None of the above..quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...nu snel terug naar je hockey, tennis of golf dan kun je snel een stick in je achterste werken
Ik heb eigenlijk meer problemen gehad met kamperteams.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen ontkennen zoveel ze willen, meer diegenen onder ons die zelf jaren hebben meegedraaid in het amateurvoetbal weten wel beter.
Die heb je ook natuurlijk, en ook net zo goed Nederlandse tokkies die je veelal aantrof in de kleinere dorpen, maar met Marokkanen gaat het standaard altijd mis.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer problemen gehad met kamperteams.
Hoe lager het IQ, hoe groter de problemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die heb je ook natuurlijk, en ook net zo goed Nederlandse tokkies die je veelal aantrof in de kleinere dorpen, maar met Marokkanen gaat het standaard altijd mis.
Bron? Als ik wekelijks mee krijg vanuit de media dat er altijd rellen zijn tijdens wedstrijden in de eredivisie, dan is er blijkbaar iets mis met de Hollanders?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die heb je ook natuurlijk, en ook net zo goed Nederlandse tokkies die je veelal aantrof in de kleinere dorpen, maar met Marokkanen gaat het standaard altijd mis.
Vaak wel ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Elke week rellen in de eredivisie? Daar heb ik graag een bron voor ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef Knudde het volgende:
[..]
Bron? Als ik wekelijks mee krijg vanuit de media dat er altijd rellen zijn tijdens wedstrijden in de eredivisie, dan is er blijkbaar iets mis met de Hollanders?
Google er maar op los, wil de topic niet vervullen met 300 linkjes en alleen van dit jaarquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke week rellen in de eredivisie? Daar heb ik graag een bron voor ja.
sorry hoor maar volgens mij mag je zulke uitspraken hier op NWS niet doen. graag weer ontopic aub.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...nu snel terug naar je hockey, tennis of golf dan kun je snel een stick in je achterste werken
Je trekt je keutel al in dus.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef Knudde het volgende:
[..]
Google er maar op los, wil de topic niet vervullen met 300 linkjes en alleen van dit jaar![]()
precies. voor je het weet kan je zeepjes gaan oprappen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:45 schreef Knudde het volgende:
[..]
Zou het ook niet durven met die Nederlandse coaches van tegenwoordig
Omdat die er niet zijn, de misstanden rond eredivisiewedstrijden dit seizoen zijn op de vingers van een hand te tellen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef Knudde het volgende:
[..]
Google er maar op los, wil de topic niet vervullen met 300 linkjes en alleen van dit jaar![]()
Omdat er van alles in gelegd wordt wat hij niet heeft gezegd.. Weer het zinloze discusseren met een mocroquote:
Regel nummer 1 van Marokkanen: alles - ook mijn eigen gekut - is altijd de schuld van een ander, bij voorkeur een autochtone Nederlander.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kennen Marokkanen überhaupt het woord zelfreflectie? Of moet werkelijk alles afgeschoven worden op iemand anders.
Valt me al een tijdje op dat de poster die je quote, die PSVCL een enorm droevige poster isquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit is toch wel de meest droevige opmerking in dit gehele topic.
Ha! Denk eerder dat die mocro pas op de plaats moet maken. Derksen heeft gewoon een dik punt.quote:
Bij voorkeur een kuffar. Voor de rest klopt dit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Regel nummer 1 van Marokkanen: alles - ook mijn eigen gekut - is altijd de schuld van een ander, bij voorkeur een autochtone Nederlander.
Toch heeft hij gewoon gelijk en verzieken grote groepen kutmarokkanen overal waar ze komen de sfeer. Niet alleen voetbalclubs, maar werkelijk overal waar ze komen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef PSVCL het volgende:
Hahahah eerlijk is eerlijk Johan is gesloopt
Denk eerder dat die mocro zich kansloos voor lul heeft gezet. Zonder enige gene en zelfreflectie. Maar dat herken jij natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef PSVCL het volgende:
Bedrijven komen er zelfs langzaam achter. En idd stoppen ze met Marokkanen aan te nemen. Als je je 100x gestoten hebt aan diezelfde steen, stop je ergens.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toch heeft hij gewoon gelijk en verzieken grote groepen kutmarokkanen overal waar ze komen de sfeer. Niet alleen voetbalclubs, maar werkelijk overal waar ze komen.
Ik vind het best wel typerend dat de linkse programmeringen zoals Pauw, DWDD ect. Niet een woord spreekt over dat incident. Moet je me even corrigeren maar de club waarvan de jongens die grensrechter heeft doodgeschopt is toch al meerdere malen negatief in het nieuws geweest?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Komt omdat Marokkanen zo nu en dan gewoon een grensrechter doodschoppen.
Nieuw-Slotenquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind het best wel typerend dat de linkse programmeringen zoals Pauw, DWDD ect. Niet een woord spreekt over dat incident. Moet je me even corrigeren maar de club waarvan de jongens die grensrechter heeft doodgeschopt is toch al meerdere malen negatief in het nieuws geweest?
Als dat zo is dan heeft Derksen zeker een punt, gezien alleen al bij deze club het een structureel probleem is.
http://pauw.vara.nl/media/355722quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef Hathor het volgende:
Ik heb dat programma gemist, is er een linkje naar dat gesprek?
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zo nu en dan?
1x gebeurd omdat een volwassen man kinderen uitdaagden en met een grenstrechtervlag op ze instak.
Zelfbescherming van die jongens.
Oh, dus nu is hij minder dood ofzo?quote:Hij is trouwens na de wedstrijd gewoon nog naar huis geweest en heeft een pilsje gepakt in de kantine.
Daarna is ie pas overleden.
Qftquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bedrijven komen er zelfs langzaam achter. En idd stoppen ze met Marokkanen aan te nemen. Als je je 100x gestoten hebt aan diezelfde steen, stop je ergens.
En dan is het jammer voor die ene die wel wil. Ook bij 'discriminatie' op de arbeidsmarkt moeten de Marokkanen in de spiegel kijken. En ook daar laten ze het na en geven ze de kuffar de schuld.
Want het is altijd de schuld van een niet moslim, toch psvcl?
Dank.quote:
Nee maar in die tussentijd weet je niet wat er gebeurd is, misschien heeft iemand wel iets in zijn drinken gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus nu is hij minder dood ofzo?
Gast, echt...log uit ofzoquote:Op woensdag 13 april 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee maar in die tussentijd weet je niet wat er gebeurd is, misschien heeft iemand wel iets in zijn drinken gedaan.
Die club is vaak bron van ellende en over meerdere seizoenen zijn er meerdere teams uit de competitie gezet en gehaald. Door de knvb en door het bestuur zelf toen ze weer in het nieuws kwamen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind het best wel typerend dat de linkse programmeringen zoals Pauw, DWDD ect. Niet een woord spreekt over dat incident. Moet je me even corrigeren maar de club waarvan de jongens die grensrechter heeft doodgeschopt is toch al meerdere malen negatief in het nieuws geweest?
Als dat zo is dan heeft Derksen zeker een punt, gezien alleen al bij deze club het een structureel probleem is.
Dat is wel een groot probleem voor de samenleving. Krijg je hier ook van die ghetto's net zoals in België vol met Marokkanen die de hele dag in een theehuis hangen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bedrijven komen er zelfs langzaam achter. En idd stoppen ze met Marokkanen aan te nemen. Als je je 100x gestoten hebt aan diezelfde steen, stop je ergens.
En dan is het jammer voor die ene die wel wil. Ook bij 'discriminatie' op de arbeidsmarkt moeten de Marokkanen in de spiegel kijken. En ook daar laten ze het na en geven ze de kuffar de schuld.
Want het is altijd de schuld van een niet moslim, toch psvcl?
2e keer kijken nu.. geef geen fuck om voetbal, maar dit was prachtig .quote:Op woensdag 13 april 2016 00:06 schreef tralalala het volgende:
Heerlijk hoe Johan lekker rustig blijft en die gozert helemaal MAD wordt.
Zo win je sowieso geen discussie
Gvd...quote:Op woensdag 13 april 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee maar in die tussentijd weet je niet wat er gebeurd is, misschien heeft iemand wel iets in zijn drinken gedaan.
Gast, echt.. Walgelijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
We zouden niet meer op haar reageren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toch heeft hij gewoon gelijk en verzieken grote groepen kutmarokkanen overal waar ze komen de sfeer. Niet alleen voetbalclubs, maar werkelijk overal waar ze komen.
We hebbem er al een paar. Maar hier komt geen Molenbeek. België was niet zo wakker 30 jaar terug. We weten inmiddels beter inmiddels.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is wel een groot probleem voor de samenleving. Krijg je hier ook van die ghetto's net zoals in België vol met Marokkanen die de hele dag in een theehuis hangen.
Johan probeert teveel op zijn woorden te letten en het allemaal heel tactisch te brengen, hierdoor gaat de boodschap een beetje verloren. Maar ik kan hem wel begrijpen, elk woord wat hij vandaag zou zeggen ligt voor het halve land op een weegschaal. En hij discuteert met een woorden verdraaiende bewust blinde vooringenomen gesprekspartner, daar valt niet mee te praten. Zoals zoveel vooropgezette gespreksduo's bij pauw komt er van een gesprek eigenlijk geen ruk.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vond het maar matig wat Johan te berde bracht, eerlijk gezegd. En hij komt toch moeilijk uit zijn woorden. Veel zinnen die niet lopen of niet worden afgemaakt, of zelfs 1 x met een gebaar werd afgemaakt.
Wat hier door sommige users werd aangehaald was iig een stuk duidelijker.
Wat ik hier heb gelezen is toch heel wat duidelijker gesteld, zeg dat dan gewoon, vind ik. En volgens mij heb je dan net zo goed problemen als je er 4 of 5 in je team hebt zitten. Nu doet-ie net alsof dat allemaal wel okee is.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Johan probeert teveel op zijn woorden te letten en het allemaal heel tactisch te brengen, hierdoor gaat de boodschap een beetje verloren. Maar ik kan hem wel begrijpen, elk woord wat hij vandaag zou zeggen ligt voor het halve land op een weegschaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |