Zo lang de TT nog een spelfout bevat, hoef je niks te vrezen...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef FANN het volgende:
Ow jee, nu durf ik zelf niet meer te posten...
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang de TT nog een spelfout bevat, hoef je niks te vrezen...
Die lust is rauwquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Lienekien, die is toch ook zo fanatiek
Spellingscontrole of spellingcontrole, beide varianten zijn goedquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang de TT nog een spelfout bevat, hoef je niks te vrezen...
ah... geredquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spellingscontrole of spellingcontrole, beide varianten zijn goed
https://onzetaal.nl/taala(...)el-of-spellingsregel
Saved by the bell...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spellingscontrole of spellingcontrole, beide varianten zijn goed
https://onzetaal.nl/taala(...)el-of-spellingsregel
Dam sgreiv ick fanav nu alez vaut...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:11 schreef chufi het volgende:
Maar aan het eind van dit topic moet iedereen foutloos posten anders komt Sas langs
wat is topic strepen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Jullie hoeven mijn tt niet te serieus te nemen, maar mag ik dit ene topic strepen?
Je lijkt wel een Poolquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dam sgreiv ick fanav nu alez vaut...
Halve topic vol met spellentjesquote:
Benquote:
Kut eendquote:
Lekkerquote:
Turkse pizza.Eigen gemaakte knoflooksaus. Oeps,dat gaat morgen lastig worden.quote:
Want heb je weer een date en ga je uit je mond stinken?quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Turkse pizza.Eigen gemaakte knoflooksaus. Oeps,dat gaat morgen lastig worden.
Nee ik ben even druk met moeders.Ze heeft een nieuwe heup.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Want heb je weer een date en ga je uit je mond stinken?
niemand wil mij op de koffie hebben, ik ben een serpentquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wil Sas ook op de koffie hebben...
Skattiequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
niemand wil mij op de koffie hebben, ik ben een serpent
Ah ok dat verklaart het.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben even druk met moeders.Ze heeft een nieuwe heup.
Ik heb een aap op de koelkastquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
niemand wil mij op de koffie hebben, ik ben een serpent
Lol mijn vader was antiquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dat verklaart het.
Ik kreeg vroeger nooit knoflook, want mijn vader mocht het niet..
de Heup die ik kende had een hond, die heette Pan, van Pandoraquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben even druk met moeders.Ze heeft een nieuwe heup.
Wat een wazige dwaas ben jequote:Op vrijdag 15 april 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
de Heup die ik kende had een hond, die heette Pan, van Pandora
Kijk dat snap ik welquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Want heb je weer een date en ga je uit je mond stinken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |