Dan pak je D66 en SP er nog bij.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die paar die er nog over zijn? Deels wel/deels niet. Maar dat is een minderheid.
De kritiek op Wilders is terecht omdat hij het ook heel anders verwoordt.
Ja, dat zijn dus ook allemaal Marokkanen. Die gaan dat echt niet doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Door iedereen in de omgeving natuurlijk.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik niet. Ook compleet Marokaanse/islamitische verenigingen (inclusief leiders/trainers/bestuursleden) grossieren in tuchtzaken en andere geweldsincidenten.
Ja, wrs de enige echt sympathieke Marokkaanse voetballer van dit moment, die later dan ook beroemd NLs letterkundige wordt oid.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:58 schreef wolkentoetje het volgende:
Wat vinden Peter ik weet alles beterR de Vries en advocaat Spong er eigenlijk van?j Pauw te gast?
Die zijn toch hopelijk wel als ervaringsdeskundigen vanavond bij Pauw te gast?
Ik zie het al Farid die aangifte wil doen en Johan Derksen zijn vanavond te gast..quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wrs de enige echt sympathieke Marokkaanse voetballer van dit moment, die later dan ook beroemd NLs letterkundige wordt oid.
Wordt wel leuk dus.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:03 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik zie het al Farid die aangifte wil doen en Johan Derksen zijn vanavond te gast..
Allemaal kijken dus..
Wilders heeft zelden gelijk en is gewoon een walgelijk figuur.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:57 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dan pak je D66 en SP er nog bij.
Ik heb ook niet geclaimd dat er een meerderheid is die deze uitspraken onacceptabel vindt. Ik stelde dat er een grote groep is die het onacceptabel vindt. En die groep is blijkbaar groot genoeg om terughoudend te zijn met uitspraken over Marokkanen/Islam/allochtonen.
De kritiek op Wilders gaat inderdaad vaak over gebrek aan nuance, maar het is een verhulling om niet te hoeven toegeven dat hij gelijk heeft. Oftewel, het gaat vaak uiteindelijk weer om het imago boosten door op Wilders te haten (politieke correctheid) dan dat het oprecht over het gebrek aan nuance gaat. Dat is te zien aan bijvoorbeeld Pim Fortuyn die soortgelijke meningen er op na hield, en wel degelijk genuanceerd was, en toch fel werd bekritiseerd. Ook hoor je nooit over Wilders door de critici: ''Hij heeft niet genoeg nuance, maar hij heeft wel goede punten''.
Overigens is een groot deel van de media ook politiek correct. Als je toch een concreet voorbeeld nodig hebt om het pathologische politiek correcte klimaat in Nederland te zien: http://www.joop.nl/nieuws(...)esseert-me-geen-reet.
Als ze geen interactie hebben met niet-marokkanen is er geen probleem lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dus ook allemaal Marokkanen. Die gaan dat echt niet doen.
Dat is nou juist het probleem omdat die Marokkaantjes nooit normaal kunnen doen. Dit is dus ook op de Nederlandse amateurvelden aan de hand.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:53 schreef PSVCL het volgende:
Derksen is gepest door Marokkaantjes in Gouda , heeft ie waarschijnlijk een trauma aan over gehouden.
Nederlands(Marokkaans) zaalvoetbal team:
[ afbeelding ]
Wilders heeft vaker gelijk dan de andere politici als het gaat over multiculti, Islam, Marokkanen. Hij generaliseert zelden over groepen mensen en als hij het doet is het uit acceptabele praktische overwegingen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wilders heeft zelden gelijk en is gewoon een walgelijk figuur.
Terughoudend zijn met generalisaties lijkt mij een prima zaak.
Verder is politiek correct zijn al lang over het hoogtepunt (gelukkig). Het is alleen zo jammer dat daarvoor in de plaats ongenuanceerd blaten volkssport no 1 geworden is.
Je leest echt wat je wil lezen en Wilders heb ik eerlijk gezegd nog nooit op een realistische visie kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:15 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wilders heeft vaker gelijk dan de andere politici als het gaat over multiculti, Islam, Marokkanen. Hij generaliseert zelden over groepen mensen en als hij het doet is het uit acceptabele praktische overwegingen.
Dat je hem op persoonlijk vlak een walgelijk figuur vindt laat ik voor jouw rekening. Ik kies en bekritiseer politici op basis van hun plannen en visie, niet op persoonlijkheid. Op persoonlijk vlak vind ik politici die Nederland afbreken een stuk walgelijker dan iemand die af en toe ongenuanceerd over komt.
Maar ik ben blij dat je het met me eens bent dat politieke correctheid nog steeds in aanzienlijke mate aanwezig is.
Misschien één sport van maken? Freefight voetbal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:23 schreef Toefjes het volgende:
Derksen heeft een valide punt. Marokkanen verzieken hele voetbalcompetities. Beter gaan ze free fighten ofzo, daar loopt toch elke wedstrijd op uit.
Aan het eind geen strafschoppen, maar kopschoppen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien één sport van maken? Freefight voetbal.
Euhm nee? Dat is niet verplicht hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar op school moest je na het sporten ook onder de douche. Er zal toch wel een moment zijn dat je er overheen bent lijkt mij.
Dit is wel een idee met potentiequote:Op dinsdag 12 april 2016 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien één sport van maken? Freefight voetbal.
Je slaat de plank volledig mis. Kijk het filmpje nog maar een keer.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele argument van Derksen niet, durven Nederlanders niet te douchen als een ander niet in de blote kont staat?
Net zo erg als Yasmin23quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:21 schreef hottentot het volgende:
En men blijft maar happen op Matthias24, je kunt een hoop van de man zeggen, maar hij weet wel hoe hij moet trollen.
Bij ons wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Euhm nee? Dat is niet verplicht hoor.
Valt me mee dat team KoosVogels nog niet is opgedoken in dit topic.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die snapt er oprecht gewoon helemaal niets van.
Druk maken omdat andere mannen niet hun lul aan je willen tonen vind ik ook een beetje eigenaardig. Ik sta er niet om te springen. Liever niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Valt me mee dat team KoosVogels nog niet is opgedoken in dit topic.
Overigens is Yasmin oprecht juist wel bij de pinken genoeg om Derksens uitspraken niet alleen te herleiden tot douchen met onderbroek hoor. Het is ook al ongeveer 100x uitgelegd hoe het zit, maar toch ging ze door over de met onderbroek douchen uitspraak van Derksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |