Mag ik zeggen dat ik het super irritant vind?quote:
Over twintig jaar is het net zo normaal als naar de bakker gaan nu.quote:
avantgardisten werden nooit goed begrepenquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het super irritant vind?
Ik ben er weg vanquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
avantgardisten werden nooit goed begrepen
Ik zit op de middelbare school ik ben 14 jaar.
O oke veel plezier ermee dan ga maar lekker zoenen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het super irritant vind?
Hij was geen spaceman in the astronauts wife?quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Johnny Depp has never played a space man, and he can never have to much hair.
wat is datquote:
Voer je bericht in, maar zorg dat je onder de 250 karakters blijft!quote:
Bij PM wil dat wel eens niet werken is mn ervaringquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
zie je een nummertje rechtsboven in je scherm? klik er maar op
Ik wil jou echt wel op de koffiequote:
Ik koop sigaren voor drquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil jou echt wel op de koffie![]()
Op de wijn lijkt me nog leuker.
Plaatje van die meid met sigaar wilde op de ene of andere vreemde manier niet.....eigen doos gaat dus niet op.quote:
De chagrijnige taalnaziequote:
Piet_Piraat post hier niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk hč, nog geen onvertogen woord vanavond
Waar ?quote:
Is ie niet waard.quote:
Erg goed. Ik geniet echt van de maaltijden. Varieer nog niet genoeg, maar doe m'n best.quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
Maar hoe bevalt al dat groenvoer je Tong?
Als je echt eet wat je post ben je goed op weg.. Ja wat variatie zou wel kunnen.. Maar hoe goed ben je in de keuken?quote:Op zaterdag 16 april 2016 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erg goed. Ik geniet echt van de maaltijden. Varieer nog niet genoeg, maar doe m'n best.
Ben slecht in de keuken. Maar krijg één keer per week thuis kookles. Leerzaam. Qua budget is het niet veel. Maar is wel te doen.quote:
TREE neemt het verder over.quote:
EN hoe is de stand van zaken op dit vroege uur?quote:Op zaterdag 16 april 2016 06:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
TREE neemt het verder over.
Goedemorgen
Zijn die verantwoord bij het afvallen ? Veel suikers ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:54 schreef chufi het volgende:
Zo maar eens wat aardbeien schoonmaken en invriezen, ze waren in de aanbieding en zijn heerlijk door smoothies
Heb net 1.2 Kilo ingevrorenquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
Wat zijn mensen op Fok soms vermoeiend![]()
Ik ga ook aardbeien uit de aanbieding halen
10 aardbeien voor 3,69quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
Wat zijn mensen op Fok soms vermoeiend![]()
Ik ga ook aardbeien uit de aanbieding halen
Nee niet in Noordquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... daar ben ik nog nooit geweest, ik weet niet eens of die hier is
Nee, da's wel jammer en ook geen Dirk toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daarentegen weer geen Jumbo in de buurt
Dirk was hier wel, heel lang geleden.. Geen idee waar die nu zit ... B&L volgens mij..quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, da's wel jammer en ook geen Dirk toch?![]()
Maar jij hebt misschien Aldi of Liddl?
Gewonnen of gekocht?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:33 schreef Treehut362 het volgende:
Half uur eerder vandaag.een boek over 193's commercial art
Met erotische prenten ?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:34 schreef Treehut362 het volgende:
en nog een boek maar dat zeg ik niet
DIe is toch de andere kant opquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:40 schreef Deisyy het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/
"Wat is een hakingkruis?"
Mijn jeugdschoenen heb ik inmiddels weggegooidquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:11 schreef sacha het volgende:
ik zoek schoenen voor de Aap, tegenwoordig maatje 41
dat gaat snelquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:11 schreef sacha het volgende:
ik zoek schoenen voor de Aap, tegenwoordig maatje 41
Oh dan is het goed .. Leuk zetje voor jullie 2quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit?![]()
we betalen zelluf
ik zoek voor de Aap maar kom allemaal dingen tegen die ik zelf wilquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn jeugdschoenen heb ik inmiddels weggegooid
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zoek voor de Aap maar kom allemaal dingen tegen die ik zelf wil
praat voor jezelluf ja!quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit?![]()
we betalen zelluf
Laat hem zelf eens zoeken, misschien dat het hem wel luktquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zoek voor de Aap maar kom allemaal dingen tegen die ik zelf wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |