Twee Marokkanen in je team is wel even anders dan een club die compleet uit Marokkanen bestaat natuurlijk. Twee Marokkanen in een team van 15 man is niet sfeerverziekend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:09 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik weet er wel wat vanaf want ik speel rugby en ik heb een paar marokkanen in mijn team. dus ik weet waar dit over gaat oke?
Nee, tussen de G4 liggen echt wel kleine dorpjes...quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zijn dan wijken, toch? Die zijn dan vaak groter dan de dorpen.
En ik lees overal waar ik het lees vooral bijval.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:13 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Mijn stelling is dat zijn uitspraken niet grotendeels geaccepteerd worden in de Nederlandse samenleving. Dat blijkt uit het feit dat dit bericht bijvoorbeeld het meest gedeelde bericht is op Telegraaf.nl, dat wij hier al meerdere topics over hebben, dat je de billen bij elkaar spant zodra het over Marokkanen of Islam gaat, de presentator vrijwel direct overgaat tot beschuldiging van ontbreken van nuance.
Er zijn genoeg aanwijzingen om te kunnen zien dat dit soort uitspraken nog steeds controversieel zijn. Om ze te zien moet je natuurlijk wel eerst je oogkleppen afzetten.
Goh, bijna iedereen is Marokkaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:26 schreef superniger het volgende:
John van den Heuvel is ook een Marokkaan.
Sociale controle door wie? Onderling doen ze het zeker niet. Door de fans? Die doen gezellig mee.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook daar geldt dat sociale controle m.i. de oplossing kan bieden.
Klopt.quote:
Ik kan niet in het hoofd van iedereen kijken. Ik leidt deze stelling af uit onder andere de voornoemde aanwijzingen. Ook denk ik bijvoorbeeld aan de zeer grote kritiek die Wilders krijgt voor zijn uitspraken over Marokkanen/Islam/allochtonen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En ik lees overal waar ik het lees vooral bijval.
Geef nou eens concreet aan waaruit blijkt dat zijn uitspraken niet geaccepteerd worden. Want dat men het erover heeft zegt mij in dat verband niets.
Soufiane Touzani.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:33 schreef Ryan3 het volgende:
Derksen heeft een punt zegt de Marokkaanse straatvoetballer, alleen hij heeft geen oplossing. Je moet er iemand bij zetten die feeling heeft met die boys en dan ga je er veel plezier aan hebben.: 1Vandaag net.
Dat zegt mij niets.quote:
Plezier op wat voor manier? Dat ze het voetbal naar een hoger niveau trekken? Want dat waag ik hardop te betwijfelen, aangezien de grootste Marokkaanse talenten stuk voor stuk niet het optimale uit hun talent hebben gehaald, en dat heeft voornamelijk te maken met hun houding naar de buitenwereld en een flinke dosis zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:33 schreef Ryan3 het volgende:
Derksen heeft een punt zegt de Marokkaanse straatvoetballer, alleen hij heeft geen oplossing. Je moet er iemand bij zetten die feeling heeft met die boys en dan ga je er veel plezier aan hebben.: 1Vandaag net.
Kan er maar 1 noemen die alles eruit gehaald heeft en dat is Benatia van Bayernquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Plezier op wat voor manier? Dat ze het voetbal naar een hoger niveau trekken? Want dat waag ik hardop te betwijfelen, aangezien de grootste Marokkaanse talenten stuk voor stuk niet het optimale uit hun talent hebben gehaald, en dat heeft voornamelijk te maken met hun houding naar de buitenwereld en een flinke dosis zelfoverschatting.
Daar kwam het wel op neer ja volgens mij. Het ligt aan de leiding blijkbaar. Maar dan vraag ik me af waarom kinderen van al die andere nationaliteiten blijkbaar beter luisteren naar diezelfde leiders.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zegt mij niets.
Maar goed, je moet Marokkaanse voetbalvaders hebben dus? Want naar andere mensen luisteren ze niet?
Ja, van dat laatste ken ik ook een Marokkaan idd, hele goede voetballer, is het toen zelf gaan verzieken, drinken, blowen etc.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Plezier op wat voor manier? Dat ze het voetbal naar een hoger niveau trekken? Want dat waag ik hardop te betwijfelen, aangezien de grootste Marokkaanse talenten stuk voor stuk niet het optimale uit hun talent hebben gehaald, en dat heeft voornamelijk te maken met hun houding naar de buitenwereld en een flinke dosis zelfoverschatting.
Door iedereen in de omgeving natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sociale controle door wie? Onderling doen ze het zeker niet. Door de fans? Die doen gezellig mee.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Deze mensen zijn echt ziek in hun hoofd...
Ja, het is hetzelfde als de buurtvaders, maar daar krijg ik nou ook weer niet de indruk van dat dat echt wat geholpen heeft. Maar goed, ze accepteren geen leiding van andere mensen dan landgenoten dus kennelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:42 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer ja volgens mij. Het ligt aan de leiding blijkbaar. Maar dan vraag ik me af waarom kinderen van al die andere nationaliteiten blijkbaar beter luisteren naar diezelfde leiders.
Die paar die er nog over zijn? Deels wel/deels niet. Maar dat is een minderheid.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:35 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik kan niet in het hoofd van iedereen kijken. Ik leidt deze stelling af uit onder andere de voornoemde aanwijzingen. Ook denk ik bijvoorbeeld aan de zeer grote kritiek die Wilders krijgt voor zijn uitspraken over Marokkanen/Islam/allochtonen.
Laat ik het anders stellen. Denk jij dat PvdA- en GroenLinks-stemmers deze uitspraken accepteren?
Die ervaring heb ik niet. Ook compleet Marokaanse/islamitische verenigingen (inclusief leiders/trainers/bestuursleden) grossieren in tuchtzaken en andere geweldsincidenten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:42 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer ja volgens mij. Het ligt aan de leiding blijkbaar. Maar dan vraag ik me af waarom kinderen van al die andere nationaliteiten blijkbaar beter luisteren naar diezelfde leiders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |