None of the above..quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...nu snel terug naar je hockey, tennis of golf dan kun je snel een stick in je achterste werken

Ik heb eigenlijk meer problemen gehad met kamperteams.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen ontkennen zoveel ze willen, meer diegenen onder ons die zelf jaren hebben meegedraaid in het amateurvoetbal weten wel beter.

Die heb je ook natuurlijk, en ook net zo goed Nederlandse tokkies die je veelal aantrof in de kleinere dorpen, maar met Marokkanen gaat het standaard altijd mis.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer problemen gehad met kamperteams.

Hoe lager het IQ, hoe groter de problemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die heb je ook natuurlijk, en ook net zo goed Nederlandse tokkies die je veelal aantrof in de kleinere dorpen, maar met Marokkanen gaat het standaard altijd mis.

Bron? Als ik wekelijks mee krijg vanuit de media dat er altijd rellen zijn tijdens wedstrijden in de eredivisie, dan is er blijkbaar iets mis met de Hollanders?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die heb je ook natuurlijk, en ook net zo goed Nederlandse tokkies die je veelal aantrof in de kleinere dorpen, maar met Marokkanen gaat het standaard altijd mis.

Vaak wel ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Hathor het volgende:
[..]

Elke week rellen in de eredivisie? Daar heb ik graag een bron voor ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef Knudde het volgende:
[..]
Bron? Als ik wekelijks mee krijg vanuit de media dat er altijd rellen zijn tijdens wedstrijden in de eredivisie, dan is er blijkbaar iets mis met de Hollanders?

Google er maar op los, wil de topic niet vervullen met 300 linkjes en alleen van dit jaarquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke week rellen in de eredivisie? Daar heb ik graag een bron voor ja.

sorry hoor maar volgens mij mag je zulke uitspraken hier op NWS niet doen. graag weer ontopic aub.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...nu snel terug naar je hockey, tennis of golf dan kun je snel een stick in je achterste werken

Je trekt je keutel al in dus.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef Knudde het volgende:
[..]
Google er maar op los, wil de topic niet vervullen met 300 linkjes en alleen van dit jaar

precies. voor je het weet kan je zeepjes gaan oprappen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:45 schreef Knudde het volgende:
[..]
Zou het ook niet durven met die Nederlandse coaches van tegenwoordig

Omdat die er niet zijn, de misstanden rond eredivisiewedstrijden dit seizoen zijn op de vingers van een hand te tellen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef Knudde het volgende:
[..]
Google er maar op los, wil de topic niet vervullen met 300 linkjes en alleen van dit jaar

Omdat er van alles in gelegd wordt wat hij niet heeft gezegd.. Weer het zinloze discusseren met een mocroquote:

Regel nummer 1 van Marokkanen: alles - ook mijn eigen gekut - is altijd de schuld van een ander, bij voorkeur een autochtone Nederlander.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kennen Marokkanen überhaupt het woord zelfreflectie? Of moet werkelijk alles afgeschoven worden op iemand anders.

Valt me al een tijdje op dat de poster die je quote, die PSVCL een enorm droevige poster isquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit is toch wel de meest droevige opmerking in dit gehele topic.

Ha! Denk eerder dat die mocro pas op de plaats moet maken. Derksen heeft gewoon een dik punt.quote:

Bij voorkeur een kuffar. Voor de rest klopt dit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Regel nummer 1 van Marokkanen: alles - ook mijn eigen gekut - is altijd de schuld van een ander, bij voorkeur een autochtone Nederlander.

Toch heeft hij gewoon gelijk en verzieken grote groepen kutmarokkanen overal waar ze komen de sfeer. Niet alleen voetbalclubs, maar werkelijk overal waar ze komen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef PSVCL het volgende:
Hahahah eerlijk is eerlijk Johan is gesloopt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |