woonden als leuter al bij elkaar in de buurt...
Nee, eind middelbare school.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whatsapp ammehoela
Lagere schoolliefde?
Dat scheelde aardig wat pesetasquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd altijd vanuit Spanje gebeld. De zus van mn ex werkte toen nog achter zo'n schakelbord in een Telefonica centrale... Zo kon mn ex uren gratis met me bellen...
Of een soort Fannetjequote:Op vrijdag 15 april 2016 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whatsapp ammehoela
Lagere schoolliefde?
Jack Sparrow is a fictional character portrayed by Johnny Depp.quote:
Johnny Depp is dan wel weer okquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Jack Sparrow is a fictional character portrayed by Johnny Depp.
Dat is ook wel al heel lang, ik vond ons al lang met 31 jaar.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, eind middelbare school.
Maar toen kenden we elkaar al wat jaartjes, we zaten bij elkaar in de klas...
Johnny Depp has never played a space man, and he can never have to much hair.quote:
Ben je weer aan het cleverbotten?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Johnny Depp has never played a space man, and he can never have to much hair.
snap ik niet / interesseert me een beetjequote:Op vrijdag 15 april 2016 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel al heel lang, ik vond ons al lang met 31 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |