Mensen herkennen zich er in. Iedereen die wel eens gevoetbald heeft in de buurt van een stad weet hoe het zit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
Wauw, deel 3 al.
Het woord 'marokkanen' in de TT zorgt hier altijd voor zeer boeiende discussies.
Haat zit diepquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
Wauw, deel 3 al.
Het woord 'marokkanen' in de TT zorgt hier altijd voor zeer boeiende discussies.
Zo nu en dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Komt omdat Marokkanen zo nu en dan gewoon een grensrechter doodschoppen.
Voetbalhooliganisme is toch meer Nederlandse/Europese cultuur.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Beter dat ze de voetbal competities op nationaliteiten indelen. De ergernis begint al met het feit dat je ze niet kan verstaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef bamibij het volgende:
Overigens heeft hij misschien wel een punt, maar dan vooral in de context van hoe betrokken allochtonen zich vaak voelen bij hun amateurclub: namelijk totaal niet.
Zo'n club draait op vrijwilligers en allochtone ouders zie ik toch een stuk minder vaak achter de bar, rijden naar uitwedstrijden enzovoorts. Ook hebben veel Marrokanen minder met de 'zuipen in de kantine'-cultuur.
Maar een etnisch monopolie op voetbalgeweld op het veld hebben ze zeker niet. Iemand hier wel eens tegen kampers gevoetbald? Of boeren? Verschrikkelijk. Dan liever op Rotterdam-Zuid tegen de Achmed's en Hassans.
Zelfbescherming door iemand dood te schoppen? Is dat Noord-Afrikaanse logica?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo nu en dan?
1x gebeurd omdat een volwassen man kinderen uitdaagden en met een grenstrechtervlag op ze instak.
Zelfbescherming van die jongens.
Hij is trouwens na de wedstrijd gewoon nog naar huis geweest en heeft een pilsje gepakt in de kantine.
Daarna is ie pas overleden.
Weet niet wat voor scheidsrechters er altijd fluiten/floten bij jou dan, maar hier werd men altijd duidelijk te verstaan gegeven dat we in Nederland waren en dat er Nederlands gesproken diende te worden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beter dat ze de voetbal competities op nationaliteiten indelen. De ergernis begint al met het feit dat je ze niet kan verstaan.
Kennen Marokkanen überhaupt het woord zelfreflectie? Of moet werkelijk alles afgeschoven worden op iemand anders.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo nu en dan?
1x gebeurd omdat een volwassen man kinderen uitdaagden en met een grenstrechtervlag op ze instak.
Hij is trouwens na de wedstrijd gewoon nog naar huis geweest en heeft een pilsje gepakt in de kantine.
Dit is toch wel de meest droevige opmerking in dit gehele topic.quote:
Ah oké hij vroeg er dus om..quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo nu en dan?
Als en volwassen man als een gek op je insteekt snap ik dat die kinderen ( 2 Marokkanen en de rest waren volgens mij Antillianen) zich beschermen .quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zelfbescherming door iemand dood te schoppen? Is dat Noord-Afrikaanse logica?
Thuiswedstrijden ligt aan de scheidsrechter. Uitwedstrijden praat de scheids gewoon in eigen taal met de spelers van de thuisclub. Het moge duidelijk zijn, ik voetbalde op zeer laag niveauquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Weet niet wat voor scheidsrechters er altijd fluiten/floten bij jou dan, maar hier werd men altijd duidelijk te verstaan gegeven dat we in Nederland waren en dat er Nederlands gesproken diende te worden.
Lees eens een topic door waar een Moslima met hoofddoek word aangevallen door tokkies.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit is toch wel de meest droevige opmerking in dit gehele topic.
Dus de grensrechter was degene die zich niet volwassen gedroegquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als en volwassen man als een gek op je insteekt snap ik dat die kinderen ( 2 Marokkanen en de rest waren volgens mij Antillianen) zich beschermen .
Was nooit de bedoeling om hem dood te trappen , hij heeft pech gehad maar had het ook kunnen voorkomen door zich als een volwassen man te gedragen.
Zonde
Eens.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:06 schreef bamibij het volgende:
laten we psv cl even negeren en doorgaan met de wél interessante discussie
Ja heel logisch eigenlijk zijn die 'kinderen' pas écht slachtoffer..quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als en volwassen man als een gek op je insteekt snap ik dat die kinderen ( 2 Marokkanen en de rest waren volgens mij Antillianen) zich beschermen .
Was nooit de bedoeling om hem dood te trappen , hij heeft pech gehad maar had het ook kunnen voorkomen door zich als een volwassen man te gedragen.
Zonde
wat ik alleen niet snap is dat er direct weer wordt gedaan alsof Marrokanen/Marrokaanse elftallen er een monopolie op hebben.quote:
Klopt, hij had er boven moeten staan en gewoon rustig weg kunnen lopen ipv van ze uit te dagen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dus de grensrechter was degene die zich niet volwassen gedroeg
Ja maar hij toont wel hoe veel Marokkanen echt denken. Totaal wereldvreemd, geen enkele vorm van zelfreflectie en altijd het slachtoffer.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:06 schreef bamibij het volgende:
Jawel maar kankeren op Marokkanen is leukerquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
wat ik alleen niet snap is dat er direct weer wordt gedaan alsof Marrokanen/Marrokaanse elftallen er een monopolie op hebben.
nooit tegen kampers gevoetbald?
Probleem met voetbal is ook gewoon dat er jammer genoeg zo ontzettend veel tokkies op af komen.. welk kleurtje die tokkies hebben interesseert me geen reet, vind degene die ik niet kan verstaan net zo irritant als de Henk die ik wel kan verstaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:06 schreef Toefjes het volgende:
Thuiswedstrijden ligt aan de scheidsrechter. Uitwedstrijden praat de scheids gewoon in eigen taal met de spelers van de thuisclub. Het moge duidelijk zijn, ik voetbalde op zeer laag niveauMede door de wekelijkse vechtpartijen, of dreiging daarvan er na 2 seizoenen mee gestopt.
Ze hebben geen monopolie. Turken van het zelfde laken een pak. Als je achter staat is het te doen, maar als je op voorsprong komt is het een garantie dat er geprovoceerd gaat worden. 1 Keer happen en het gaat los.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
wat ik alleen niet snap is dat er direct weer wordt gedaan alsof Marrokanen/Marrokaanse elftallen er een monopolie op hebben.
Ik ben gaan tennissen daarna. Elkaar complimenteren met een knap gemaakt punt en de winnaar betaalt het drankje van de verliezer na afloopquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Probleem met voetbal is ook gewoon dat er jammer genoeg zo ontzettend veel tokkies op af komen.. welk kleurtje die tokkies hebben interesseert me geen reet, vind degene die ik niet kan verstaan net zo irritant als de Henk die ik wel kan verstaan.
Anders moet je lekker met een vrijdagavondcompetitie mee gaan doen als dat bij jou in de buurt ook is
8 tegen 8 op half veld en erna aan het bier
Kinderenquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lees eens een topic door waar een Moslima met hoofddoek word aangevallen door tokkies.
Hypocriet.
Ja maar zij... huilie huilie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lees eens een topic door waar een Moslima met hoofddoek word aangevallen door tokkies.
Hypocriet.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:06 schreef bamibij het volgende:
Jawel hoor, net zo erg. Heb wel eens een wedstrijd moeten vlaggen, is ook altijd heel prettig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de mildere NWS gebruikers, maar zelfs ik zie dat de Marokkanen een mislukt experiment zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jawel maar kankeren op Marokkanen is leuker
Boszoomquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:10 schreef Toefjes het volgende:
1 Keer een wedstrijd gehad tegen FC Boszoom, daar speelde de hele harde kern van Feyenoord![]()
Dus eigen schuld?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zonde
Ga je schamen x 3.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo nu en dan?
Dat is het risico van een experiment en dus het probleem van NL, ik lig er nie wakker van.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de mildere NWS gebruikers, maar zelfs ik zie dat de Marokkanen een mislukt experiment zijn.
Wat krijgen we nou weer?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de mildere NWS gebruikers, maar zelfs ik zie dat de Marokkanen een mislukt experiment zijn.
Hypocriet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Ga je schamen x 3.
Dat je dit uit je toetsenbord krijgt.
Dit zegt alles over de Marokkaanse mentaliteit.
Het was in een toernooi dat we tegen ze speelden, de wedstrijd daarna kregen we het aan de stok met een allochtonenteam. Stonden ze al aan de zijlijn te popelen om ons te mogen helpenquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:16 schreef bamibij het volgende:
Was iets met dat ze wel snapten dat buitenstaanders het maar een bedreigend clubje vonden, maar dat ze het onderling altijd alleen maar leuk hadden
eerste voorbeeld was het verbranden van een ajax trainingspak van een jeugdteamen dat tegenstanders in het veld 'ludiek' werden bedreigd
Wie?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Einmal ist keinmal, bedoel je? Dat mag je niet meerekenen?
Ik weet niet of het je bedoeling is, maar het komt nu over dat je het geweld van die jongens goedpraat.quote:
Volgens de meeste hier wel idd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dus toen die vrouw in Amsterdam die tasjesdief doodreed, was het ook zijn eigen risico? Die vrouw had ook niet de bedoeling om hem te doden...
Die vrouw was gewoon een smerige racist jeweettoch..quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je bedoeling is, maar het komt nu over dat je het geweld van die jongens goedpraat.
Omdat die grensrechter met zijn vlag die jongens sloeg, was hun reactie gerechtvaardigd.
Dus toen die vrouw in Amsterdam die tasjesdief doodreed, was het ook zijn eigen risico? Die vrouw had ook niet de bedoeling om hem te doden...
Tsja, hoe wil je iemand die te laf is om toe te geven dat de fout volledig bij de Marokkanen in kwestie lag en in plaats daarvan maar verhaaltjes gaat verzinnen dan noemen ?quote:
Het is wel een verschil dat wanneer Nederlandse jongens ruzie krijgen op het veld, de ouders ze eerder tot de orde roepen dan dat een complete Marokkaanse familie zijn gelijk gaat halen door mee te vechten. Dat is wel echt een verschil.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef bamibij het volgende:
Overigens heeft hij misschien wel een punt, maar dan vooral in de context van hoe betrokken allochtonen zich vaak voelen bij hun amateurclub: namelijk totaal niet.
Zo'n club draait op vrijwilligers en allochtone ouders zie ik toch een stuk minder vaak achter de bar, rijden naar uitwedstrijden enzovoorts. Ook hebben veel Marrokanen minder met de 'zuipen in de kantine'-cultuur.
Maar een etnisch monopolie op voetbalgeweld op het veld hebben ze zeker niet. Iemand hier wel eens tegen kampers gevoetbald? Of boeren? Verschrikkelijk. Dan liever op Rotterdam-Zuid tegen de Achmed's en Hassans.
Omdat men blijft happen op die troll.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom posten we al 3 topics over deze nobuddie.
Wij komen voor elkaar opquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is wel een verschil dat wanneer Nederlandse jongens ruzie krijgen op het veld, de ouders ze eerder tot de orde roepen dan dat een complete Marokkaanse familie zijn gelijk gaat halen door mee te vechten. Dat is wel echt een verschil.
Zou kunnen dat het bij hun clubs niet zo is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:32 schreef Woelwater het volgende:
Hoorde net op de radio een telefoongesprek, er werden 3 trainers van amateurclubs gebeld.. Die onderkennen gewoon dat er meer problemen zijn met Marokkanen / allochtonen..
Vanaf 46:40
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2016-04-12/18:00
Je moet je kind leren zich te gedragen. En dat betekent dat je hem een standje geeft wanneer hij zich onsportief of agressief gedraagt op het veld. En daarna hem de hand laten schudden met het andere jongetje.quote:
Je weet dat onderkennen gelijk staat aan erkennen / toegeven etc..quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het bij hun clubs niet zo is.
Zou kunnen dat ze liever wegkijken.
Zou kunnen dat ze hun leden niet tegen zich in het harnas willen jagen.
Zou kunnen dat ze politiek correct willen zijn.
Kortom, het zegt niet zo veel.
Onderkennen is toegeven! Niet ontkennen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het bij hun clubs niet zo is.
Zou kunnen dat ze liever wegkijken.
Zou kunnen dat ze hun leden niet tegen zich in het harnas willen jagen.
Zou kunnen dat ze politiek correct willen zijn.
Kortom, het zegt niet zo veel.
Grote delen van de maatschappij (elke afkomst) zijn hypocriet alleen want ik echt betreur is dat bepaalde Marokkanen zo blind zijn voor hun eigen hypocrisie. Spelen moslims wanneer het hen uitkomt. Uitgaan, alcohol drinken, roken, maar het ramadan is, spelen ze opeens heilig. Als ze echt in God zouden geloven dan denken ze dus God zich zo in de maling zou laten nemen.quote:
ja precies. dat kind gaat zich op latere leeftijd ook baldadig gedragen omdat zijn ouders dat ook deden/doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet je kind leren zich te gedragen. En dat betekent dat je hem een standje geeft wanneer hij zich onsportief of agressief gedraagt op het veld. En daarna hem de hand laten schudden met het andere jongetje.
Niet boos het veld oplopen "om voor elkaar op te komen" en vervolgens de ouders van het andere jongetje maar aanvallen.
Het gaat er niet om wie er wint of wie er gelijk heeft, maar dat die kinderen sportief gedrag tov elkara ontwikkelen. Als de ouders onderling gaan knokken dan komt er van zo'n kind later ook niks terecht.
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Grote delen van de maatschappij (elke afkomst) zijn hypocriet alleen want ik echt betreur is dat bepaalde Marokkanen zo blind zijn voor hun eigen hypocrisie. Spelen moslims wanneer het hen uitkomt. Uitgaan, alcohol drinken, roken, maar het ramadan is, spelen ze opeens heilig. Als ze echt in God zouden geloven dan denken ze dus God zich zo in de maling zou laten nemen.
Hoeveel Marokkaanse jongens hebben voor hun huwelijk al sex, maar ontzeggen dat zelfde recht voor de vrouwen? Veel Hollanders doen het niet veel beter, maar Marokkanen zijn waarschijnlijk nog grotere racisten. Als een Marokkaanse dame een relatie met een zwarte jongen heeft (zelfs al heeft hij zich bekeerd tot de islam (zogenaamd de enige reden wanneer het wel is toegestaan)) dan worden die straatschoffies die nauwelijks volledige volzinnen kunnen spreken helemaal gek.
Het grootste probleem is gewoon dat de sociaal-economische onderklasse grotendeels verkleurd is. Onderklasse gaat samen met een bepaalde onaangepastheid, bepaalde criminaliteit en terugtrekken in eigen gemeenschap en dat cultiveren.
Het meest vervelende is voor de Marokkanen die wel een opleiding hebben gevolgd en iets van hun leven willen maken constant worden aangesproken door Henk/Frits/Katrien en Miep op het gedrag van hun onderklasse soortgenoten. Dat is net zo logisch als Henk/Frits/Katrien en Miep aanspreken op het gedrag van kampers of tokkies, maar die wederkerigheid snappen Henk/Frits/Katrien en Miep meestal niet.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je weet dat onderkennen gelijk staat aan erkennen / toegeven etc..
Ik kan niet lezen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onderkennen is toegeven! Niet ontkennen!
Standaard onzin riedeltje tegen Wilders. Blijkt maar weer hoeveel mensen diepe minachting hebben voor miljoenen mede Nederlanders. Mensen met lager IQ, maar met meer levenservaring kunnen prima beslissen wie de beste kandidaat is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je leest echt wat je wil lezen en Wilders heb ik eerlijk gezegd nog nooit op een realistische visie kunnen betrappen.
Hij weet wel steeds heerlijk te benoemen wat er leeft bij het deel van Nederland die graag de wereld binair wenst in te delen en bepaald niet echt wil nadenken. Dat is ook een talent, maar niemand die er iets mee opschiet, behalve wilders zelf (bij de VVD zat hij op de schopstoel en talent om buiten de politiek goed te verdienen heeft hij nu eenmaal niet).
Maar bij de één wat vaker dan bij de ander.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Is er echt een verschil tussen allochtonentuig en autochtonentuig?
Mishandelingen, bedreigingen. Komt bij allebei voor.
Is dat nou echt zo?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar bij de één wat vaker dan bij de ander.
Tuig is tuig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Is er echt een verschil tussen allochtonentuig en autochtonentuig?
Mishandelingen, bedreigingen. Komt bij allebei voor.
Wel eens naar ons huidige elftal gekekenquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:51 schreef Caland het volgende:
Veel Marokkanen in een voetbalelftal betekent eigenlijk vooral dat je nauwelijks wedstrijden wint. Marokkanen hebben namelijk nooit de betekenis van het woord teamsport geleerd.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-de-hoofdklasse.htmlquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:51 schreef Caland het volgende:
Veel Marokkanen in een voetbalelftal betekent eigenlijk vooral dat je nauwelijks wedstrijden wint. Marokkanen hebben namelijk nooit de betekenis van het woord teamsport geleerd.
Haha en dan een gerelateerd bericht er naast dat de voorzitter van die club wordt verdacht van drugshandelquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-de-hoofdklasse.html
Was een Turkquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Haha en dan een gerelateerd bericht er naast dat de voorzitter van die club wordt verdacht van drugshandel.
Oh trouwens: http://nos.nl/teletekst#834_2 . Plafond is inmiddels ook wel bereikt na dat laatste kampioenschapje.
Het probleem kort samengevat.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Haha en dan een gerelateerd bericht er naast dat de voorzitter van die club wordt verdacht van drugshandel.
Waarschijnlijk heeft hij wel gelijk. Zoals wel vaker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:57 schreef bamibij het volgende:
Derksen: Clubs hebben soms te veel Marokkaanse spelers
Voetbalanalist Johan Derksen (67) heeft maandag in het RTL-sportprogramma Voetbal Inside zijn vrees uitgesproken over de ontwikkelingen bij amateurclubs in Nederland. Volgens Derksen functioneren sommige clubs niet meer of verdwijnen ze zelfs door een te groot percentage spelers met een Marokkaanse achtergrond. ,,Ik zal wel worden weggezet als racist, maar dat interesseert me dus geen reet'', aldus Derksen.
[ afbeelding ]
Volgens Derksen zijn er clubs 'naar de klote gegaan' omdat hun velden in de buurt lagen van plekken waar veel Marokkaanse gezinnen wonen. ,,Marokkaanse spelers krijgen dan de overhand in de selectie en dat functioneert dus bijna nergens. Nederlandse jongeren gaan naar andere clubs. Die willen niet met negen Marokkaanse jongens werken die niet in hun blote kont durven te douchen.''
Probleem
Terwijl presentator Wilfred Genee Derksen wees op zijn wellicht ongenuanceerde uitspraken, ging Johan nog even fijntjes door op het onderwerp. Met een ernstig gezicht: ,,Het werkt niet als Marokkanen in amateurclubs de overhand krijgen. Er wordt nooit eerlijk over gesproken in dit land. Maar het is wel degelijk een probleem. Een veel groter probleem dan we met z'n allen willen onderkennen. Ik ben niet voor niets verhuisd uit Gouda waar veel Marokkanen wonen.''
Johan Derksen gebruikte voor zijn uitspraken de maandag in het AD verschenen column van Hugo Borst als basis. Borst signaleert in zijn column de ontwikkelingen die door Derksen op geheel eigen wijze werden aangehaald en geïnterpreteerd. Borst: ,,Ik heb het menig trainer off the record horen zeggen: niet te veel van die gasten in je ploeg.'' En: ,,Durven we over deze gevoelige materie te praten? Ik denk dat dat nodig is.''
De reacties op het betoog van Derksen waren op sociale media zeer divers. ,,Goed dat je dit bij naam durft te noemen'', reageert iemand. Weer een ander vindt de uitspraken echt niet kunnen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kaanse-spelers.dhtml
game on
Hard gewerkt ja, wel een kopje koffie verdiend nuquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:27 schreef Specularium het volgende:
Wat posts verwijderd.
Discussie over Wilders mag ergens anders.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)van-drugshandel.htmlquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-de-hoofdklasse.html
Turkquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)van-drugshandel.html
Het is al oud nieuws, maar mensen hier vinden natuurlijk leuk gezien deze discussie om dit nu te posten, maar die voorzitter is een Marokkaan. Hij is aangehouden op verzoek van Turkije.quote:
Ah ok dacht dat het een Turk was.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het is al oud nieuws, maar mensen hier vinden natuurlijk leuk gezien deze discussie om dit nu te posten, maar die voorzitter is een Marokkaan. Hij is aangehouden op verzoek van Turkije.
Najim El Houati....duidelijk Marokkaanse naam (of het moet een Algerijn/Tunesier/Libiër/Egyptenaar zijn)quote:
Marokkaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Najim El Houati....duidelijk Marokkaanse naam (of het moet een Algerijn/Tunesier/Libiër/Egyptenaar zijn)
En zien elkaars fouten niet. Zelfreflectie is non-existent in de Marokkaanse gemeenschap. Een gedisciplineerde opvoeding en milieu zou wonderen doen. Kijk bijv. maar hoe joden hun kinderen opvoeden en vergelijk het dan met Marokkanen.quote:
Dat kunnen mensen ontkennen zoveel ze willen, meer diegenen onder ons die zelf jaren hebben meegedraaid in het amateurvoetbal weten wel beter.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ontkennen dat het vooral teams zijn met Marocs die problemen veroorzaken op de amateurvelden
Bedankt voor je bijdrage...nu snel terug naar je hockey, tennis of golf dan kun je snel een stick in je achterste werkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef Pek het volgende:
Voetbal![]()
Paupersport trekt paupervolk aan, boeiend
None of the above..quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...nu snel terug naar je hockey, tennis of golf dan kun je snel een stick in je achterste werken
Ik heb eigenlijk meer problemen gehad met kamperteams.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen ontkennen zoveel ze willen, meer diegenen onder ons die zelf jaren hebben meegedraaid in het amateurvoetbal weten wel beter.
Die heb je ook natuurlijk, en ook net zo goed Nederlandse tokkies die je veelal aantrof in de kleinere dorpen, maar met Marokkanen gaat het standaard altijd mis.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer problemen gehad met kamperteams.
Hoe lager het IQ, hoe groter de problemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die heb je ook natuurlijk, en ook net zo goed Nederlandse tokkies die je veelal aantrof in de kleinere dorpen, maar met Marokkanen gaat het standaard altijd mis.
Bron? Als ik wekelijks mee krijg vanuit de media dat er altijd rellen zijn tijdens wedstrijden in de eredivisie, dan is er blijkbaar iets mis met de Hollanders?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die heb je ook natuurlijk, en ook net zo goed Nederlandse tokkies die je veelal aantrof in de kleinere dorpen, maar met Marokkanen gaat het standaard altijd mis.
Vaak wel ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Elke week rellen in de eredivisie? Daar heb ik graag een bron voor ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef Knudde het volgende:
[..]
Bron? Als ik wekelijks mee krijg vanuit de media dat er altijd rellen zijn tijdens wedstrijden in de eredivisie, dan is er blijkbaar iets mis met de Hollanders?
Google er maar op los, wil de topic niet vervullen met 300 linkjes en alleen van dit jaarquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke week rellen in de eredivisie? Daar heb ik graag een bron voor ja.
sorry hoor maar volgens mij mag je zulke uitspraken hier op NWS niet doen. graag weer ontopic aub.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...nu snel terug naar je hockey, tennis of golf dan kun je snel een stick in je achterste werken
Je trekt je keutel al in dus.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef Knudde het volgende:
[..]
Google er maar op los, wil de topic niet vervullen met 300 linkjes en alleen van dit jaar![]()
precies. voor je het weet kan je zeepjes gaan oprappen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:45 schreef Knudde het volgende:
[..]
Zou het ook niet durven met die Nederlandse coaches van tegenwoordig
Omdat die er niet zijn, de misstanden rond eredivisiewedstrijden dit seizoen zijn op de vingers van een hand te tellen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef Knudde het volgende:
[..]
Google er maar op los, wil de topic niet vervullen met 300 linkjes en alleen van dit jaar![]()
Omdat er van alles in gelegd wordt wat hij niet heeft gezegd.. Weer het zinloze discusseren met een mocroquote:
Regel nummer 1 van Marokkanen: alles - ook mijn eigen gekut - is altijd de schuld van een ander, bij voorkeur een autochtone Nederlander.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kennen Marokkanen überhaupt het woord zelfreflectie? Of moet werkelijk alles afgeschoven worden op iemand anders.
Valt me al een tijdje op dat de poster die je quote, die PSVCL een enorm droevige poster isquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit is toch wel de meest droevige opmerking in dit gehele topic.
Ha! Denk eerder dat die mocro pas op de plaats moet maken. Derksen heeft gewoon een dik punt.quote:
Bij voorkeur een kuffar. Voor de rest klopt dit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Regel nummer 1 van Marokkanen: alles - ook mijn eigen gekut - is altijd de schuld van een ander, bij voorkeur een autochtone Nederlander.
Toch heeft hij gewoon gelijk en verzieken grote groepen kutmarokkanen overal waar ze komen de sfeer. Niet alleen voetbalclubs, maar werkelijk overal waar ze komen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef PSVCL het volgende:
Hahahah eerlijk is eerlijk Johan is gesloopt
Denk eerder dat die mocro zich kansloos voor lul heeft gezet. Zonder enige gene en zelfreflectie. Maar dat herken jij natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef PSVCL het volgende:
Bedrijven komen er zelfs langzaam achter. En idd stoppen ze met Marokkanen aan te nemen. Als je je 100x gestoten hebt aan diezelfde steen, stop je ergens.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toch heeft hij gewoon gelijk en verzieken grote groepen kutmarokkanen overal waar ze komen de sfeer. Niet alleen voetbalclubs, maar werkelijk overal waar ze komen.
Ik vind het best wel typerend dat de linkse programmeringen zoals Pauw, DWDD ect. Niet een woord spreekt over dat incident. Moet je me even corrigeren maar de club waarvan de jongens die grensrechter heeft doodgeschopt is toch al meerdere malen negatief in het nieuws geweest?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nieuw-Slotenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind het best wel typerend dat de linkse programmeringen zoals Pauw, DWDD ect. Niet een woord spreekt over dat incident. Moet je me even corrigeren maar de club waarvan de jongens die grensrechter heeft doodgeschopt is toch al meerdere malen negatief in het nieuws geweest?
Als dat zo is dan heeft Derksen zeker een punt, gezien alleen al bij deze club het een structureel probleem is.
http://pauw.vara.nl/media/355722quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef Hathor het volgende:
Ik heb dat programma gemist, is er een linkje naar dat gesprek?
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo nu en dan?
Oh, dus nu is hij minder dood ofzo?quote:Hij is trouwens na de wedstrijd gewoon nog naar huis geweest en heeft een pilsje gepakt in de kantine.
Qftquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bedrijven komen er zelfs langzaam achter. En idd stoppen ze met Marokkanen aan te nemen. Als je je 100x gestoten hebt aan diezelfde steen, stop je ergens.
En dan is het jammer voor die ene die wel wil. Ook bij 'discriminatie' op de arbeidsmarkt moeten de Marokkanen in de spiegel kijken. En ook daar laten ze het na en geven ze de kuffar de schuld.
Want het is altijd de schuld van een niet moslim, toch psvcl?
Dank.quote:
Nee maar in die tussentijd weet je niet wat er gebeurd is, misschien heeft iemand wel iets in zijn drinken gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus nu is hij minder dood ofzo?
Gast, echt...log uit ofzoquote:Op woensdag 13 april 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee maar in die tussentijd weet je niet wat er gebeurd is, misschien heeft iemand wel iets in zijn drinken gedaan.
Die club is vaak bron van ellende en over meerdere seizoenen zijn er meerdere teams uit de competitie gezet en gehaald. Door de knvb en door het bestuur zelf toen ze weer in het nieuws kwamen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind het best wel typerend dat de linkse programmeringen zoals Pauw, DWDD ect. Niet een woord spreekt over dat incident. Moet je me even corrigeren maar de club waarvan de jongens die grensrechter heeft doodgeschopt is toch al meerdere malen negatief in het nieuws geweest?
Als dat zo is dan heeft Derksen zeker een punt, gezien alleen al bij deze club het een structureel probleem is.
Dat is wel een groot probleem voor de samenleving. Krijg je hier ook van die ghetto's net zoals in België vol met Marokkanen die de hele dag in een theehuis hangen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bedrijven komen er zelfs langzaam achter. En idd stoppen ze met Marokkanen aan te nemen. Als je je 100x gestoten hebt aan diezelfde steen, stop je ergens.
En dan is het jammer voor die ene die wel wil. Ook bij 'discriminatie' op de arbeidsmarkt moeten de Marokkanen in de spiegel kijken. En ook daar laten ze het na en geven ze de kuffar de schuld.
Want het is altijd de schuld van een niet moslim, toch psvcl?
2e keer kijken nu.. geef geen fuck om voetbal, maar dit was prachtig .quote:Op woensdag 13 april 2016 00:06 schreef tralalala het volgende:
Heerlijk hoe Johan lekker rustig blijft en die gozert helemaal MAD wordt.
Zo win je sowieso geen discussie
Gvd...quote:Op woensdag 13 april 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee maar in die tussentijd weet je niet wat er gebeurd is, misschien heeft iemand wel iets in zijn drinken gedaan.
Gast, echt.. Walgelijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
We zouden niet meer op haar reageren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toch heeft hij gewoon gelijk en verzieken grote groepen kutmarokkanen overal waar ze komen de sfeer. Niet alleen voetbalclubs, maar werkelijk overal waar ze komen.
We hebbem er al een paar. Maar hier komt geen Molenbeek. België was niet zo wakker 30 jaar terug. We weten inmiddels beter inmiddels.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is wel een groot probleem voor de samenleving. Krijg je hier ook van die ghetto's net zoals in België vol met Marokkanen die de hele dag in een theehuis hangen.
Johan probeert teveel op zijn woorden te letten en het allemaal heel tactisch te brengen, hierdoor gaat de boodschap een beetje verloren. Maar ik kan hem wel begrijpen, elk woord wat hij vandaag zou zeggen ligt voor het halve land op een weegschaal. En hij discuteert met een woorden verdraaiende bewust blinde vooringenomen gesprekspartner, daar valt niet mee te praten. Zoals zoveel vooropgezette gespreksduo's bij pauw komt er van een gesprek eigenlijk geen ruk.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vond het maar matig wat Johan te berde bracht, eerlijk gezegd. En hij komt toch moeilijk uit zijn woorden. Veel zinnen die niet lopen of niet worden afgemaakt, of zelfs 1 x met een gebaar werd afgemaakt.
Wat hier door sommige users werd aangehaald was iig een stuk duidelijker.
Wat ik hier heb gelezen is toch heel wat duidelijker gesteld, zeg dat dan gewoon, vind ik. En volgens mij heb je dan net zo goed problemen als je er 4 of 5 in je team hebt zitten. Nu doet-ie net alsof dat allemaal wel okee is.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Johan probeert teveel op zijn woorden te letten en het allemaal heel tactisch te brengen, hierdoor gaat de boodschap een beetje verloren. Maar ik kan hem wel begrijpen, elk woord wat hij vandaag zou zeggen ligt voor het halve land op een weegschaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |